Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Πόσο άλλαξες σε 40 χρονια,πατριδα μου......

πηγή:Ελλήνων Αφύπνισις

Πόσο άλλαξες σε 40 χρονια,πατριδα μου......

         Εχω τη μυρωδια του χωματος και του γιασεμιου,ακομα στο μυαλο μου.
Τη φωνη της μανας, καθως το βραδυ ειχε πεσει, κι εμεις χαμενοι στα στενα της γειτονιας,δε λεγαμε να γυρισουμε σπιτι.
Θυμαμαι μια Ελλαδα της γειτονιας,των παιδικων φωνων,μια Ελλαδα αλλιωτικη,που τα δικα μου παιδια δε θα εχουν τη χαρα να ζησουν.

       Σαραντα χρονια,εφταναν για να καταστρεψουν εκεινη την Ελλαδα.Εφταναν για να σβησουν την εικονα της Αθηνας,που καποιοι απο εμας γνωρισαν.Να αλλαξουν ακομα και τη σκεψη του Ελληνα,και να τον μετατρεψουν σε καποια μιζερη φιγουρα που βολοδερνεται σε αγνωστα δρομακια γεματα με ζωγραφισμενες καρικατουρες της ασιας......

       Η γενια μου,δυστυχως για καποιους θολωμενους εγκεφαλους,μεγαλωσε ,με απλες, μα σημαντικες συνηθειες,που τωρα φαινονται μαλλον αποκοσμες.

       Το να εκανες τη βολτα σου στα στενα του Μεταξουργειου και της Ακαδημιας Πλατωνος,τοτε δεν αποτελουσε επικινδυνη αποστολη, μα καθημερινη συνηθεια.
       Το να εβγαινες απο το σπιτι σου και να μοιραζες ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ αντι για صباح الخير και 凤凰早班车,ηταν εντελως φυσιολογικο,πιστεψτε με..............

Το να πηγαινεις εκει στην Πλατεια του Αη Γιωργη χωρις να φοβασαι για τη ζωη σου η το πορτοφολι σου,καποιο βραδυ,η να κατσεις απλα στα σκαλακια με τον πρωτο σου παιδικο ερωτα,ηταν πραγματα καθημερινα,απλα,ομορφα.....

       Καταφεραν καποιοι,μεσα σε τοσο λιγα χρονια,να κλεψουν αυτες τις απλες χαρες απο τη γενια που μεγαλωνει.Εμεις δε θελαμε συνοδεια για να παμε στο φροντιστηριο αγγλικων μας,κι ας ξεκιναγε στις 8 η στις 9 το βραδυ.Δε θελαμε σωματοφυλακες για να βγουμε να παιξουμε με τους φιλους μας,ουτε τα ΜΑΤ για να μας φυλανε στις πλατειες....

       Ξεραμε τους γειτονες μας,μπορει να μην ηταν απο τον ιδιο τοπο καταγωγης ολοι,μα δεν ειχαμε γειτονες απο το Ισλαμαμπαντ ουτε απο το ΤζινγκΤαο.

       Εξελιξη θα μου πει καποιος....Δεν τη θελω ρε φιλε αυτην την εξελιξη...Ασε με πρωτογονο....
Θελω τα παιδια μου,να μεγαλωσουν ως Ελληνες και οχι ως αλεσμενοι πολυπολιτισμικοι πολιτες.
Θελω να γευτουν τις πικρες της ιδιας της Ελλαδος και οχι της πικρες που μας εστειλαν.

Πως καταντησατε ετσι τον τοπο μας;

       Πως να μιλησω στα παιδια για οσα δε θα δουν ποτε;
Πως να τους πω,οτι αυτος ο τοπος δεν ηταν ετσι....ηταν απλος και ομορφος,γεματος μυρωδιες,χαμογελα και φωνες;

       Ακουγα χθες να μιλουν για δικαιωματα τριτων και αναρωτηθηκα,για τα δικαιωματα των ελληνοπαιδων γιατι δε μιλαει κανεις;

       Καθε χρονο που περναγε εβλεπα να αλλαζει γυρω μου η πατριδα μου....Ανεμελος και παρασυρμενος απο την αφελεια και τη γευση των παιδικων μου χρονων,ποτε δε συλλογιστηκα το κακο.
Μα σαν ειδα τα δικα μου παιδια να μεγαλωνουν,και οι ερωτησεις τους και οι αποριες τους να μου σφαζουν τη σκεψη,τοτε καταλαβα..........

Φταιω κι εγω....ειμαι συνυπευθυνος.....γι αυτο σημερα,δε θελω ν ακουω ευχες....χορτασα σαραντα χρονια απο ευχες....

Σημερα επιθυμω μονο να ζηταω συγγνωμη,ολη την ημερα,απο τα παιδια μου......

       Συγγνωμη,για οσα δε θα ζησετε ποτε απο μια Ελλαδα που καταστρεψαμε...
Συγγνωμη,που το μελλον σας σβηστηκε απο τις δικες μας αναμνησεις...
Γιατι αυτην την Ελλαδα,μονο ως αναμνηση μπορουμε πια να την κρατησουμε...


ΥΓ
Συγγνωμη κι απο σας, για το προσωπικον της αναρτησεως,μα ειναι το δωρο στον εαυτο μου...............


Λακεδαίμων Αππελαίος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ