Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΣΤΗ

        Ειλικρινά δεν το περίμενα να έχει τόσο μεγάλη απήχηση η πρώτη ανάρτηση με την συμμετοχή του Νίκου Καστή στον αγώνα motocross της Μεγαλόπολης, αφού συγκέντρωσε πολλά ενθαρρυντικά σχόλια για τον Νίκο Καστή και έγινε μια από τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις του blog!!
       Ευχόμαστε καλή επιτυχία και εμείς στον Αθλητή, τιμητικό τερματισμό σε όσο το δυνατόν καλύτερη θέση (είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα) και ένα μεγάλο μπράβο στους χορηγούς και σε όσους βοηθούν τέτοιες προσπάθειες.
Μάκης Αρμενιάκος

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΣΤΗ

       Ευχαριστώ μέσα απτήν κάρδια μου για την συμπαράσταση σε αυτήν την προσπάθεια που γίνετε εδώ και ένα μήνα περίπου, για να πραγματοποιήσω την συμμετοχή μου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα motocross στην Μεγαλόπολη.
       Οι καιροί δύσκολοι για όλους μας αλλά μερικοί το αγνόησαν και συνεισέφεραν για έμενα και να ακουστεί το νησάκι μας λίγο πιο έξω.

       Ευχαριστώ πολύ τον Κώστα τον Ζαμαγια μηχανηκο μου - τον Μάκη τον Αρμενιάκο αντιλογοι- τον Δημήτρη τον καραφλα ταβερνα- το κινεζος καφε τον Γιώργο Γιάνναρο- τον Αντώνη τον Νικολάου bazzar- τον Γιώργο και Γιάννη Χρυσούλη ηχοσυστηματα- τον Βαγγέλη τον Μπαλαμπάνη artemis fm .
       Την οικογένεια μου που έδειξε μεγάλη ανοχή όλο αυτόν τον καιρό, όλους του φίλους - συγκινείς μου που έστω και με ένα τηλέφωνο, ένα σχόλιο στο αντίλογοι-facebook ανέβαζαν την ψυχολογία μου για την προσπάθεια και τέλος όλο το team-φιλαράκια που κάναμε προπόνηση μαζί όλο αυτό το διάστημα στην πίστα μοτοcross Παναγία Μονή.
Να είστε καλά όλοι σας.
Νίκος Καστής
magiasmx180


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΙΚΟ. :-) Μ.Φ.

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ