Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Είμαι Ανεξάρτητος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ» και συνεχίζω......






       Επειδή μια ζωή έκανα του κεφαλιού μου και ότι πίστευα σωστό για το γενικό καλό, ανιδιοτελώς και πολλές φορές κόντρα στο προσωπικό μου συμφέρον.
       Επειδή ποτέ μου δεν μ’ ενδιέφερε η προσωπική μου προβολή ή τα αξιώματα οι τίτλοι και οι «θέσεις» αλλά διψούσα παθιασμένα να αγωνιστώ για να πείσω και τους άλλους για όσα εγώ πίστευα ότι είναι σωστά.
       Επειδή ποτέ δεν φοβήθηκα τις συνέπειες των επιλογών μου και δρούσα δρω και θα αγωνίζομαι πάντα φανερά και επώνυμα για το κοινό καλό αλλά αδιαφορώντας παντελώς  για την γνώμη του κόσμου αφού δεν είχα και δεν έχω ιδιοτελείς σκοπούς και προσωπικές φιλοδοξίες.
        Επειδή αναζητώ τη συνεννόηση και την συνεργασία με υποχωρήσεις για το κοινό όφελος αλλά χωρίς να χάσω την ανεξαρτησία μου και την αξιοπρέπεια μου.


        Επειδή έχω σιχαθεί και κουραστεί από τις εσωτερικές τριβές, τις σκοπιμότητες και δεν θέλω να φθείρω τον ενθουσιασμό μου κι την πίστη μου, που δοκιμάστηκαν όλα αυτά τα χρόνια! (από 16 ετών!)

Και επειδή είμαι αγωνιστής και όχι υποχείριο ΚΑΝΕΝΟΣ
Αφήστε με ήσυχο!!!!!

Είμαι Ανεξάρτητος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ»

Πιστεύω στις αρχές της διακήρυξης του κινήματος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»

Και δίνω τίμιο αγώνα σύμφωνα με τις προσωπικές μου ηθικές  αξίες και αρχές για το καλό της πατρίδας και των πολιτών της.
Μάκης Αρμενιάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ