Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ








Γράφει ο 
Δημήτρης Μουντάκης

ΟΛΟΙ  ΤΟΥΣ  ΕΙΝΑΙ  ΚΛΕΦΤΕΣ
Θα πάω πολλά χρόνια πίσω, στις αρχές της δεκαετίας του 80 ,δεκαοχτάρης ήμουν, ανυπόμονος να πετάξω, να φύγω, να ρουφήξω με πάθος την ζωή που ανοιγόταν μπροστά μου, με έστω τα πενιχρά οικονομικά μέσα που διέθετα .
Και έφυγα ,και πάλεψα, και δεν το ‘βαλα ποτέ κάτω και τελικά πίστεψα ότι βάδιζα σωστά και η ζωή με αντάμειψε .
Σε όλη αυτή την πορεία γνώρισα ανθρώπους ,έκανα  φίλους, ερωτεύτηκα και προδόθηκα ,αλλού κέρδισα αλλού έχασα, έκλαψα , στερήθηκα αγαπημένα πρόσωπα,  και όλα αυτά με έκαναν δυνατότερο για να συνεχίσω αυτόν τον διαρκή αγώνα που λέγεται  ζωή.
Ευχαριστώ όλους όσους μου έμαθαν, μου έδειξαν, με καθοδήγησαν και ιδιαίτερα δύο πρόσωπα που δεν είναι στην ζωή .


Πάντα  θα θυμάμαι τα λόγια τους και η θύμησή τους θα μένει ανεξίτηλη στην μνήμη μου όμως το παράπονο μου  είναι ότι έφυγαν  νωρίς .
Έμαθα να αγαπάω τους συνανθρώπους  μου και δεν μετάνιωσα ποτέ γι αυτό, έτσι μου άρεσε.
Έγινα σύζυγος ,έγινα πατέρας και σε λίγο καιρό θα παραδώσω άνθρωπο στην κοινωνία .
Όμως δεν είναι αμαρτία μετά από τόσα χρόνια αγώνα να έρχεται μια σαπιοκοιλιά και να σου λέει ότι μαζί τα φάγαμε,  όσα με τόσο αγώνα καταφέραμε να γκρεμίζεται και να υποθηκεύεται  η ζωή μας και το μέλλον των παιδιών  μας .
Μέρα με την μέρα μας κάνουν φτωχότερους και προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα έτσι πρέπει να γίνουν για το καλό μας και το καλό της Πατριδας
Τα παιδιά της  Βοστόνης  καλά το μάθανε το μάθημα τους από τους πάτρωνες  τους
και τώρα προσπαθούν να δώσουν λύση στα προβλήματα που αυτοί και οι προπάτορες τους μας δημιούργησαν.
 Αναρωτηθήκατε ποτέ τι έχουν βάλει στόχο να μας κλέψουν αυτοί  ελεεινοί τελικά,
γιατί πιστεύω ότι περιοριζόμαστε μόνο να λέμε ότι αυτοί διαπραγματεύονται και ξεπουλάνε τον πλούτο της Ελλάδας μας.
    Έχω την εντύπωση πως αυτοί οι καιροσκόποι έχουν βάλει στόχο να μας κλέψουν την ελπίδα για ζωή.
     Θα τους αφήσουμε να μας το κάνουν αυτό; …..Nα γιατί τους λέω κλέφτες

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ