Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Οι προδότες και οι συναισθηματικοί δεσμοί των ηλίθιων

του Μάκη Αρμενιάκου
     Και εγώ δεν μπορώ να κάνω αλλιώς και αυτοί δεν μπορούν να καταλάβουν! Το έχω ξαναγράψει ότι φταίει το συναίσθημα! Για ένα φίλο λέω που μου την είπε, γιατί ο αρχηγός μου, εννοώντας τον Πάνο Καμμένο, λέει ότι είναι προδότης και δοσίλογος (εννοώντας τον εαυτό του σαν Νεοδημοκράτη) ενώ και οι δυο μας ξέρουμε ότι είναι αγωνιστής και πιστός οπαδός της παράταξης!
       Για τους δικούς του λόγους, ήθελε να με κάνει και το πέτυχε, να νιώσω άσχημα!
       Έβαλε τον εαυτό του ως στόχο του αρχηγού μου (δεν έχω αρχηγό αλλά μια επιλογή που στηρίζω όσο την εμπιστεύομαι). Πόνταρε στο συναίσθημα που δημιουργεί η κοινή μας κομματική πορεία πριν χωρίσουν οι δρόμοι μας!
       Αυτό το συναίσθημα που ενώνει τους ανθρώπους κάτω από μια κομματική ομπρέλα με υπαρκτό χρώμα, σύμβολα και ανθρώπους, με ανύπαρκτα πια ιδεολογήματα στην καλύτερη περίπτωση, ή και με πελατειακά μικροσυμφέροντα, τοπικές εξουσιαστικές συμμαχίες και πραγμάτωση (σε μεγάλο βαθμό) κενόδοξων φιλοδοξιών!

       Αυτό το γαμημένο συναίσθημα, που δημιουργεί η ομαδική φαντασίωση για ένα ιερό πολιτικό σκοπό που εκφράζει η παράταξη ή το κόμμα, που όμως δεν υφίσταται, αφού δεν υπάρχει και δεν τηρείται τίποτα, αλλά πρόκειται απλά για ένα βρώμικο (τις περισσότερες φορές) μηχανισμό χειραγώγησης και εξουσίας.
       Ένα συναίσθημα που αφαιρεί την ευθυκρισία, παραλύει την κριτική σκέψη και καλλιεργεί τον (ανεκτό στις κωλοτούμπες!) δογματισμό (δόγμα είναι ότι πει ο αρχηγός!) και τον φανατισμό.
       Καλέ μου φίλε, οι κατηγορίες των προέδρων κομμάτων στους αντιπάλους τους για προδοσία ή δοσιλογισμό, ποτέ δεν απευθύνονται ή μεταβιβάζονται στους οπαδούς τους ή τους ψηφοφόρους τους. Απλά εγώ και χωρίς να το μετανιώνω, ανοικτά και επώνυμα τους χαρακτηρίζω στα σχόλια και τα άρθρα μου ως ηλίθιους!
       Και όταν το κάνω αυτό δεν το κάνω έχοντας στο μυαλό μου πρόσωπα που θέλω να μειώσω ή να βρίσω, αλλά γενικά και με το ίδιο αγνό κίνητρο που πιθανώς έχει ένας αγνός ιδεολόγος αγωνιστής που ανήκει στην κατηγορία που χαρακτηρίζω ως ηλίθιους!
       Το κοινό καλό, η αγάπη για την πατρίδα και τους ανθρώπους της που είμαστε όλοι μας.
       Το κίνητρο όμως και οι προθέσεις, είναι τα πάντα και τίποτα.
       Είναι τίποτα γιατί παρά τις καλές προθέσεις σου, για τους λόγους που ανάφερα προηγουμένως (συναισθηματικοί δεσμοί και κομματικός φανατισμός) δίνεις τη στήριξή σου σε αυτούς που από πρόθεση και με σχέδιο έστω και αν δεν το αντιλαμβάνεσαι, εξαθλιώνουν το λαό και καταστρέφουν τη χώρα.
       Είναι όμως και τα πάντα (οι προθέσεις και το κίνητρο) που ευθύνονται για το ότι αυτοί (τρικομματική κυβέρνηση) είναι προδότες και δοσίλογοι όπως ορθά τους αποκαλεί και ο Πάνος Καμμένος, και εσείς απλά ηλίθιοι όπως σας αποκαλώ και εγώ!
       Υ/Γ Το ίδιο και περισσότερο ηλίθιος θα είμαι εγώ αν όποτε, και αν συμβεί, οι ΑΝΕΛ παρεκκλίνουν από όσα πιστεύουμε και δεσμεύονται, αντί να σηκωθώ και να φύγω και δημόσια να τους καταγγείλω, εξακολουθήσω να τους στηρίζω!

       Υ/Γ 2 Πολλοί ισχυρίζονται πως τα όσα ανάφερα παραπάνω για τα κόμματα, ισχύουν για όλα τα κόμματα και δεν έχουν άδικο! Όμως έχω κάποιες πολύ σοβαρές ενδείξεις που με κάνουν να πιστεύω ότι ίσως οι ΑΝΕΛ είναι πράγματι ανεξάρτητοι και γι’ αυτό τους στηρίζω, ΧΩΡΙΣ όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν συμμετέχω στηρίζω και διαδίδω κάθε άλλη προσπάθεια, που συμβάλει στους αγώνες αντίστασης στην επιχειρούμενη από αυτό το πολιτικό καθεστώς καταστροφή της χώρας, την αφύπνιση των Ελλήνων και την ανόρθωση της πατρίδας.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ