Καλά, όλα αυτά τα προγράμματα των μνημονίων, με το πολύ βαρύ κοινωνικό κόστος (μόνο τις χιλιάδες αυτοκτονίες να υπολογίσεις και τίποτα άλλο φτάνει) δεν έχουν σκοπό τις επενδύσεις και την ΑΝΑΠΤΥΞΗ;
Την ώρα που σχεδίαζε την είσοδό μας στο ΔΝΤ ο ΓΑΠ φρόντιζε να σαμποτάρει την μεγαλύτερη αναπτυξιακή και με πολλαπλάσια ωφέλεια σε πολλούς τομείς (ενέργεια, ασφάλεια κτλ) επένδυση της Ελλάδας (αγωγός Μπουργκάς Αλεξανδρούπολη) στην Θράκη μας!
Τώρα ο Αντώνης (γνωστός οπαδός της ανάπτυξης !!!!) παίρνει (με βαριά καρδιά όπως προηγουμένως το ΠΑΣΟΚ) σκληρά μέτρα 11,5 + 2; η 3; ή 4; (όπου κάτσει η μπίλια!) δισεκατομμυρίων ευρώ, με στόχο αφενός τα έσοδα και αφετέρου την ανταγωνιστικότητα (έτσι ονομάζουν την φτωχοποίηση και την εξαθλίωση όσων τυχερών έχουν δουλειά, εργαζομένων) για την προσέλκυση επενδύσεων που ΔΕΝ έρχονται, και δεν θα έρθουν ΠΡΙΝ κατεδαφιστούν ΌΛΑ όσα δεν τους παραδώσουμε τσάμπα (ΔΕΚΟ και φυσικούς πόρους), και γίνει η Ελλάδα συθέμελα οικόπεδο!
Γιατί λοιπόν δεν δίνουν 1 ψωροεκατομμύριο (11,5 εκατομμύρια πήρε επιδότηση το ίδρυμα που προεδρεύει ο αδερφός του πρωθυπουργού!) για να γίνει η επένδυση (300 μέτρα γραμμής τραίνου!!) με ΣΙΓΟΥΡΑ κέρδη;
Η άρρωστη, συνωμοτική και επικίνδυνη φαντασία μου λέει ότι φοβούνται μην ανέβει η αξία της ΤραινΟΣΕ και αναγκαστούν οι σωτήρες επενδυτές να ξηλωθούν κάτι ψίχουλα παραπάνω για να την πάρουν! Εξάλλου η επένδυση είναι μικρή, τα αποτελέσματα εγγυημένα μεγάλα και η νέοι ιδιώτες ιδιοκτήτες που θα την κάνουν αμέσως μετά, θα έχουν να παρουσιάσουν εκπληκτικά οικονομικά αποτελέσματα δικαιώνοντας την απόφαση για ιδιωτικοποίηση, άσχετα αν από αυτά τα οικονομικά αποτελέσματα τα έσοδα για το κράτος και τους εργαζόμενους, θα είναι μηδαμινά.
Μάκης Αρμενιάκος
πηγή:defencenet.gr
Για 1 εκατ. ευρώ η ΕΤΡΑΙΝΟΣΕλλάδα χάνει την μεγαλύτερη γεωπολιτική ευκαιρία των τελευταίων ετώνΈνα απίστευτο γεγονός το οποίο αποδεικνύει την ανευθυνότητα κάποιων που στερούν από την Ελλάδα ένα τεράστιο γεωπολιτικό πλεονέκτημα φέρνει στην επιφάνεια το defencenet.gr. Πρόκειται για την σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το λιμάνι του Μπουργκάς η οποία παρακάμπτοντας τα στενά του Βοσπόρου δίνει μία εναλλακτική λύση για την μεταφορά κοντέινερ από και προς την περιοχή της Μαύρης θάλασσας.
Το απίστευτο σε αυτή την υπόθεση είναι ότι η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τα δύο λιμάνια υπάρχει εδώ και δεκαετίας και μάλιστα το βουλγαρικό της τμήμα αναβαθμίζεται με κοινοτικά κονδύλια, αλλά
για 300 μέτρα η σύνδεση του δικτύου του ΟΣΕ με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης δεν έχει ολοκληρωθεί.
για 300 μέτρα η σύνδεση του δικτύου του ΟΣΕ με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης δεν έχει ολοκληρωθεί.
Όσο και αν ακούγεται απίστευτο η ελληνική πολιτεία έχει κατασκευάσει ένα σύγχρονο τεράστιο λιμάνι στην Αλεξανδρούπολη το οποίο δεν διαθέτει σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ για 300 μέτρα ! Το δε κόστος την επένδυσης αυτή είναι μόνο 1 εκατ. ευρώ δηλαδή κλάσμα των χρημάτων που το ελληνικό κράτος έχει δώσει στις διάφορες ΜΚΟ τα τελευταία χρόνια.
Το πιο απίστευτο από όλα είναι ότι οι δύο λιμενικοί οργανισμοί του Μπουργκάς και της Αλεξανδρούπολης, έχουν επί της ουσίας συμφωνήσει για την υλοποίηση της σύνδεσης και έχουν καταθέσει μάλιστα σχετική πρόταση για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής «Sea2Sea» που εγκρίθηκε πριν λίγες εβδομάδες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Νωρίτερα στα τέλη του 2011 ο τότε υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Άδωνης Γεωργιάδης είχε ζητήσει από τη διεύθυνση Λιμενικών Υποδομών την πραγματοποίηση των σχετικών ενεργειών για την προώθηση του έργου ενώ και ο υπουργός Μεταφορών Μ. Βορίδης είχε δώσει εντολή να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για το έργο.
Σχεδόν ένας χρόνος μετά την αναθέρμανση του ζητήματος τίποτα δεν έχει πραγματοποιηθεί η ανεργία στην Θράκη καλπάζει η οικονομική κρίση σπρώχνοντας την τοπική οικονομία στην αγκαλιά της Τουρκίας.
Και όλα αυτά την στιγμή που οι υποδομές υπάρχουν, την στιγμή που το ζήτημα της ναυσιπλοΐας στα
στενά του Βοσπόρου οξύνεται κάθε χρόνο σε σημείο που οι Τούρκοι να σκέφτονται να κατασκευάσουν μία διώρυγα παράλληλα με τα στενά.
στενά του Βοσπόρου οξύνεται κάθε χρόνο σε σημείο που οι Τούρκοι να σκέφτονται να κατασκευάσουν μία διώρυγα παράλληλα με τα στενά.
Tην στιγμή που οι δύο λιμενικές αρχές έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν στην σύνδεση των λιμενικών δεν βρίσκεται επιτέλους ένα πατριώτης πολιτικός να βρεί αυτό το 1 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση της εξυπνότερης γεωπολιτικής κίνησης της Ελλάδας την τελευταία οκταετία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ