Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΦΡΙΚΗ!!! ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΤΗΣ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

       Το δράμα του εξυπνάκια δήθεν σοβαρού «Εμένα δεν με νοιάζει για το τσιπάρισμα αλλά ότι έχουν δίκιο αυτοί οι γελοίοι συνωμοσιολόγοι! Εγώ θα το βάλω για να τους δείξω ότι δεν τρέχει τίποτα! Δεν μπορεί να κάνω λάθος εγώ! Εγώ έχω δίκιο. Αυτοί είναι γελοίοι και αντιπαθητικοί και ας επιβεβαιώνονται. Αυτοί έχουν το πρόβλημα και βλέπουν παντού συνωμοσίες και σκοπιμότητες».
       Όλα θα συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας και θα αρνούμαστε να τα δούμε και να τα πιστέψουμε, μας προειδοποιεί η αποκάλυψης του Ιωάννη!
       Ευτυχώς τουλάχιστον που όσο επιβεβαιώνονται όλα όσα αναφέρει η αποκάλυψη αλλά και άλλα ιερά κείμενα των αγίων και πατέρων της εκκλησίας μας, τόσο πιο πολύ είμαστε βέβαιοι για το τι πρέπει να κάνουμε!!!
       Ξέρουμε τι θα πάθουν όσοι αρνηθούν το Θεό και τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και προσκυνήσουν δια του χαράγματος το θηρίο.
       Ξέρουμε επίσης για την βοήθεια και την πρόνοια της θείας χάριτος για όσους αψηφήσουν τις πιέσεις, τον εκφοβισμό και τους εκβιασμούς και εμπιστευτούν τον λόγο του Θεού.
       Η αγάπη του θεού μας αποκάλυψε τα μελλούμενα για να προετοιμαστούμε και να νικήσουμε την αληθινή ζωή. Η απέραντη αγάπη του Θεού μας έδωσε την ελευθερία της επιλογής. Η απόφαση είναι δική μας.
       Όσοι αγωνίζονται για να γίνουν γνωστά σε όλους τα σχέδια του Σατανά και των συνεργών του για να προετοιμαστούν και να σωθούν οι συνάνθρωποι μας (εν Χριστό αδελφοί), πράττουν έργο καλό και τίμιο, και ας δέχονται την κοροϊδία και τον χλευασμό των άπιστων και πλανεμένων.
       Η ταπείνωση, ακόμα και η βάσανος για την αγάπη μας και την πίστη μας στον Χριστό είναι βάλσαμο για την ψυχή μας και την πνευματική άνοδο, και πραγματικά μηδαμινή μπροστά στην αιώνια αληθινή ζωή που μας χαρίζει ο σωτήρας ημών Ιησούς Χριστός.
Μάκης Αρμενιάκος

πηγή:attikanea

ΦΡΙΚΗ!!! ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΤΗΣ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ!!!



«Περίμενα στο γιατρό να μου εμφυτεύσει το νέο μου μικροτσιπ...που θα μπορώ να χρησιμοποιώ και σαν πιστωτική κάρτα για να κάνω αγορές», διδάσκουν σε 13χρονα παιδιά!!!
Ξέρουμε, ξέρουμε! "Δεν γίνονται αυτά", "είστε συνωμοσιολόγοι, θρησκόληπτοι, τρελοί κλπ": Αυτά δεν μας λένε τόσα χρόνια κάποιοι "εξυπνάκηδες";;;

Κι όμως: Η πραγματικότητα ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ακόμα και από την χειρότερη συνωμοσιολογία!

Πλέον, γίνεται ΩΜΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ (ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΟΣ) στα σχολικά βιβλία που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα.

Σύμφωνα με τον Κατάλογο που δημοσιεύει το Υπουργείο Παιδείας για την αγορά ξενόγλωσσων (αγγλικών) βιβλίων, ανάμεσά τους υπάρχει και..

το JOURNEYS της HILLSIDES PRESS (δείτε το στον κατάλογο στον αριθμό 15), στο οποίο υπάρχει η παρακάτω σελίδα με ονομασία "Μια φωνή από το μέλλον":

Τι έρχεται λοιπόν στο μέλλον, σύμφωνα με τη...φωνή; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ:
Μικρή μετάφραση: "Μετα το σχολείο την Πέμπτη, έφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικρόσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από τοότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική καρτα για να αγοράσω πράγματα, όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς (ανε)βάζουν στην τσέπη μου χρηματα κάθε εβδομάδα".

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Μάλιστα, όχι απλά μας λένε "πόσο ανώδυνο και χρήσιμο είναι", αλλά αποκαλύπτουν και τον πραγματικό σκοπό της εμφύτευσής του:

ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!

Απαιτούμε άμεσες εξηγήσεις από το Υπουργείο Παιδείας!!!

Και οι γονείς να διαμαρτυρηθούν για το απαράδεκτο αυτό βιβλίο - προπαγανδιστικό εργαλείο (που μάλιστα πληρώνουν 15 ευρώ!!!) της Νέας Τάξης Πραγμάτων, της Μασωνίας και του Σιωνισμού!!!

ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΜΕ ΤΣΙΠΑΚΙΑ, ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΟ "ΚΑΛΟ" ΤΟΥΣ!!! 
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ