Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Συνεχίζεται ο κατήφορος με παραιτήσεις στελεχών και μελών στη ΝΔ

Παραίτηση της κ Καθολική Γιορδαμνή από Αντιπρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο Καλλιθέας και από μέλος του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας!
        Με e-mail που έφθασε στο blog δημοσιοποιείται η παραίτηση της κ Καθολική Γιορδαμνή που αιτείται και την διαγραφή της από το κόμμα της ΝΔ. 
Μ.Α


Προς :    ΝΟΔΕ Δωδεκανήσου
               κ. Μιχαήλου, Πρόεδρο
Κοινοποίηση: ΔΗΜ.Τ.Ο Καλλιθέας
               κ. Κυριαζή, Πρόεδρο
26 Μαρτίου 2012



Κύριε Πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να υποβάλλω την παραίτηση μου, τόσο ως εκλεγμένο μέλος, Αντιπρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο Καλλιθέας, όσο και τη διαγραφή μου από μέλος του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.
Ένας από τους λόγους, που με οδήγησαν στην απόφαση παραίτησης μου από την ΔΗΜ.Τ.Ο Καλλιθέας, αποτελεί το σημερινό Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η τοπική οργάνωση Καλλιθέας χωρίς καν να ζητηθεί η γνώμη μας επ’ αυτού του κειμένου, που όπως υποστηρίζει ο Πρόεδρος της τοπικής κ. Κυριαζής Στέφανος, συνυπογράφετε από όλα τα μέλη της τοπικής.
Η βασική αντίρρηση και  ένσταση μου όμως είναι, η μεταστροφή του κόμματος μας όσον αφορά την πολιτική που ακολούθησε στην περίπτωση του Μνημονίου.


Ενώ αρχικά καταψηφίσαμε σαν κόμμα το πρώτο Μνημόνιο,  στη συνέχεια υπερψηφίσαμε το δεύτερο δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο να δεθεί η χώρα μας και ο τόπος μας χειροπόδαρα. Για το λόγο αυτό ζητώ τη διαγραφή μου από μέλος του κόμματος.
Παρακαλώ όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες.
Με εκτίμηση,

Καθολική Γιορδαμνή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ