Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Απάντηση στον Μίκη Θεοδωράκη

πηγή:olympia.gr
Απάντηση στον Μίκη Θεοδωράκη

Γράφει ο
Κώστας Χατζιδάκης
Αγαπητέ Μίκη

Σε προσφωνώ έτσι γιατί ανήκεις στην πατρίδα και στους Έλληνες. Και περισσότερο στους μαχόμενους Έλληνες.
Σε ένα από τα βιβλία μου («Οι Μεν και οι Δε» της δικτατορίας του 67) περιλαμβάνω εκείνο το μήνυμα διάγγελμά σου των πρώτων ημερών της χούντας που με συνετάραξε αλλά και μου έδωσε τότε ζεστασιά και αυτό στο χρωστάω και στο χρωστάμε.

Μετά ακολούθησε για εμάς, αντίσταση, φυλάκιση, πολυτεχνείο (που το ζήσαμε μαζί με τον Γιάννη Θεοδωράκη και άλλους… Μέσα στις 1.800 περίπου εκπομπές μου στην τηλεόραση μάλιστα, έχω -και είναι και αναρτημένη- και μια εκπομπή με τον φίλο μου και αδελφό σου Γιάννη. Αν κάποιος αναζητήσει τις ηλεκτρονικές μου διευθύνσεις, θα την βρει αμέσως).

Κάθε φορά που λες πάλι κάτι, το ακούω και η αγωνία μου είναι μήπως είσαι ένας από τους τελευταίους Έλληνες… Τους άλλους τους αφιονίζουν και εκφυλίζουν καθημερινά και γι’ αυτό ακριβώς θέτω ένα ερώτημα:
Με τόση άπλα και αναγνώριση που έχεις, τόσο πατριωτισμό και δύναμη, τόσο έργο, γνώση και ευθύνη συνείδησης, δεν θα έπρεπε να συγκεντρωθείτε κάποιοι σκεπτόμενοι σαν εσένα, με ανάλογο εκτόπισμα και στην συνέχεια να βρεθούν χρηματοδότες που έχουν νεκρά χρήματα και να γίνει ένα κανάλι επιτέλους ελληνικό, δυναμικό, καθαρό και ωραίο; Δεν έχεις καταγράψει ότι σήμερα, μόνο οι φαύλοι και οι ύποπτοι έχουν συχνότητες; Τυχαίο είναι αυτό και τα προγράμματά τους;

Θα γινόταν αυτό αμέσως πρώτης ακροαματικότητας και θα μπορούσε να σταματήσει την τελευταία στιγμή, την ασταμάτητη, καταστροφική κατρακύλα του λαού μας.

Και να πω και κάτι ακόμα; Αν δεν γίνει μια τέτοια –έστω προσπάθεια- μήπως νοιώσεις και νοιώσουμε και τύψεις μετά; Γιατί μας έρχεται ένα άσχημο «Μετά»…

Εσύ Μίκη κέρδισες την αθανασία, δεν κινδυνεύεις πια. Ο Έλληνας και η Ελλάδα όμως;

Αυτά τα λίγα με αγάπη, εκτίμηση και συγκίνηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ