Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Η δήλωση της κ Μίκας Ιατρίδη για τις εκλογές της 6ης Μαΐου


Η Βουλευτής Δωδεκανήσου Μίκα Ιατρίδη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Στις εκλογές της 6ης Μαΐου οι Δωδεκανήσιοι και οι Δωδεκανήσιες με την ψήφο τους δήλωσαν ξεκάθαρα ότι η Ελλάδα ξεκινά από τα νησιά μας.
Έδωσαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Η Δωδεκάνησος και η νησιωτική Ελλάδα δεν μπορούν και δεν πρέπει να είναι στο περιθώριο.
Θέλω να ευχαριστήσω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, τους συμπατριώτες μου και τις συμπατριώτισσες μου.

Η εμπιστοσύνη και η αγάπη, που μου έδειξαν από την πρώτη στιγμή, ήταν και είναι ο οδηγός μου σε όλη την πολιτική μου διαδρομή μέχρι τώρα.
Είναι μεγάλη η τιμή και η ευθύνη για μένα, να είμαι η πρώτη επιλογή των συμπατριωτών μου στο νομό μας.
Προχωράμε με συνέπεια σε όλα όσα έχουμε πει. Αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.
Για τον τόπο μας. Τα νησιά μας. Τους ανθρώπους μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ