Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ…

πηγή:olympia.gr
ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ…
1.Στο τηλέφωνο:
”- Τι κάνεις μωρό μου;
- Σπίτι είμαι και σε σκέφτομαι, εσύ αγάπη μου;
- Είμαι στα μπουζούκια και κάθομαι ακριβώς πίσω σου…”
2.Κάθεται ο άντρας μαζί με την δικιά του στη βεράντα και πίνει μπύρες.. 
Αφού έχει κατεβάσει καμιά 10ρια μπύρες λέει…
-Σ’αγαπώ…..
-Τώρα εσύ μιλάς ή η μπύρα??

-Εγώ μιλάω……στη μπύρα..
3.Το καμάκι στις μέρες μας:
1970….Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;;;;
2000…..Να σε πάω μία βόλτα με την PORSCHE;;;;
2011…..Έχω ανοιχτά καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;;;;
4.-Μωρό μου θέλεις να περάσουμε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο…;
-Ναι…ναι αγάπη μου…!!!
-Ωραία, τα λέμε από Δευτέρα..!!!!!
http://friendshipiseverything.blogspot.com/2012/04/blog-post_3121.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ