Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Δήλωση της Μίκας Ιατρίδη για το γενναίο "Όχι σε Όλα " προς τους Δωδεκανήσιους

       Είναι η πρώτη φορά που θα κάνω σχόλιο σε δήλωση ή δελτίο τύπου που φθάνει στο blog και ίσως η τελευταία, αλλά (ας μου το συγχωρέσει η κ Ιατρίδη) δεν μπορώ να μην υπογραμμίσω, τη γενναία αυτή πράξη.
        Γενναία, από τις εκ των προτέρων γνωστές συνέπειες για την πολιτική της διαδρομή στο κόμμα που αναδείχθηκε.
       Όμως η κ Ιατρίδη, πολύ σωστά και τίμια, με τις  ιδεολογικές αρχές που απορρέουν από το κόμμα που υπηρετεί, χτίζει και βασίζεται στον κόσμο που την στηρίζει και για αυτόν εργάζεται, και όχι στους συγκυριακούς εσωκομματικούς συσχετισμούς και μηχανισμούς που εξυπηρετούν ιδιοτελείς σκοπούς.
       Αγωνίζεται σταθερά για τα συμφέροντα του κόσμου που εκπροσωπεί, και δεν υποκύπτει στις μεγάλες πιέσεις για υπακοή στις ευκαιριακές αλλαγές στάσης, θέσεων  και τακτικών της ηγεσίας του κόμματος.
       Διότι το κόμμα είναι οι αρχές, οι αξίες, η Ιστορία του και ο κόσμος που το στηρίζει και όχι ο εκάστοτε πρόεδρος με τους στενούς του συμβούλους, και σε αυτές τις αρχές, αξίες και τον κόσμο έμειναν πιστά προσηλωμένοι όσοι σήμερα διαγράφονται και η κ Ιατρίδη!
       Φανταστείτε πόσο διαφορετικά θα ήταν σήμερα αν είχαμε πρωθυπουργούς και αρχηγούς κομμάτων, με τα χαρίσματα, να παραμένουν  πιστοί στο συμφέρων της πατρίδας και να μην υποκύπτουν στις πιέσεις, όπως έκαναν οι διαγραφέντες και η κ Ιατρίδη.
       Το λόγο έχουν τώρα οι πρωταγωνιστές!
       Μπράβο Μίκα και σε ευχαριστώ.
Μάκης Αρμενιάκος 


Δήλωση της Μίκας Ιατρίδη για το γενναίο "Όχι σε Όλα " προς τους Δωδεκανήσιους

Η βουλευτής Δωδεκανήσου Μίκα Ιατρίδη έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες.
Όπως ήδη γνωρίζετε, στην ψηφοφορία στη Βουλή για τη νέα δανειακή σύμβαση ψήφισα "όχι".
Η απόφαση αυτή ήταν καθαρά απόφαση συνείδησης. Ήταν απόφαση ευθύνης.
Δεν υπαγορεύτηκε από προεκλογικούς τακτικισμούς, επικοινωνιακά πυροτεχνήματα ή από διάθεση να εμφανιστώ ως «σωτήρας» της Δωδεκανήσου. Μακριά από εμένα όλα αυτά.
Η πορεία μου ως βουλευτής ήταν ξεκάθαρη και κρυστάλλινη. Και έτσι παραμένει.
Επί της ουσίας:
Εγώ δεν έλαβα καμία εντολή από τους Δωδεκανήσιους συμπατριώτες μου για την οριζόντια μείωση των μισθών και των συντάξεων τους.

Δεν έλαβα καμία εντολή να επιβάλλω με την ψήφο μου την υπερβολική, και χωρίς αποτέλεσμα, εξαντλητική φορολογία.
Δεν έλαβα καμία εντολή να επιβάλλω με την ψήφο μου την ισοπέδωση εργασιακών δικαιωμάτων που κερδήθηκαν με αγώνες.
Στήριξα την κυβέρνηση Παπαδήμου προκειμένου αυτή να διαπραγματευθεί με τους δανειστές μας. Να διαπραγματευθεί και όχι να αποδεχθεί.
Αυτό δεν συνέβη. Συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Ακολουθείται η ίδια και χειρότερη συνταγή, η οποία επί δυο χρόνια βλέπουμε ότι δεν οδηγεί πουθενά.
Είδαμε μάλιστα στο διάγγελμα του και στην ομιλία του στη Βουλή τον κ. Παπαδήμο να περιγράφει τι θα συμβεί αν χρεοκοπήσουμε. Όμως αυτά που περιέγραφε είναι ακριβώς αυτά που ζούμε τώρα.
Επιπλέον, στη νέα δανειακή σύμβαση προβλέπεται με σαφήνεια η κατάργηση του καθεστώτος των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά μας.
Για το θέμα αυτό μην τρέφετε αυταπάτες, μην γελιέστε.
Ό,τι και αν σας πουν, όποιοι και αν σας το πουν, η συγκεκριμένη ρύθμιση προβλέπεται ξεκάθαρα στη νέα δανειακή σύμβαση και θα περιέχεται στον επικείμενο εφαρμοστικό νόμο.
Όπως είχα δηλώσει, κάτι τέτοιο δεν θα το ψήφιζα ποτέ, σε καμία περίπτωση.
Άλλοι, συνάδελφοι μου βουλευτές, πήραν διαφορετική απόφαση. Ψήφισαν "ναι".
Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι από αυτούς ψήφισαν με βάση τη συνείδησή τους. Αυτό που πίστευαν ότι είναι το σωστό.
Η αλήθεια είναι, όμως, ότι μόνο το μέλλον θα δείξει ποια απόφαση ήταν η σωστή.
Μετά την ψηφοφορία ήξερα ότι δεν θα είμαι πια βουλευτής της Ν.Δ.. Όμως, αυτή η παράταξη, είναι το σπίτι μου.
Ήξερα από πριν ότι με την απόφαση μου αυτή το πολιτικό μου μέλλον είναι προδιαγεγραμμένο.
Δεν πειράζει. Γιατί την απόφαση αυτή την έλαβα έχοντας υπόψη μου ένα καλύτερο μέλλον για την πατρίδα μου.
Παραμένω βουλευτής Δωδεκανήσου.
Τα νησιά μας έχουν ανάγκη, για όσο διαρκέσει η παρούσα Βουλή, να έχουν μια δυνατή φωνή.
Μια φωνή που να στηρίζεται σε πράξεις, όχι σε ανέξοδα λόγια. Με συνέπεια, χωρίς λαϊκισμό, με προτάσεις.
Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν και συνεχίζουν να με στηρίζουν.
Απέναντι στους συμπατριώτες μου έχω τη συνείδηση μου ήσυχη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ