Σελίδες

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ΛΙΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

       Σας παρουσιάζω τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών της 7/11/2010,  με ένα νέο τρόπο σχετικό με τη σειρά κατάταξης των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων ανάλογα με τους ψήφους που πήραν, ανεξαρτήτως συνδυασμού!.
       Ο παρακάτω πίνακας προέκυψε από την συγχώνευση των τριών πινάκων των συνδυασμών, και ταξινομήθηκε κατά φθίνουσα σειρά με κριτήριο την στήλη με τους ψήφους.
      Για μεγαλύτερη διευκόλυνση πρόσθεσα και τη στήλη του συνδυασμού με χρώματα δικής μου επιλογής πιστεύοντας ότι είναι το δυνατόν αντιπροσωπευτικά.
;







ΚΟΛΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΩΤΤΑΚΗΣ ΤΙΜΟΘ. ΣΥΦΟΥΝΙΟΥ ΧΡΥΣ


ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ


1859 1727 1139


39,34% 36,55% 24,11%













1 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 624 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
2 ΑΣΒΕΣΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 485 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
3 ΝΤΑΛΑΡΗΗ ΑΝΤΩΝΙΟΣ 458 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
4 ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 443 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
5 ΛΟΥΛΟΥΔΙΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ 402 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
6 ΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ 379 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
7 ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 337 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
8 ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ 294 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
9 ΜΑΡΑΒΕΛΙΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 278 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
10 ΚΟΥΤΟΥΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 262 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
11 ΓΙΑΝΟΥΚΑ ΘΕΟΦΑΝΙΑ 256 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
12 ΧΑΡΙΝΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ 252 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
13 ΠΑΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 247 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
14 ΔΙΑΜΑΝΤΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 225 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
15 ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 209 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
16 ΤΣΑΚΥΡΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 209 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
17 ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ 194 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
18 ΣΙΦΟΥΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 191 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
19 ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 184 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
20 ΒΙΡΒΙΛΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ 181 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
21 ΠΑΠΑΦΩΤΗ ΜΑΡΙΑ 165 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
22 ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 153 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
23 ΑΡΑΠΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 152 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
24 ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ ΦΡΟΣΥΝΗ 149 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
25 ΡΟΥΣΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 149 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
26 ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 145 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
27 ΚΟΚΚΙΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ 144 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
28 ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 144 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
29 ΚΑΝΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 142 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
30 ΔΕΛΗΓΙΩΡΓΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 140 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
31 ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 138 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
32 ΚΑΣΤΗ ΕΡΙΦΥΛΗ 136 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
33 ΒΕΝΕΤΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ 129 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
34 ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ 128 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
35 ΣΚΥΛΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 128 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
36 ΖΟΡΖΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 126 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
37 ΣΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ 125 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
38 ΧΑΡΙΝΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ 122 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
39 ΑΝΕΜΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 121 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
40 ΚΟΥΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 120 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
41 ΔΙΑΜΑΝΤΑΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ 118 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
42 ΠΑΠΑΦΩΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 114 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
43 ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ 113 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
44 ΝΤΕΛΗΓΙΩΡΓΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ 113 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
45 ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ 110 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
46 ΜΕΙΜΑΡΗ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ 110 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
47 ΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ 104 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
48 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 98 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
49 ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ ΝΙΚΗ 94 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
50 ΚΑΡΑΜΠΑΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ 93 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
51 ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 91 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
52 ΗΛΙΑ ΕΛΕΝΗ 87 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
53 ΗΛΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ 85 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
54 ΚΑΛΑΝΔΡΑΝΗ ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ 85 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
55 ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΣ  ΙΑΚΩΒΟΣ 81 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
56 ΚΟΥΤΟΥΖΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ 78 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
57 ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 76 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
58 ΓΚΟΓΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΗ 68 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
59 ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ ΕΙΡΗΝΗ 67 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
60 ΤΡΑΜΠΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 67 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
61 ΚΑΝΑΡΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ 66 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
62 ΑΣΒΕΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 63 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
63 ΣΚΕΜΠΕΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ 62 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
64 ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 59 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
65 ΠΑΙΔΟΚΟΥΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 59 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
66 ΦΑΣΟΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 55 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
67 ΑΓΟΥΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 52 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
68 ΦΛΩΡΕΝΤΗΣ ΦΛΩΡΕΝΤΙΟΣ 52 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
69 ΜΑΡΗ ΜΑΡΙΑ 52 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
70 ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ 51 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
71 ΔΡΑΚΟΣ ΛΟΥΚΑΣ 49 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
72 ΚΑΝΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 47 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
73 ΖΟΥΜΠΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 46 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
74 ΛΙΒΑΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 46 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
75 ΠΕΤΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 40 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
76 ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ 39 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
77 ΚΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 35 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
78 ΦΩΝΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 35 ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
79 ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΤΕΡΕΖΑ 34 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
80 ΚΑΡΠΑΘΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 33 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
81 ΝΤΑΛΑΡΗΗ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ 33 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
82 ΧΡΥΣΟΥΛΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ 33 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
83 ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΕΛΑ 29 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
84 ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 29 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
85 ΧΛΩΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 29 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
86 ΝΤΑΛΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 27 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
87 ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ 25 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
88 ΣΚΑΛΙΕΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 24 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
89 ΓΕΔΕΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 24 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
90 ΚΟΥΤΟΥΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 22 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
91 ΜΙΧΕΛΗ ΑΘΗΝΑ 21 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
92 ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ 17 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
93 ΣΓΟΥΡΟΜΥΤΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ 17 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΡΟΣ
94 ΣΥΡΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 15 Η ΛΕΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ
     

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Στο 4,3% διαμορφώνεται η διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ



Απόσπασμα από ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ
Στο 4,3% διαμορφώνεται η διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, σύμφωνα με τηλεφωνική πανελλαδική δημοσκόπηση της εταιρείας RASS για το "ΠΑΡΟΝ της Κυριακής" η οποία παράλληλα «αφήνει» τη Ντόρα Μπακογιάννη με 2,4% εκτός Βουλής.
Με το συσχετισμό των πολιτικών δυνάμεων της χώρας να παραμένει χωρίς ουσιώδεις μεταβολές, στην πρόθεση ψήφου... το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 27,4% ενώ η Nέα Δημοκρατία κάνει «άλμα» δύο μονάδων (σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα της RASS) και συγκεντρώνει 23,1%.
Στα ίδια επίπεδα το ΚΚΕ συγκεντρώνει 8,2%, αποδυναμωμένος κάπως ο ΛΑΟΣ με 4,1% ενώ οριακά «μπαίνουν» στη Βουλή οι Οικολόγοι Πράσινοι ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστά 3,1% και 3% αντίστοιχα.
Εκτός Βουλής, αντίθετα μένει η Δημοκρατική Αριστερά με 2,2% αλλά και το νέο κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη που συγκεντρώνει μόλις το 2,4%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην έρευνα, που διεξήχθη τηλεφωνικά σε δείγμα 2.003 ατόμων, η αδιευκρίνιστη ψήφος ανέρχεται στο 21,9%.

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

ΕΡΜΗΣ O ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ο πρώτος μονοθεϊστής. 3ο

       Αυτή η ανάρτηση είναι η τρίτη  από τις 3 συνολικά που θα ακολουθήσουν λόγω μεγέθους. Τα κείμενα αυτά τα "ψάρεψα" από το Internet και τα παραθέτω αυτούσια, χωρίς καμία αλλοίωση από μέρους μου. Έχω διαβάσει δύο βιβλία για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο και για τα περισσότερα από αυτά που ακολουθούν, μπορώ να σας διαβεβαιώσω για την εγκυρότητα τους. Στο πλαίσιο της έρευνάς μου για περισσότερα στοιχεία στο Internet βρήκα και παραθέτω τα παρακάτω κείμενα των οποίων την εξ ολοκλήρου εγγύτητα  δεν μπορώ να εγγυηθώ.
       22 η υπερφυσική αποκάλυψη του πνεύματος του Θεού, καθιστά τον Ερμή τον πρώτο "Απόστολο" του μονοθεϊσμού. Το όνομα Ερμής και η λέξη Θρησκεία έχουν τον ίδιο λεξάριθμο. ΕΡΜΗΣ = 353 = ΘΡΗΣΚΕΙΑ
        23 Κυρανίδες, πρόλογος Αρποκρατίωνος : ο Ερμής ελάμβανε την Θεία σοφία από αγγέλους του Θεού δια να την μεταδώσει στους ανθρώπους.
        24 Λακτάντιος, Diu. inst. I, 6 : Και να τα ίδια τα λόγια του Ερμή : "Ο Θεός είναι ένας και ο Ένας δεν χρειάζεται όνομα.
        25 Ερμής Τρισμέγιστος - Εκ της ιεράς βίβλου - παρ. 18 : "Τόσα μόνον αφού είπε ο Θεός και δικός μου Κύριος, ανέμιξε τα υπόλοιπα συγγενή στοιχεία, δηλαδή το ύδωρ και την γη…".
        26 Ερμής Τρισμέγιστος - Καθολικός λόγος προς Τατ - 14 : "Κανένας από τους άλλους που λέγονται Θεοί, κανένας άνθρωπος και κανένας δαίμονας δεν δύναται να είναι τόσο αγαθός όσο ο μόνος Θεός. Αυτό είναι το αγαθόν αυτός είναι ο Θεός. Και να μην πεις κάτι άλλο αγαθό, διότι ασεβείς και μην δώσεις εις τον Θεό άλλο όνομα πέραν του αγαθού".
        27 Ερμής τρισμέγιστος - Ποιμάντρης, 27 - 32 : Προσευχή του Ερμή προς τον θεό: Και αφού μου είπε αυτά ο Ποιμάντρης ανεμείχθη με τις δυνάμεις. Και εγώ, αφού ευχαρίστησα και ευλόγησα τον Πατέρα των όλων, πήρα την άδεια να φύγω, αφού ενδυναμώθηκα και διδάχτηκα την φύση του Παντός και το υπέροχο όραμα. Και από τότε έχω αρχίσει να κηρύσσω στους ανθρώπους το κάλλος της ευσέβειας και της γνώσεως. Ω λαοί, άντρες τούτης της γής, σεις που έχετε παραδώσει τους εαυτούς σας στην μέθη και στον ύπνο και στην άγνοια του Θεού, γαληνέψατε από την ικανοποίηση του παραλόγου ύπνου και σταματήσατε την κραιπάλη. Αυτοί δε αφού άκουσαν έφθασαν συγκεντρωμένοι με κοινή ψυχική διάθεση. Και εγώ τους είπα: "Γιατί ω άνδρες γεννήματα τούτης της γης έχετε παραδώσει τον εαυτό σας στον θάνατο, ενώ έχετε εξουσία να μεταλάβετε της αθανασίας; Μετανοήσατε εσείς που από κοινού πορευθήκατε στην πλάνη και γίνατε συμμέτοχοι στην άγνοια. Αφού εγκαταλείψετε την φθορά, απαλλαγείτε του σκοτεινού φωτός και μεταλάβετε της αθανασίας". Και άλλοι μεν από αυτούς αφού φλυάρησαν, απεμακρύνθηκαν, έχοντας παραδώσει τον εαυτόν τους στην οδό του θανάτου, άλλοι δε αφού έπεσαν μπροστά στα πόδια μου παρακαλούσαν να διδαχθούν. Και εγώ αφού τους σήκωσα από κάτω έγινα οδηγός του γένους. Τους δίδαξα τους λόγους, πως και με ποιο τρόπο να σωθούν και έσπειρα ανάμεσά τους λόγους σοφίας και ετράφησαν δια του ύδατος της αμβροσίας. Και το βράδυ όταν το φως του ήλιου άρχισε να δύει τους κάλεσα να ευχαριστήσουν τον Θεό. Και όταν ολοκληρώθηκε η ευχαριστία, καθένας έφυγε για την δική του κλίνη. Κι εγώ αφού ανέγραψα στον εαυτό μου την ευεργεσία του Ποιμάνδρου και πλήρης από όσα ήθελα, ευφράνθηκα πολύ. Και έγινε δι εμένα ο ύπνος του σώματος αγρύπνια της ψυχής και το κλείσιμο των οφθαλμών αληθινή όρασης και η σιωπή μας εγκυμοσύνη του αγαθού και η έκφραση του λόγου έργα αγαθά. Τούτα δε συνέβησαν διότι είχα λάβει από τον νου μου, δηλαδή από τον Ποιμάνδρη, τον λόγο της αυθεντίας. Και έτσι έγινα θεοφόρος της αλήθειας. Για αυτό προσφέρω από την ψυχή μου και από όλη την δύναμή μου ευλογία στον Πατέρα Θεό. Αγιος ο Θεός ο Πατέρας των όλων. Αγιος ο Θεός του οποίου η θέληση εκπληρώνεται από τις ίδιες του τις δυνάμεις. Αγιος ο Θεός ο οποίος θέλει να γίνει γνωστός και γνωρίζεται στους εκλεκτούς. Αγιος είσαι εσύ που με τον Λόγο δημιούργησες τα όντα. Αγιος είσαι εσύ του οποίου την εικόνα αναπαράγει η φύση. Αγιος είσαι εσύ του οποίου η φύση υπήρξε εικόνα. Αγιος είσαι εσύ ο ισχυρότερος από κάθε άλλη δύναμη. Αγιος είσαι εσύ ο μεγαλύτερος από κάθε υπερέχοντα. Αγιος είσαι εσύ ο ανώτερος παντός επαίνου. Δέξου αγνές λογικές θυσίας από αγνή ψυχή και καρδιά που έχει προς εσένα ανυψωθεί, ανεκλάλητε, ανέκφραστε που προσφωνείσαι δια της σιωπής. Σε ικετεύω να μην με αφήσεις να σφάλλω στην ουσιώδη γνώση, δώσε μου σημείο και ενδυνάμωσέ με και με την χάρη αυτή θα φωτίσω τους αδελφούς μου και τους υιούς σου που έχουν άγνοια του γένους των. Για αυτό πιστεύω και μαρτυρώ. Στη ζωή και στο φως προχωρώ. Ευλογητός είσαι Πατέρα. Ο δικός σου άνθρωπος επιθυμεί να είναι άγιος μαζί σου, καθώς έχεις δώσει σε αυτόν όλη την εξουσία.
        28 Μονή Ιβήρων Αγιον Ορος 1317 - φ 287 α : Ερμού εκ του προς Τατ ( αποσπ. Ι ) : Είναι δύσκολο να συλλάβουμε με την νόηση τον Θεό και είναι αδύνατο να τον εκφράσουμε και αν ακόμη τον συλλάβουμε με την νόηση. Διότι είναι αδύνατον να ορίσεις το άυλο με το υλικό και δεν είναι δυνατόν να συλλάβεις το τέλειο με το ατελές και το αιώνιο είναι δύσκολο να συναντηθεί και να συνυπάρξει με το εφήμερο. Διότι το ένα υπάρχει στην αιωνιότητα, ενώ το άλλο είναι παροδικό και το ένα υπάρχει πραγματικά, ενώ το άλλο από φαινομενική άποψη σκιάζεται. Και βρίσκεται σε τόσο μεγάλη απόσταση το ασθενέστερο από το ισχυρότερο και το κατώτερο από το ανώτερο, σε όση βρίσκεται το θνητό από το Θείο. Και η μεταξύ τους απόσταση αμαυρώνει την θέα του ωραίου. Διότι δύνασαι να δεις με τα μάτια τα υλικά σώματα και να περιγράψεις με την γλώσσα τα ορατά. Αλλά το ασώματο και αόρατο και άμορφο και άυλο δεν είναι δυνατόν να γίνει αντιληπτό από τις αισθήσεις μας. Γίνομαι κατανοητός, Τατ, γίνομαι κατανοητός; Αυτό που είναι αδύνατον να εκφράσουμε πλήρως, αυτό είναι ο Θεός.
        29 Ερμητικά κείμενα:
Άγιος ο Θεός και πατέρας των όλων.
Άγιος ο Θεός που η θέλησή του εκπληρώνεται από τις ίδιες του τις δυνάμεις.
Άγιος ο Θεός που θέλει να είναι γνωστός και αναγνωρίζεται από εκείνους που τον λατρεύουν.
Άγιος είσαι εσύ που με τον λόγο δημιούργησες τα όντα.
Άγιος είσαι εσύ του οποίου την εικόνα αναπαράγει η φύση.
Άγιος είσαι εσύ που δεν σε δημιούργησε η φύση.
Άγιος είσαι εσύ ο ισχυρότερος κάθε άλλης δύναμης.
Άγιος είσαι εσύ ο μέγιστος των υπέροχων.
Άγιος είσαι εσύ ο υπεράνω κάθε επαίνου.

ΕΡΜΗΣ O ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ο πρώτος μονοθεϊστής. 2ο

       Αυτή η ανάρτηση είναι η δεύτερη  από τις 3 συνολικά που θα ακολουθήσουν λόγω μεγέθους. Τα κείμενα αυτά τα "ψάρεψα" από το Internet και τα παραθέτω αυτούσια, χωρίς καμία αλλοίωση από μέρους μου. Έχω διαβάσει δύο βιβλία για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο και για τα περισσότερα από αυτά που ακολουθούν, μπορώ να σας διαβεβαιώσω για την εγκυρότητα τους. Στο πλαίσιο της έρευνάς μου για περισσότερα στοιχεία στο Internet βρήκα και παραθέτω τα παρακάτω κείμενα των οποίων την εξ ολοκλήρου εγγύτητα  δεν μπορώ να εγγυηθώ.
       13 Σύμφωνα με τις μαρτυρίες του γραμματολόγου Ιωάννη Στοβαίου τα κείμενα των έργων του Ερμή, γραμμένα στην ιερογλυφική γραφή και κρυμμένα στους αιγυπτιακούς ναούς και στις πυραμίδες, βρέθηκαν από τον αρχιερέα των ναών της Αθηνάς και του Ποσειδώνα στην αρχαία Αθήνα, Βούτη. Ο Βούτης που υπήρξε γενάρχης της ιερατικής κάστας των Ετεοβουτάδων, ήταν γιος του βασιλιά της Αττικής, Πανδίονα και όταν διαμοιράστηκε η εξουσία του πατέρα του, αυτός πήρε την ιερατική εξουσία και ο αδελφός του, Ερεχθέας, την πολιτική. Στην Αίγυπτο όπου ακολούθησε τον βασιλιά της Κρήτης Μίνωα, βρήκε τα κείμενα αυτά και τα μετέφρασε στην ιερατική γραφή.
       14 Παυσανίας "Κορινθιακά" 3 - 4 : "Αυτά που λένε στις μυστικές τελετές της Μητρός (Δήμητρας) σχετικά με τον Ερμή και το κριάρι, αν και ξέρω πολύ καλά τι συμβολίζουν, δεν τα μνημονεύω".
       15 Κατά την Ερμητική θεολογία, ο Ποιμάντρης είναι η αποκαλυπτική παρουσία του υπέρτατου Όντος σε μια στιγμή έκστασης του Ερμή του τρισμέγιστου. Η αποκάλυψη της δημιουργίας ξεκινάει από τον πρώτο Νου, τον Πατέρα και την εμφάνιση του φωτός και του σκότους. Από το φως εμφανίζεται ο λόγος, δηλαδή ο γιος του Θεού. Στη συνέχεια το φως οργανώνεται σε ένα κόσμο αμέτρητων δυνάμεων. Δημιουργείται ο άνθρωπος - αρχέτυπο από τον πρωταρχικό Νου κατ' εικόνα του Πατέρα και στη συνέχεια ο ίδιος ο άνθρωπος αρχίζει και αυτός να δημιουργεί και με τη θέληση του Πατέρα γίνεται και αυτός δημιουργός. Στο εσχατολογικό μέρος του Ποιμάντρη αναφέρεται ο θάνατος και η μελλοντική ζωή της ψυχής, όπου η μεν μορφή διαλύεται στα στοιχεία που την αποτελούσαν και τα οποία επανέρχονται στη προηγούμενη κατάστασή τους, αδρανοποιημένου πια και του θνητού χαρακτήρα, η δε ψυχή απελευθερωμένη διέρχεται από τις 7 σφαίρες της κάθαρσης για να φτάσει προ των πυλών της αιωνιότητας. Εκεί θα περάσει από την θύρα που οδηγεί στους κόσμους των ανωτέρων δυνάμεων.
       16 Στον πρώτο λόγο ( 24 - 26 ) γίνεται υπαινιγμός στις Πύλες και στις Θύρες που οδηγούν στην Ογδοατική φύση, δηλαδή στους θείους κόσμους των παραλλήλων. Διακρίνεται επίσης η αναφορά στη χημική διαδικασία της σύνθεσης και της αποσύνθεσης της ύλης με υπαινιγμό, επίσης της θείας ουσίας, που ενώνει την ύλη με το πνεύμα.
       17 Στο δεύτερο λόγο αναλύεται η φύση και η αιτία της κίνησης στο χώρο της ακινησίας καθώς και η αιτία του πρώτου κινούντος. Όλα αυτά που λαμβάνουν μέρος στο χώρο των συμπάντων κόσμων, αποτελούν " κοίλα στοιχεία " περιδινούμενων κυκλώνων ενεργείας.
       18 Στο τρίτο λόγο γίνεται αναφορά στη δημιουργία και την διάλυση των όντων. Έτσι λοιπόν γίνεται αναφορά στους κατώτερους θεούς που αναφέρει και ο Πλάτωνας, δηλαδή στα φωτοφόρα όντα που κατ' εντολή του Θεού επεμβαίνουν στους γενετικούς κώδικες των όντων, όπως στην περίπτωση των Ε και των διαδοχικών τους επεμβάσεων πάνω στην εξελικτική πορεία του γόνου.
       19 Στην ουσία οι " θεϊκοί κύκλοι " του Ερμή, οι παραδοσιακοί θεοί της αρχαιοελληνικής θεολογίας (Ωκεανός - Τηθύς - Φόρκυς - Κρόνος - Ρέα - Δίας - Ήρα και άλλοι) και οι θεοί του Πλάτωνα (Τίμαιος 41) είναι αυτό ακριβώς που αναφέρει ο τελευταίος, δηλαδή κατώτεροι θεοί που είχαν την δυνατότητα να διαμορφώνουν τα δημιουργήματα του Θεού.
       20 Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος γράφει ότι " αυτό που είναι ψηλά μοιάζει με εκείνο που είναι χαμηλά " και ότι το ελάχιστο μοιάζει με το μέγιστο" . Χιλιάδες χρόνια πριν από την έλευση του Ιησού Χριστού στην γη, ο Ολύμπιος Ερμής, ο υιός του Δία και της Μαίας, αξιώνεται της πρώτης αποκαλύψεως από τον ίδιο τον Θεό, τον οποίο αποκαλεί Ποιμάντρη.
       21 Ο ύμνος του Ερμή προς Παντοκράτορα (Σινά 327, φ 234 β - Ιβήρων 386, φ 174 β) : Βλέμμα ακοίμητου πυρός γρηγόρει. Εσύ που ζωογονείς τον δρόμο του αιθέρα, που ενισχύεις την θέρμη του ήλιου, που δίνεις την λαίλαπα εις τα νέφη, εσύ, που το όνομά σου δεν χωρά εις τον κόσμο. Βλέμμα άφθαρτο, αιώνιο, φοβερό, που εποπτεύει τα πάντα, πατέρα όλων, που είσαι ένας και μοναδικός Θεός, που δεν έχεις καμία αρχή από πουθενά, σε έχω γνωρίσει. Έναν μόνο τιμώ μετά από εσένα, τον Υιόν που προέρχεται από εσένα, με απόρρητη δύναμη και οξύτερη φωνή, με ξεχωριστό τρόπο ευθύς χωρίς φθόνο και πάθος, χωρίς γέννηση γέννησες τον Λόγο, που είναι Θεός, την ουσία εκ της ουσίας, ο οποίος φέρει την δική σου εικόνα, του Πατέρα, την όμοια σου εις όλα. Ώστε εκείνος να ευρίσκεται μέσα σε εσένα, εσύ δε μέσα σε εκείνον, ως καθρέπτης κάλλους και πρόσωπον αμοιβαίας ευφροσύνης.

ΕΡΜΗΣ O ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ο πρώτος μονοθεϊστής 1ο

       Αυτή η ανάρτηση είναι η πρώτη από τις 3 συνολικά που θα ακολουθήσουν λόγω μεγέθους. Τα κείμενα αυτά τα "ψάρεψα" από το Internet και τα παραθέτω αυτούσια, χωρίς καμία αλλοίωση από μέρους μου. Έχω διαβάσει δύο βιβλία για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο και για τα περισσότερα από αυτά που ακολουθούν, μπορώ να σας διαβεβαιώσω για την εγκυρότητα τους. Στο πλαίσιο της έρευνάς μου για περισσότερα στοιχεία στο Internet βρήκα και παραθέτω τα παρακάτω κείμενα των οποίων την εξ ολοκλήρου εγγύτητα  δεν μπορώ να εγγυηθώ.
       1 Ο Ερμής ο τρισμέγιστος ήταν Ελληνικής καταγωγής. ( Artemi Passio, Migne Patrologia greca XCVI ). ( Ψευδό - Μανέθωνος από Γ. Σύγκελλο ).
        2 Στην Ερμητική Θεολογία κυριαρχεί ο Μονοθεϊσμός, όπως ακριβώς εκφράστηκε από τον Ερμή τον Τρισμέγιστο τον Ορφέα, κ.λ.π. Αξιο να παρατηρηθεί ότι όλοι οι υγιείς ψαλμοί της βίβλου είναι σχεδόν εντελώς πιστή αντιγραφή από τα Ερμητικά και τα Ορφικά.
        3 Ο Ερμής έζησε γύρω στο 25.000 π.Χ. και υπήρξε αντιβασιλέας του Κρόνου στην Αίγυπτο, δάσκαλος του Οσίριδος και της Ισιδος.
        4 Ερμής ο Τρισμέγιστος 3.1 :" Η δόξα των πάντων είναι ο Θεός…Αρχή των όντων είναι ο Θεός και νους και φύση και ύλη και όλα αυτά εν σοφία εις υπόδειξη όλων…Υπήρχε σκότος άπειρο στην άβυσσο και νερό λεπτό και πνεύμα λεπτό και νοερό με τη δύναμη του Θεού, βρισκόμενα στο χάος. Και έλαμψε φως άγιο και στερεώθηκαν σε άμμο τα υγρά στοιχεία…".
        5 Ερμής ο Τρισμέγιστος 4.1 : " Ο Θεός δημιούργησε τα πάντα. Και όχι βέβαια με τα χέρια, αλλά με το λόγο του ".
        6 Ερμής ο Τρισμέγιστος 141.18 : " Αυτά είπε ο Κύριος και Θεός μας και ανέμειξε το νερό με τη γη. Ανακινώντας το μίγμα, και εμφύσησε σ' αυτό πνεύμα…από αυτό το μίγμα έπλασε ζώδια με μορφή ανθρώπου ".
        7 Ερμής ο Τρισμέγιστος 1.18 : Και μόλις έγινε αυτό, είπε ο Θεός: Αυξάνεστε και πληθύνεστε εν πλήθη όλα τα δημιουργήματα".
        8 Ο Στοβαίος γράφει ότι ο Ερμής έγραψε 42 βιβλία, ο δε Μανέθων λέει ότι αυτά βρισκόντουσαν στην βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας και από εκεί τα αντέγραψε ο Μωυσής ( και αφού τα αντέγραψε μετά έπρεπε δια της πυρράς να εξαφανιστούν και να μείνουν μόνο σαν πρωτότυπα του Μωυσή. Μπράβο τους που αποφάσισαν να καταστρέψουν όλες τις γνώσεις χιλιάδων ετών ).
        9 Η διδασκαλία του Ερμή, ως γνωστόν επειδή ήταν μυστική ονομάστηκε "Ερμητική" που έκτοτε πήρε την έννοια του σφραγισμένου μυστικού. Ηδη από την εποχή του ο Ερμής γνωρίζοντας όπως φαίνεται καλά τα ανάλογα καταστροφικά αποτελέσματα που είχε για την τότε ανθρωπότητα (καταστροφή της Ατλαντίδος ενδεχομένως) η ανεξέλεγκτη διασπορά των αντίστοιχων μυστηρίων, έδωσε εντολή στους Έλληνες μαθητές του Ασκληπιού και Άμμωνα να κρατήσουν απόλυτη σιγή για τα μυστικά της φύσης και τα " Θεϊκά μυστήρια ". (Ερμητικά κείμενα ).
        10 Ο Ερμής είναι γιος του βασιλιά Δία και της κόρης του Άτλαντα Μαίας. Κατά την συνήθειά του ο Δίας την έστειλε να γεννήσει στη Κυλλήνη.
        11 Ο πρώτος και μεγαλύτερος προφήτης στην Ελληνική παράδοση είναι ο Θεός Ερμής ή Ερμής Τρισμέγιστος κατά την Αιγυπτιακή εκδοχή. Μεταξύ των μαθητών του φέρεται και ο Θεός Ήφαιστος. Ο Ερμής έζησε κατά άλλους το 9.000 π.Χ. ή κατ' άλλους το 25.000 π.Χ. ή αν θεωρήσουμε ότι ο Ήφαιστος ήταν μαθητής του που έζησε σύμφωνα με τον Διογένη τον Λαέρτιο το 50.000 π.Χ, σημαίνει ότι ο Ερμής έζησε πριν το 50.000 π.Χ.

       12 Ο Ορφέας αναφέρει πώς στην αρχή βασίλεψε ο Ουρανός που τον διαδέχτηκε ο Κρόνος. Μετά τον Κρόνο βασίλεψε ο Δίας και στη συνέχεια ο Διόνυσος (Ολυμπιόδωρος "Υπόμνημα στον Φαίδωνα" στα Ορφικά) . Ο Ερμής γεννήθηκε από την κόρη του Άτλαντα, Μαία και υπηρέτησε σαν γραμματέας τον Κρόνο, αδελφό του Άτλαντα, μαρτυρία που επιβεβαιώνεται και στην "Ευαγγελική προπαρασκευή" του Ευσέβιου. Ωστόσο, η αποκάλυψη πνεύματος υπερφυσικού, δημιούργησε στο πρόσωπο του Ερμή, τον πρώτο "απόστολο" του μονοθεϊσμού.

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΠΕΦΟ ΛΕΡΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ


      Η ΠΕΦΟ Λέρου καλεί τον φίλαθλο κόσμο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, σε γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στο ΛΕΟΝ ΛΙΜΑΝΙ BAR, στο Λακκί, την Κυριακή 28/11/2010 και ώρα 11:00πμ με στόχο την επαναλειτουργία του συνδέσμου.
        Η παρουσία σας είναι απαραίτητη
Για περισσότερες πλκροφορίες στα τηλ. 6937064049, 6976922765

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΔΗμοκρατική ΣΥμμαχία ???

Παρά το ότι η δημιουργία νέου κόμματος από την κ. Ντόρα Μπακογιάννη ήταν γνωστή από πολύ καιρό πριν, δεν παύει να προκαλεί το ενδιαφέρων και να τραβάει την προσοχή του κόσμου και των ΜΜΕ, όπως γίνεται σχεδόν πάντα με την ίδρυση ενός νέου κόμματος.
       Βέβαια σε μια χρονική περίοδο που μόλις έχουν τελειώσει οι εκλογές των  περιφερειών και των δήμων, αναδεικνύοντας ως μέγα  θέμα και νικητή την αποχή που ξεπέρασε κατά πολύ το 50%, δείχνοντας την δυσφορία του κόσμου για την πολιτική και τους πολιτικούς στο σύνολο τους, είναι κομματάκι δύσκολο να πείσεις και να προκαλέσεις ενδιαφέρον.
     Ποια είναι όμως η απάντηση στα πάγια ερωτήματα που συνοδεύουν την ίδρυση κάθε νέου πολιτικού φορέα; Η δημιουργία της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ  ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ικανοποιεί την ανάγκη έκφρασης μερίδας του λαού, καλύπτοντας κάποιο πολιτικό κενό; ή της πολιτικές φιλοδοξίες της αρχηγού και ιδρύτριας της; Επιδιώκει την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού με την δράση και τις θέσεις της ή επιχειρεί να βοηθήσει   στην διατήρηση  του υπό κατάρρευσει  υφιστάμενου πολιτικού συστήματος; Υπάρχουν οι προοπτικές επιτυχίας της ή θα ακολουθήσει την πορεία τόσων και τόσων κομμάτων (Στεφανόπουλου, Σαμαρά, Αβραμόπουλου, Μάνου, Παπαθεμελή κα) που πέρασαν και έφυγαν.
     Ο καθένας ασφαλώς διαβάζοντας η ακούγοντας την ιδρυτική ομιλία της κ Μπακογιάννη και συνεκτιμώντας τα όσα προηγήθηκαν στην Νέα Δημοκρατία και την διαμορφωμένη άποψη από την μακρόχρονη πορεία της κ Μπακογιάννη ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
      Στα παραπάνω αναγραφόμενα θα προσθέσω και μια εκτίμηση που απορρέει  από δηλώσεις της ίδιας της κ. Μπακογιάννη και αρκετών συνεργατών της, περί του τέλους των μονοκομματικών κυβερνήσεων, οπότε  η κίνηση αυτή μπορεί να είναι μέρος ενός σχεδίου ή τακτικής, για να ξεπεραστεί με τον πιο ανώδυνο τρόπο το πρόβλημα του πολιτικού συστήματος και όλων αυτών που το αποτελούν,  που είναι η αδυναμία συσπείρωσης και συμμετοχής του κόσμου για την δημιουργία πλειοψηφικών παρατάξεων ικανών να κυβερνήσουν.
     Το αν τα πράγματα είναι έτσι ή αν θα εξελιχθούν έτσι κατά την ταπεινή μου γνώμη  ουδείς μπορεί να προβλέψει, γιατί όσο ο κόσμος κάθεται πειθήνια μπροστά στην κυβέρνηση και ακούει το mega chanel  τόσο τα σχέδια και η πρακτικές θα πετυχαίνουν και θα προχωρούν, αν όμως κάποια στιγμή ακούσει την πείνα του και ξυπνήσει από την ομαδική παραίσθηση τότε τα σχέδια και η τακτικές πάνε περίπατο και οι εξελίξεις γίνονται απρόβλεπτες.
     Με τα αν όμως δεν μπορεί να γίνεται συζήτηση και φυσικά δεν μπορούν να υπάρξουν συμπεράσματα γι' αυτό μοιρολατρικά θα αφήσουμε το χρόνο να δείξει!
       
         Μάκης Αρμενιάκος    

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ

ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ
Με δεδομένα πια τα αποτελέσματα των Δημοτικών Εκλογών στο νησί μας, και μετά τους πανηγυρισμούς και τις λύπες ένθεν και ένθεν, το ενδιαφέρον εστιάζεται στον σχολιασμό, και στη ανάλυση για την εξαγωγή συμπερασμάτων.
Αν απαλλαχτούμε από κάθε πολιτική, κομματική, ηθική, ιδεολογική και ανθρωπιστική άποψη και στάση, και το δούμε από καθαρά συμφεροντολογική άποψη, δηλαδή από την άποψη της συναλλαγής, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα!
Όσοι προτίμησαν τα laptop και την βαμβακόπιτα η το ολόκληρο πενηντάρικο είναι σαφώς οι κερδισμένοι από αυτούς που προτίμησαν υποσχέσεις για μια θεσούλα στο δημόσιο, αφού είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα μείνουν υποσχέσεις.
Εξίσου κερδισμένοι είναι και αυτοί που έταξαν και υποσχέθηκαν έναντι αυτών που καταξοδεύτηκαν. Βέβαια όσοι πλήρωσαν δεν έχουν το πρόβλημα, πως θα ξεμπερδέψουν από αυτούς που θα τους πιέζουν γι’ αυτά που τους έταξαν.
Με αυτά τα απλά και απολύτως κατανοητά συμπεράσματα, μπορούμε να κλείσουμε το κομμάτι των εκλογών που αφορά τα πάρε δώσε υποψηφίων και ψηφοφόρων, και να περάσουμε στα δήθεν σοβαρότερα θέματα, όπως της συμπεριφοράς του εκλογικού σώματος απέναντι στις διαθέσιμες επιλογές και τα κριτήρια με τα οποία τελικώς αποφάσισε.
Κάθε προσπάθεια εξαγωγής συμπερασμάτων για την σοβαρότητα, ωριμότητα και σοφία του εκλογικού σώματος, με βάση κάποια δήθεν ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι μάταιη, καθώς για κάθε κερδισμένο ισχύει η αναγνώριση του από τον σοφό λαό ενώ αντίθετα για όλους τους χαμένους, υπάρχει η απογοήτευση για τον κόσμο που είτε δεν μπόρεσε να καταλάβει και να εκτιμήσει την πρόταση τους είτε ξεγελάστηκε από τους αντιπάλους ή εκβιάστηκε ή τέλος πάντων δεν ψήφισε σωστά!!!
Βέβαια όλες αυτές οι εκτιμήσεις λέγονται σε κλειστές αίθουσες η ιδιαιτέρως γιατί δημοσίως κανείς δεν τολμά να προσβάλει τον κυρίαρχο λαό.
Ε λοιπόν στο σύνολο του ο κόσμος είναι ηλίθιος! Και ηλίθια ζει και ηλίθια συμπεριφέρεται και ηλίθιες επιλογές έχει και ηλίθια ψηφίζει.
Αυτή τη άποψη δεν την έχω τώρα που κατέβηκα για πρώτη φορά σαν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και απέτυχα εγώ και έχασε ο συνδυασμός που συμμετείχα αλλά από παλιά.
Λοιπόν ο κόσμος είναι ηλίθιος και δυστυχώς θα παραμένει όσο εμείς που διεκδικούμε την ψήφο του, στην προσωπική μας, επαγγελματική, ή πολιτική μας ζωή έχουμε άλλα κριτήρια από αυτά που του ζητάμε να μας ψηφίσει, ή για να γίνω πιο σαφής έχουμε τα ίδια κριτήρια με αυτά που δεν θέλουμε να έχει αυτός για να μας ψηφίσει!
Ο κόσμος είναι ηλίθιος όσο, όλες οι επιλογές μας δεν θα έχουν κόστος στις επιδιώξεις, και τις φιλοδοξίες μας. Όσο θα θεωρούμε χαζούς αυτούς που δεν πέτυχαν γιατί προτίμησαν να πληρώσουν το κόστος της επιλογής τους, να μείνουν βράχοι ακλόνητοι στις αξίες τους. Όσο το συναίσθημα από την συμμετοχή μας σε ομάδες ή σχήματα θα μειώνει την ευθυκρισία μας. Όσο μισούμε τον αντίπαλο για αυτά που καταπίνουμε όταν τα κάνουν οι δικοί μας και όσο θα πιστεύουμε ότι το δίκιο είναι πάντα με το μέρος μας.
Σε τελική ανάλυση, ο λαός είναι τόσο ηλίθιος ή τόσο έξυπνος όσο αυτοί που τον κυβερνούν!
Μάκης Αρμενιάκος

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Κηφηνείον «Η Ωραία Ελλάς»

Κηφηνείον «Η Ωραία Ελλάς»
 
του Σαράντου Καργάκου, Συγγραφέως – Φιλολόγου – Ιστορικού

 Ακούω ότι το μεγαλύτερο σήμερα πρόβλημα των νέων μας είναι η ανεργία. Διαφωνώ. Εδώ καί τριάντα χρόνια είναι η …εργασία. Ο νέος δε φοβάται την αναδουλειά, φοβάται τη δουλειά. Μια οικογενειακή αντίληψη, ότι δουλειά είναι ό,τι δεν λερώνει, επεκτάθηκε και στο νεοσουσουδιστικό σχολείο με ευθύνη των κομμάτων, που για λόγους ψηφοθηρίας απεδόθησαν σε μία χυδαία πολιτική παιδοκολακείας, η οποία μετά τη δικτατορία, εξέθρεψε καί διαμόρφωσε δύο γενιές «κουλοχέρηδων», παιδιών δηλαδή πού δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους -πέρα από τη μούντζα- για καμμιά εργασία από αυτές πού ονομάζονται χειρωνακτικές, επειδή -τάχα- είναι ταπεινωτικές…
       Κι ας βρίσκεται μέσα στη λέξη «χειρώναξ», σαν δεύτερο συνθετικό το «άναξ» πού κάνει τον δουλευτή, τον άνακτα χειρών, βασιλιά στο χώρο του, βασιλιά στο σπιτικό του, νοικοκύρη δηλαδή, λέξη άλλοτε ιερή πού ποδοπατήθηκε κι αυτή μες στην ασυναρτησία μιας πολιτικής πού έδειχνε αριστερά καί πήγαινε δεξιά καί τούμπαλιν. Γι’ αυτό τουμπάραμε… Κάποτε, ακόμη κι από τις στήλες του περιοδικού αυτού, πού δεν είναι πολιτικό με την ευτελισμένη έννοια του όρου, έγραφα πώς η ανεργία στον τόπον μας είναι επιλεκτική, ότι δουλειές υπάρχουν αλλά ότι δεν υπάρχουν χέρια να τις δουλέψουν.
      Κι έπρεπε να κατακλυσθεί ο τόπος από 1,5 εκατομμύριο λαθρομετανάστες, για να αποδειχθεί ότι στην Ελλάδα υπήρχε δουλειά πολλή αλλ’ όχι διάθεση για δουλειά. Τα παιδιά -τα μεγάλα θύματα αυτής της ιστορίας- είχαν γαλουχηθεί με τη νοοτροπία του «White color workers». Έτσι σήμερα το πιο φτηνό εργατικό καί υπαλληλικό δυναμικό είναι οι πτυχιούχοι, που ζητούν εργασία ακόμη καί στον ΟΤΕ ως έκτακτοι τηλεφωνητές, προσκομίζοντας στα πιστοποιητικά προσόντων ακόμη καί διδακτορικά! Γέμισε ο τόπος πανεπιστήμια, σχολές επί σχολών, επιστημονικούς κλάδους αόριστους, ομιχλώδεις καί ασαφείς, απροσδιορίστου αποστολής καί χρησιμότητας. Πτυχία-φτερά στον άνεμο σαν τις ελπίδες των γονιών, πού πιστεύουν ότι τα παιδιά καί μόνον με τα «ντοκτορά» θα βρουν δουλειά. Έτσι παράγονται επιστήμονες πού είναι δεκαθλητές του τίποτα, ικανοί μόνον για το δημόσιο ή για υπάλληλοι κάποιας πολυεθνικής.
         Παρ’ όλο πού γέμισε η χώρα μας τεχνικές σχολές (τι ΤΕΛ, τι ΤΕΙ, τι ΙΕΚ!) οι πιο άτεχνοι νέοι είναι οι νέοι της Ελλάδος. Παίρνουν πτυχίο τεχνικής σχολής καί δεν έχουν πιάσει κατσαβίδι οι πιο πολλοί. Δεν ξέρουν να διορθώσουν μια βλάβη στο αυτοκίνητό τους, στο ραδιόφωνο ή στο τηλέφωνό τους. Είναι άχεροι, ουσιαστικά χωρίς χέρια. Τώρα με τα ηλεκτρονικά ξέχασαν να γράφουν, ξέχασαν να διαβάζουν, εκτός φυσικά από «μηνύματα» του αφόρητου «κινητού» τους.
       Τούτη η παιδεία, πού όχι μόνο παιδεία δεν είναι αλλ’ ούτε καν εκπαίδευση, αφού δεν καλλιεργεί καμμιά δεξιότητα, εκτός από την ραθυμία, την αναβλητικότητα καί το φόβο της δουλειάς, όχι μόνο δεν καλλιεργεί τον νέο εσωτερικά αλλά τον πετρώνει δημιουργικά σαν τα παιδιά της Νιόβης. Τα κάνει άχρηστα τα παιδιά για παραγωγική εργασία, γιατί ο θεσμός της παπαγαλίας καί η νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, με το πρόσχημα να μην τα κουράσουμε, τους αφαιρεί την αυτενέργεια, την πρωτοβουλία, τη φαντασία καί την πρωτοτυπία. Το σχολείο, αντί να μαθαίνει τα παιδιά πώς να μαθαίνουν, τα νεκρώνει πνευματικά. Δεν τα μαθαίνει πώς να σκέπτονται αλλά με τί να σκέπτονται. Έτσι τα κάνει πτυχιούχους βλάκες. Βάζει όρια στον ορίζοντα της σκέψης καί των ενδιαφερόντων. Τα χαμηλοποιεί. Τα κάνει να βλέπουν σαν τα σκαθάρια κοντά, κι όχι να θρώσκουν άνω, να έχουν έφεση για κάτι πιο πέρα, πιο τρανό καί πιο μεγάλο. Το έμβλημα πια του ελληνικού σχολείου δεν είναι η γλαύξ, είναι ο παπαγάλος, ο μαθητής-βλάξ πού καταπίνει σελίδες σαν χάπια καί πού θεωρεί ως σωστό ό,τι γράφει το σχολικό. Καί το λεγόμενο «σχολικό» είναι συνήθως αισχρό καί ως λόγος καί ως περιεχόμενο.
           Καί τολμώ να λέγω αισχρό, διότι πρωτίστως το «Αναγνωστικό» πού πρέπει να είναι ευαγγέλιο πνευματικό ειδικά στο Δημοτικό, αντί να καλλιεργεί την αγάπη για τη δουλειά, καλλιεργεί την απέχθεια. Που πια, όπως παλιά, ο έρωτας για την αγροτική, τη βουκολική καί τη θαλασσινή ζωή; Ο ναύτης δεν είναι πρότυπο ζωής. Πρότυπο ζωής είναι ο «χαρτογιακάς». Όσο κι αν ήσαν κάπως ρομαντικά τα παλιά «Αναγνωστικά», καλλιεργούσαν τον έρωτα για τη δουλειά. Ακούω πώς δεν πάει καλά η οικονομία. Μα πως να πάει, όταν με τη ναυτιλία πού προσφέρει το 5,6% του ΑΕΠ ασχολείται μόνο το 1% των Ελλήνων; (Με τον αγροτικό τομέα πού προσφέρει το 6,6% του ΑΕΠ ασχολείται το 14,5% του πληθυσμού). Διερωτώμαι, τί είδους ναυτικός λαός είμαστε, όταν αποστρεφόμαστε την θάλασσα καί στα ελληνικά καράβια κυριαρχούν Φιλιππινέζοι, Αλβανοί καί μελαψοί κάθε αποχρώσεως; Το σχολείο καλλιεργεί τον έρωτα για την τεμπελιά, όχι για δουλειά. Τα πανεπιστήμια καί οι ποικιλώνυμες σχολές επαυξάνουν τον έρωτα αυτό. Πράγματα πού μπορούν να διδαχθούν εντός εξαμήνου -καί μάλιστα σε σεμιναριακού τύπου μαθήματα- απαιτούν τετραετία! Βγαίνουν τα παιδιά από τις σχολές καί δικαίως ζητούν εργασία με βάση τα «προσόντα» τους, αλλά τέτοιες εργασίες πού ζητούν τέτοια προσόντα δεν υπάρχουν. Αν δεν απατώμαι, υπάρχουν δύο σχολές θεατρολογίας -πέρα από τις ιδιωτικές θεατρικές σχολές- πού προσφέρουν άνω των 300 πτυχίων το έτος. Που θα βρουν δουλειά τα παιδιά αυτά;
         Αν όμως το σχολείο από το Δημοτικό καλλιεργούσε την τόλμη, την αυτενέργεια, βράβευε την πρωτοβουλία, την ανάληψη ευθυνών, την αγάπη για την οποιαδήποτε δουλειά ακόμη καί του πλανόδιου γαλατά, θα είχαμε κάνει την Ελλάδα Ελδοράδο, όπως έγινε Ελδοράδο για τους εργατικούς Αλβανούς, Βουλγάρους, Πολωνούς, Γεωργιανούς, Αιγυπτίους αλιείς, Πακιστανούς καί Ουκρανούς. Σήμερα αυτοί είναι η εργατική κι αύριο η επιχειρηματική τάξη της Ελλάδος. Κι οι Έλληνες, αφήνοντας την πατρώα γη στα χέρια των Αλβανών πού την δουλεύουν, την πατρώα θάλασσα στα χέρια των Αιγυπτίων πού την ψαρεύουν, θα μεταβληθούν σε νομάδες της Ευρώπης ή των ΗΠΑ ή θα τρέχουν για δουλειά στην Αλβανία πού ξεπερνά σε νόμιμη και παράνομη επιχειρηματική δραστηριότητα όλες τις χώρες της Βαλκανικής. Γέμισαν τα Τίρανα ουρανοξύστες, κτήρια γιγάντια, κακόγουστα μεν, σύγχρονα δε. Περίπου 100 ιδιωτικά σχολεία λειτουργούν στην πρωτεύουσα της χώρας των αετών.
       Εμείς αφήσαμε αδιαπαιδαγώγητη την εργατική καί την αγροτική τάξη. Στήν πρώτη περάσαμε σαν ιδεολογία-θεολογία το σύνθημα «Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη» καί υποχρεώσαμε πλήθος επιχειρήσεις να κλείσουν ή να μεταφερθούν αλλού. Μετά διαφθείραμε τους αγρότες με παροχές χωρίς υποχρεώσεις καί τους δημιουργήσαμε νοοτροπία μαχαραγιά. Γέμισε η επαρχία με «Κέντρα Πολιτισμού», οπού «μπαγιαντέρες» κάθε λογής καί φυλής άναβαν πούρο με φωτιά πεντοχίλιαρου! Το μπουκάλι με το ουίσκι βαπτίστηκε … αγροτικό! Τώρα, όμως, πού έρχονται τα «εξ εσπερίας νέφη» χτυπάμε το κεφάλι μας. Καί που να φθάσουν τα «εξ Ανατολής» σαν εισέλθει η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση! Θα γίνει η Ελλάς vallis flen-tium (-κοιλάς κλαυθμώνων) καί θα κινείται quasi osculaturium inter flen-tium (=σαν εκκρεμές μεταξύ θλίψεως καί οδύνης).
        Δεν είμαι υπέρ μιας παιδείας πού θα υποτάσσεται στην οικονομία. Θεωρώ ολέθριο να χαράσσεται μια εκπαιδευτική πολιτική με κριτήρια οικονομικής αναγκαιότητας. Θεωρώ ολέθρια όμως καί την παιδεία πού εθίζει τα παιδιά στην οκνηρία, πού τα κουράζει με την παπαγαλία καί το βάρος άχρηστων μαθημάτων. Το μεγαλύτερο κεφάλαιο της χώρας είναι τα κεφάλια των παιδιών της. Τούτη η παιδεία αποκεφαλίζει τα παιδιά. Τα κάνει ικανά να μην κάνουν τίποτε. Ούτε να βλαστημήσουν. Ακόμη καί η αισχρολογία τους περιορίζεται στη λέξη πού τα κάνει συνονόματα. Αν τους πεις βρισιά της περασμένης 20ετίας θα νομίσουν ότι μιλάς αρχαία Ελληνικά! Είναι θλιβερή η εικόνα πού παρουσιάζει σήμερα, παρουσίαζε χθες καί θα παρουσιάζει κι αύριο η ελληνική κοινωνία: να υπάρχουν άνθρωποι άνω των 65 ετών, άνω των 70 ετών, πού, ενώ έχουν συνταξιοδοτηθεί, εργάζονται νυχθημερόν, για να συντηρούν τα παιδιά τους μέχρι να τελειώσουν τις ατελείωτες σπουδές τους, τα παιδιά πού λιώνουν τα νιάτα τους στα «κηφηνεία», πού πάνε σπίτι τους να κοιμηθούν την ώρα πού οι Αλβανοί πάνε για δουλειά, θα μου πείτε, τι δουλειά; Οποιαδήποτε δουλειά, αρκεί να είναι τίμια. Όταν μικροί -ακόμη στο Δημοτικό- μαθαίναμε απ’ έξω τον Τυρταίο (ποιος τολμά σήμερα να διδάξει Τυρταίο;) δεν τον μαθαίναμε για να γίνουμε πολεμοχαρείς αλλά για να νοιώθουμε ντροπή, όταν στην μάχη της ζωής, στην πρώτη γραμμή είναι οι παλαιότεροι, οι «γεραιοί» καί οι νέοι κρύβονται πίσω από τη σκιά τους. «Αισχρόν γαρ δη τούτο… κείσθαι πρόσθε νέων άνδρα παλαιότερον».
        Σήμερα, βέβαια, οι χειρωνακτικές εργασίες ελέγχονται σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα από ξένους. Στίς οικοδομές μιλούν αλβανικά, στα χωράφια πακιστανικά. Σέ λίγο οι χειρωνακτικές επιχειρήσεις θα περάσουν στα χέρια των Κινέζων πού κατασκευάζουν ήδη το μεγαλύτερο μέρος των τουριστικών ειδών πού θυμίζουν… Ελλάδα. Ακόμη καί τις σημαίες μας στην Κίνα τις φτιάχνουν! Κι εμείς; Εμείς, όπως πάντα, φτιάχνουμε τα τρία κακά της μοίρας μας. «Φτιάχνουμε» τη ζωή μας στην τηλοψία, πού δίνει τα μοντέρνα πρότυπα οκνηρίας στη νεολαία, ποθούμε μια χρυσίζουσα ζωή σαν αυτήν πού προσφέρει το «γυαλί», αγοράζουμε πολυτελή αυτοκίνητα με δόσεις, κάνουμε διακοπές με «διακοποδάνεια», εορτάζουμε με «εορτοδάνεια» καί πεθαίνουμε με «πεθανοδάνεια». Έλεγε ο Φωκίων, πού πλήρωσε τέσσερις δραχμές τη δεύτερη δόση του κώνειου πού χρειαζόταν για να «απέλθει», πως στην Αθήνα δεν μπορεί ούτε δωρεάν να πεθάνει κανείς. Έπρεπε να ζούσε τώρα…
       Λυπάμαι πού θα το πω, αλλά πρέπει να το πω: το σχολείο, οι σχολές καί τα ΜΜΕ σακάτεψαν καί σακατεύουν τη νεολαία, γιατί μιλούν συνεχώς για τα δικαιώματα της -δικαιώματα στην τεμπελιά- καί ποτέ για υποχρεώσεις, ποτέ για χρέος, ποτέ για καθήκον. Το καθήκον έγινε άγνωστη λέξη

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

ΠΕΡΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ !

             Δεν είναι δυνατόν! Αυτό δεν υπάρχει πουθενά.
            Δεν απαντάμε (αλήθεια γιατί;) το αφήνουμε να περάσει ντούκου, και στα μεταξύ μας,  καλά έκανε αυτός, που μας την έκανε με το δελτίο τύπου, και πήγε από κει που μας ήρθε (ΝΔ), όπως καλά κάναμε  και εμείς, που πήγαμε  εκεί που ήμασταν και φύγαμε, αλλά ποτέ δεν πάψαμε να είμαστε και ξαναγυρίσαμε!
            Τέλος καλό όλα καλά!
            Εκτός όμως από αυτά, φτάνουν στα αυτιά μας (σύμφωνα με κύκλους του στενού περιβάλλοντος ονομάζετε αυτό) ότι σαν συνδυασμός, ισχύει η απόφαση, ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει, και άρα, η τελευταία ανακοίνωση, δεν εκφράζει το συνδυασμό, αλλά είναι προσωπική των τριών, και έγινε κατά λάθος με το λογότυπο και τα στοιχεία του συνδυασμού!
            Τέλος καλό όλα καλά!
            Επειδή όμως όλα αυτά τα ωραία και καλά, είναι προφάσεις εν αμαρτίες, και δεν μπορούν να κρύψουν την ουσία, και πολύ περισσότερο να πείσουν την κοινωνία, οφείλω να τα εξετάσω και να τα αντικρούσω διεξοδικά.
             Δεν νοείται και δεν μπορεί να υπάρξει διαχωρισμός θέσης του επικεφαλής ενός δημοτικού συνδυασμού, ή συλλόγου, η οργάνωσης από τη θέση του σχήματος που είναι επικεφαλής, τελεία και παύλα.
            Για να δώσω έμφαση σε αυτό που λέω θα χρησιμοποιήσω ένα ακραίο παράδειγμα. Άς υποθέσουμε λοιπόν ότι η απόφαση του συνδυασμού μας, ήταν να στηρίξουμε τον Α συνδυασμό, θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε, πολύ δε περισσότερο ο επικεφαλής να διαχωρίσει τη θέση του και με δελτίο τύπου να στηρίξει τον Β υποψήφιο;
            Ασφαλώς όχι. Βέβαια θα μπορούσε κάποιος να πει ότι η απόφαση είναι αυτή που είναι και κατά συνέπεια ο καθένας αποδεσμεύεται και μπορεί να κάνει ότι θέλει!
            Είναι όμως έτσι; ΟΧΙ, και θα σας αποδείξω γιατί.
            Κάθε απόφαση που βγαίνει δεσμεύει ΟΛΑ τα μέλη  ενός συνδυασμού. Αν διαβάσουμε πιο προσεχτικά το Δελτίο Τύπου, μιλάει ότι η ίδια η κοινωνία θα αποφασίσει  για το ποιος είναι ο ικανότερος για το καλό του νησιού μας, δηλαδή η κοινωνία, θα αποφασίσει ΧΩΡΙΣ να επηρεαστεί ή καθοδηγηθεί από τον συνδυασμό μας, και άρα από ΟΛΑ τα μέλη του! Το ότι ο κάθε ένας από εμάς έχει την γνώμη του είναι φυσικό και είναι ελεύθερος όπως ο κάθε πολίτης φυσικά να πράξει όπως θέλει, όμως δεσμεύεται να το κάνει προσωπικά και όχι δημόσια! Πράγμα που έκαναν όλοι εκτός από τους τρείς.
            Αυτά που γράφω είναι μόνο λίγα από αυτά που με έκαμαν να προβώ στο Δελτίο Τύπου που ανακοίνωσα και δεν είναι της παρούσης να αναφερθώ στα υπόλοιπα που υπόσχομαι εν ευθέτω χρόνω μέσα από το blog μου www.antilogoi.blogspot.com να αναφερθώ
Αρμενιάκος Μάκης