Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Δήλωση της Μίκα Ιατρίδη



Η βουλευτής Δωδεκανήσου Μίκα Ιατρίδη έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Στις 14 Οκτωβρίου του 2009 ορκίστηκα στη Βουλή των Ελλήνων να είμαι πιστή στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου.
Τα τελευταία δύο χρόνια οι Έλληνες πολίτες, εκβιάζονται και τρομοκρατούνται.

Το ίδιο συνέβη και με τους βουλευτές με την ψήφιση του Μνημονίου ΙΙ. Εκεί όπου τα επιχειρήματα δεν υπήρχαν, επιστρατεύτηκαν τα τελεσίγραφα. Επιστρατεύτηκαν οι υποσχέσεις. Επιστρατεύτηκαν οι διαγραφές.
Ως νέος άνθρωπος, νέα μητέρα και βουλευτής, δεν έβαλα τη συνείδηση μου σε διαπραγμάτευση, δεν την αντάλλαξα με την υπαρκτή πιθανότητα επιτυχούς διεκδίκησης μιας ακόμη κοινοβουλευτικής θητείας.
Δεν μπορώ να ακολουθήσω κάτι που δεν με εκφράζει. Δεν μπορώ να υποστηρίξω κάτι για το οποίο η εμπειρία έχει δείξει ότι δεν οδηγεί πουθενά.
Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., σε αυτούς που υποστηρίζουν και θα υποστηρίξουν το νέο Μνημόνιο. Είμαι, όμως, περίεργη να δω τι ακριβώς θα πουν στους Έλληνες πολίτες.
Γιατί, ακόμα και αν το κρύβουν έντεχνα, ή δίνουν υποσχέσεις ότι θα κάνουν κάτι διαφορετικό, η αλήθεια είναι ότι το Μνημόνιο το παίρνεις όπως είναι, με αυτά που ακριβώς προβλέπει. Για αυτό το λόγο και ψηφίστηκε ολόκληρο,ως ενιαίο κείμενο.
Αυτό έχει δείξει η εμπειρία από την εφαρμογή του πρώτου Μνημονίου, αυτή θα είναι και η εμπειρία μας από το δεύτερο Μνημόνιο.
Εγώ δεν μπορώ να περιφέρομαι ασκόπως και να μην λέω την πραγματικότητα στους συμπολίτες μου. Κρατώ στάση σταθερή, στάση ειλικρινή.
Σαν νέος άνθρωπος, θέλω να διεκδικήσω μαζί με τους νησιώτες συμπατριώτες μου, με αυτούς που συμπορεύτηκα στη μέχρι τώρα διαδρομή μου, αλλά και με όσους μοιράζονται τις ίδιες αγωνίες για το μέλλον, το καλύτερο δυνατόν για τον τόπο μας και τη χώρα μας.
Θέλουμε η νησιωτική Ελλάδα να παραμείνει ζωντανή. Γιατί ο πολιτισμός μας, η Ελλάδα μας, ξεκινά από τα νησιά μας.
Για αυτό και συμμετέχω στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Συμμετέχω, με όλες μου τις δυνάμεις, στην προσπάθεια που γίνεται για να δώσουμε ξανά δύναμη στη ελπίδα, αξιοπρέπεια στις ζωές μας.
Συμμετέχω στην προσπάθεια που γίνεται για να μπορέσουμε να παραμείνουμε στο Αιγαίο, στον τόπο που γεννηθήκαμε, μεγαλώνουμε και κρατάμε στην καρδιά μας».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χάρηκα που η Μίκα έκανε τις επιλογές της -μετά από ώριμη σκέψη- και ελπίζω το ίδιο να κάνουν και αυτοί που την είχαν από κοντά . Πιστεύω ότι της αξίζει να μπει στη βουλή και εγώ τουλάχιστον οφείλω να ομολογήσω ότι θα την ψηφίσω γιατί με το ΟΧΙ σε όλα που είπε μ έπεισε για ακόμα μία φορά για την ειλικρίνια και την εντιμότητά της. ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ. Μπράβο σου.-

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ