Σελίδες

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Το συζητούν για μειώσεις !

πηγή:news247

Το συζητούν για μειώσεις

Ανοιχτοί για τη μείωση στις τιμές των διοδίων, χωρίς όμως ξεκάθαρη δέσμευση. Σε αυτό το πλαίσιο κινήθηκαν οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών. Ζήτησαν ποινικές διώξεις για τους "τζαμπατζήδες". Η πορεία των έργων


Θεωρητικά ανοιχτές στη μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα εμφανίστηκαν οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών οι οποίες κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους παραχώρησης. Και λέμε θεωρητικά διότι επί της ουσίας οι εκπρόσωποι δεν θέλησαν να δεσμευτούν για το ποσοστό 50% που έχει ανακοινώσει ήδη ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης.
"Είναι θέμα της συνολικής διαπραγμάτευσης", είπαν αντίθετα.
Πολύ παραπάνω την ίδια στιγμή χρησιμοποίησαν σκληρή γλώσσα γι΄αυτούς που δεν πληρώνουν διόδια.
"Το τζάμπα έχει κόστος κοινωνικό και οικονομικό, έχει κόστος για τη χώρα", υπογράμμισαν με έμφαση και αποκάλυψαν ότι έχουν προτείνει στο αρμόδιο υπουργείο όχι μόνο να φέρει ρύθμιση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας γι΄αυτούς που δεν πληρώνουν διόδια, αλλά να χαρακτηριστεί το αδίκημα και ως πλημμέλημα, στα χνάρια της πρόσφατης κίνησης, για το κίνημα "δεν πληρώνω", στα ΜΜΜ.

Ακόμα υποστήριξαν πως η Πολιτεία έχει ευθύνη για την εφαρμογή των νόμων, ενώ διευκρίνισαν ότι ειδικά από τις Αφίδνες δεν πληρώνει διόδια ένα στα δέκα ΙΧ και πάνω από το 30% των φορτηγών. Σε σχέση δε με τα φορτηγά, έκαναν μάλιστα λόγο για εταιρείες που κερδοσκοπούν, παραβιάζοντας τη νομιμότητα.

Κατά τα άλλα, οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν το μεσημέρι, εμφανίστηκαν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία των απαλλοτριώσεων που έχει προχωρήσει με πολύ καλύτερους ρυθμούς το τελευταίο χρονικό διάστημα, ενώ υπογράμμισαν ότι και οι πέντε δεν έχουν κέρδη μέχρι στιγμής από τα έργα και ότι τα ποσά που εισπράττουν από τα διόδια είναι πολύ μικρά σε σχέση με τα χρήματα που έχουν επενδυθεί.
Ανέφεραν επίσης ότι οι τράπεζες έχουν "παγώσει" τη χρηματοδότηση σε ορισμένες από τις κοινοπραξίες, ενώ οι ροές των αυτοκινήτων λόγω της οικονομικής κρίσης είναι πολύ περιορισμένες.
"Είναι ένα γεγονός που δεν είχαμε προβλέψει καν", είπαν και πρόσθεσαν ότι όλα αυτά θα πρέπει να ληφθούν υπόψη στη διαπραγμάτευση που γίνεται με το Ελληνικό Δημόσιο. Και οι πέντε αυτοκινητόδρομοι, όπως προέκυψε από τις δηλώσεις των εκπροσώπων, παρουσιάζουν καθυστερήσεις ως προς τα χρονοδιαγράμματα.
Ο δρόμος Κόρινθος- Πύργος-Τσακώνα εκτιμάται ότι θα καθυστερήσει τουλάχιστον δύο χρόνια, ενώ αντίστοιχες θα είναι και οι καθυστερήσεις στο δρόμο Αντίρριο- Ιωάννινα και Λαμία-Εγνατία.
Περίπου ένα χρόνο αναμένεται να καθυστερήσει το τμήμα της εθνικής Μαλιακός-Κλειδί.
Αντίθετα, καλύτερα είναι τα χρονοδιαγράμματα στον ανατολικό άξονα Πελοποννήσου. Ο δρόμος Κόρινθος-Καλαμάτα θα παραδοθεί κανονικά και ήδη μέχρι τα Παραδείσια είναι έτοιμος, ενώ λόγω της καθυστέρησης των απαλλοτριώσεων θα αργήσει περίπου ένα χρόνο η παράδοση στον άξονα προς τη Σπάρτη.
Η εξήγηση η οποία δόθηκε από όλες τις κατασκευαστικές εταιρείες για τις καθυστερήσεις, ήταν ότι δεν είχαν προχωρήσει οι απαλλοτριώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ