Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΚΑΣ ΙΑΤΡΙΔΗ σχετικά με δημοσίευμα για καταθέσεις και εμβάσματα στο εξωτερικό.

pressoffice@iatridi.gr

ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΚΑΣ ΙΑΤΡΙΔΗ σχετικά με δημοσίευμα για καταθέσεις και εμβάσματα στο εξωτερικό.


Σε σχέση με τα δημοσιεύματα κεντρικών εφημερίδων των Αθηνών και σε ό,τι με αφορά, ούτε λογαριασμό στο εξωτερικό έχω ούτε και καμία εκροή χρημάτων στο εξωτερικό έχω πραγματοποιήσει, ουδέποτε!
Υπενθυμίζω πως εκλέχτηκα πρώτη φορά βουλευτής τον Οκτώβρη του 2009.

Κατά τα λοιπά έχει αποδειχτεί πολλές φορές ότι η διαφορά μεταξύ του πληροφοριοδότη και του κοινού λασπολόγου και συκοφάντη είναι δυσδιάκριτη.
Εννοείται πως οποτεδήποτε μου ζητηθεί, οι λογαριασμοί μου όσο και των μελών της οικογένειας μου είναι ανοικτοί προς διερεύνηση από τα αρμόδια όργανα της Βουλής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ