Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Παραιτήθηκε ο Νίκος Πουλιού


Παραιτήθηκε ο Νίκος Πουλιού
       Την παραίτησή του απ΄όλα τα  όργανα του κόμματος υπέβαλε στον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά, ο τ. υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ στο νομό Δωδεκανήσου Νίκος Πουλιού.

Οι λόγοι τους οποίους επικαλείται ο κ. Πουλιού είναι καθαρά επαγγελματικοί.

Η ανακοίνωση

Φίλη και φίλε Δωδεκανήσιε,

Το να κοιτάς τον συνάνθρωπό σου κατάματα αποτελεί κατάκτηση ζωής. Κι εγώ στη ζωή μου έχω μάθει να περπατώ με το κεφάλι ψηλά, να είμαι μαχητής και αγωνιστής.


       Η 25χρονη πορεία μου, στα κοινά και στα επαγγελματικά, αποδεικνύει ότι δεν με τρομάζει η σκληρή δουλειά, απεναντίας τα δύσκολα αποτελούσαν και αποτελούν πάντα προκλήσεις για περαιτέρω ανάπτυξη και πρόοδο.

Υπάρχουν όμως φορές που πρέπει να πάρεις μεγάλες αποφάσεις, παραγκωνίζοντας τα όνειρα και τους στόχους σου, για αξίες και αρχές ακόμα μεγαλύτερες. Καθαρά επαγγελματικοί λόγοι με οδήγησαν να υποβάλλω την παραίτηση μου από τις θέσεις του γραμματέα Περιφερειακής Οργάνωσης Νοτίου Αιγαίου, του μέλους της Πολιτικής Επιτροπής και του πολιτευτή Νομού Δωδεκανήσου στον πρόεδρο μας κ. Αντώνη Σαμαρά και στον γραμματέα κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους από την καρδιά μου, κι εσάς που με εμπιστευτήκατε καθ΄ όλη τη διαδρομή μου κι εσάς που δεν με στηρίξατε. 
       Οι πολιτικές διαδρομές δεν διαμορφώνονται μόνο μέσα από τις θέσεις, αλλά και από τις απόψεις και τις πορείες ζωής των ενεργών πολιτών.
       Από αυτή τη θέση σκοπεύω να συνεχίσω να προσφέρω τόσο στην παράταξή της Νέας Δημοκρατίας, όσο και στην τοπική κοινωνία της Κω και της Δωδεκανήσου.

Με τιμή
Νίκος Πουλιού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ