Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΉ Καλαποδάκη Γιάννη

ΕΠΙΣΤΟΛΉ Καλαποδάκη Γιάννη

Αγαπητή/έ συμπατριώτισα/τη

Στις επικείμενες εκλογές θα κληθούμε να επιλέξουμε εκείνο από τα κόμματα που κατά την εκτίμηση μας προτείνει την καταλληλότερη όσο και ρεαλιστική πολιτική για την έξοδο της χώρας από την κοινωνική, οικονομική και δημοσιονομική κρίση που όλοι μας βιώνουμε.
Η πολιτική πρόταση της ΔΗΜΑΡ,  συγκεντρώνει αυτά τα χαρακτηριστικά και συνοπτικά στοχεύει:
§        Στην παραμονή της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την ευρωζώνη.
§        Στην εφαρμογή μέτρων εφικτών και προσδιορισμένων, διαφορετικών από αυτά του μνημονίου, πιο αποτελεσματικών και κοινωνικά δίκαιων που θα σταματήσουν την ύφεση, την ανεργία, τη χωρίς όρια  επίθεση στους μισθούς και  στα κοινωνικά - εργασιακά δικαιώματα.
§        Στη συμμετοχή στη διακυβέρνηση της χώρας, εφόσον μπορεί να καθορίσει το περιεχόμενο της ασκούμενης πολιτικής, σε συνεργασία με πολιτικές δυνάμεις  που θα μπορούν να υλοποιήσουν τις πολιτικές αυτές στο πλαίσιο μιας προγραμματικής συμφωνίας με φερέγγυα και αξιόπιστα πρόσωπα.
Η φύση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας, μου επέτρεψε να έχω σαφή θέση και άποψη  για τον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας της περιοχής μας, για τη δυσλειτουργία και τη γραφειοκρατία των 


υπηρεσιών (δημόσιων, δημοτικών και περιφερειακών), για την εκτέλεση των δημόσιων και δημοτικών έργων, για τις ανεπάρκειες των τεχνικών και κοινωνικών υποδομών, για τα περιβαλλοντικά προβλήματα και για τις υποβαθμισμένες παρεχόμενες κοινωνικές και προνοιακές υπηρεσίες.
Η γνώση  αυτή και η ενεργή παρουσία μου στα κοινά, μου δίνουν την αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να εξειδικεύσω την πολιτική αυτή πρόταση στην περιοχή μας και να συμβάλλω τεκμηριωμένα και αποτελεσματικά στην επίλυση των τοπικών μας θεμάτων.

Με εκτίμηση
Καλαποδάκης Γιάννης
Υποψήφιος Bουλευτής Δωδεκανήσου.
Επικοινωνία:
Τηλ:6947264769, 2241021235
Email:  kalapo@tee.gr
Fax: 2241021125


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
§ Γεννήθηκα  το 1959 στη Ρόδο με καταγωγή από το Βάτι.
§ Είμαι Διπλωματούχος των σχολών Μεταλλειολόγων Μηχανικών  και Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ.
§ Κατά την επαγγελματική μου διαδρομή υπήρξα:
Ø Διευθυντής Περιφέρειας Δωδεκανήσου στην εταιρεία ΑΣΤΗΡ ΛΑΤΟ ΑΒΕΕ, του ομίλου  ΑΓΕΤ – ΗΡΑΚΛΗΣ, (1998-2003)
Ø Υπεύθυνος σε  θέματα, οργάνωσης  παραγωγής, ποιοτικού ελέγχου, επενδύσεων στη τεχνική-βιομηχανική εταιρεία ΓΕΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, (1993-1998)
Ø Γενικός Διευθυντής στη διαδημοτική εταιρεία κατασκευών και παροχής τουριστικών υπηρεσιών  ΑΔΕΚΤ.ΑΕ (1987-1993)
Ø Στέλεχος για θέματα του Νομού Δωδεκάνησου στην Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ).(1986-1987)
§ Σήμερα είμαι:
Ø Επιστημονικός συνεργάτης σε θέματα επίβλεψης εργασιών, ασφάλειας εργαζομένων, ποιοτικού ελέγχου και περιβαλλοντικής πολιτικής σε λατομεία και σε εταιρείες παραγωγής ετοίμου σκυροδέματος του Νομού Δωδεκανήσου.
Ø  Μελετητής σε θέματα περιβάλλοντος και αναπτυξιακών - επιχειρησιακών προγραμμάτων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης.
§ Διετέλεσα Δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Νότιας Ρόδου (1998 – 2002).
§ Είμαι παντρεμένος και έχω έναν γιό και μία κόρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ