Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Είδα το ξέσπασμα του Προέδρου της Δημοκρατίας και φοβήθηκα.....

      Είδα το μήνυμα και πήρα το θάρρος, χωρίς την άδεια του να το αναρτήσω!
      Μου το επέβαλαν οι γεμάτοι ουσία λιγοστές γραμμές και  το ξεκάθαρο νόημα.
      Μου το επέβαλε η αισθητική μου που μετά από τις ατελείωτες ώρες σχολιασμών των ΜΜΕ και τις δημοσιογραφικές παρλαπίπες,  μου φάνηκε σαν ποίηση!
       Εγώ δεν φοβάμαι καθόλου φίλε Νίκο, όσο υπάρχουν άνθρωποι που θα αντιδρούν όπως σήμερα σε όλες τις παρελάσεις και όσο υπάρχουν άνθρωποι να γράφουν και να σκέφτονται όπως εσύ!
Μάκης Αρμενιάκος






Γράφει ο 
Νίκος Κωστόπουλος




Είδα το ξέσπασμα του Προέδρου της Δημοκρατίας και φοβήθηκα.....
Πληροφορήθηκα από τα ΜΜΕ με εικόνα και ήχο για την οργή, το θυμό και το ξέσπασμα του Προέδρου της Δημοκρατίας και φοβήθηκα.....
Φοβήθηκα όχι γιατί ο θεματοφύλακας του Ελληνικού Συντάγματος στράφηκε κατά του τρόπου που ο λαός τους έδειξε ότι είναι πλέον σύσσωμος απέναντι τους,

 αλλά γιατί έχασε την ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ του, ψυχραιμία που είναι καθήκον να έχει και να αντιμετωπίζει την σοβαρότητα της κατάστασης, του θεσμού που υπηρετεί.....
μου προκάλεσε φόβο ότι δεν είδαν το ποτάμι, αλλά έψαχναν την βρύση που άνοιξε.... και απέδιδαν ευθύνες σε ομάδες, κόμματα -σε λίγους
Έτσι γιατί το επιβάλει και η ημέρα θα ήταν καλό να τους θυμίσουμε 80 άτομα στο ΡΟΥΠΕΛ και λίγο ποιο παλιά 300 στις ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ