Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Η δράση η αντίδραση και ο Γιάννης Βαγγέλης….

       Σχεδόν πάντα η αντίδραση με μορφή συμπτωμάτων, φέρνει στην επιφάνεια προβλήματα υγείας από ιούς και μικρόβια των οποίων η δράση ΔΕΝ είναι εμφανής.
       Ως αντίδραση λοιπόν η πράξη του κ Γιάννη Βαγγέλη, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, ήταν ατυχής, διότι αδίκησε τους συνεργάτες του, τους ψηφοφόρους που τον τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, που δεν άξιζε εκ του αποτελέσματος, αλλά κυρίως αδίκησε τον ίδιο και την ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσπάθεια και τον ΑΓΩΝΑ που κατέβαλε και που είμαι σε θέση να γνωρίζω!
       Οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι η ανάρτηση που έκανα δύο μέρες πριν την αποχώρηση του κ Γιάννη Βαγγέλη από τους 


Ανεξάρτητους Έλληνες ΑΝ.ΕΛ,  «Είμαι Ανεξάρτητος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ» και συνεχίζω......» και έγραφα «Αφήστε με ήσυχο» δεν είχε καμία σχέση με το γεγονός αυτό, αφού είχαμε πάνω από δέκα ημέρες να επικοινωνήσουμε και δεν ήξερα ΤΙΠΟΤΑ για τις κινήσεις και τις αποφάσεις του.
       Όμως φίλε Γιάννη, την ανάρτηση την έγραψα για τη δράση που προκάλεσε την λανθασμένη αντίδραση σου!!! και αντί να πλήξεις ή να στενοχωρήσεις (τους λίγους) αυτούς που ήθελες, τους έκανες να χαρούν, στεναχωρώντας όλους τους υπόλοιπους, που ορθά αισθάνονται απογοητευμένοι.
       Είμαι από τους ανθρώπους που θέλω να με ακούν (εκφράζω τις σκέψεις μου) και όχι να με υπακούν, και οποιασδήποτε μεθοδεύσεις για να μην ακουστεί η φωνή μου ή για όποιους άλλους σκοπούς, δεν είναι ικανές να με κάνουν να χάσω το στόχο μου και τον προσανατολισμό μου.
       Άφησα να περάσουν αρκετές μέρες και να κάτσει η σκόνη ώστε ψύχραιμα και χωρίς εντάσεις, να σου κάνω καλόπιστη κριτική, που χρειάζεται καθαρό μυαλό και αγάπη (δεν μπορεί να περάσει έτσι αυτό το θέμα μιας και εκτέθηκα και εγώ (και άλλοι) μαζί σου) για να σου επισημάνω ότι είναι λάθος να μετατρέψεις άσχετους λόγους που σε έκαναν να φύγεις, σε πολιτικές διαφορές, γιατί πλήττετε περισσότερο ακόμα η αξιοπιστία σου ως πολιτικού (είναι πολύ πρόσφατα τα λόγια σου και τα επιχειρήματά σου) και δεν έχεις να κερδίσεις με υψηλούς τόνους τίποτα, αφού δεν πρόκειται να σε πιστέψουν οι νέοι σύντροφοι σου ούτε να ξεχάσουν οι μέχρι πρόσφατα ψηφοφόροι σου!
       Εύχομαι οι αρχές της διακήρυξης του κινήματος ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ που συνυπογράψαμε όλοι όσοι ταχθήκαμε σε αυτόν τον αγώνα, να μην είναι για μερικούς κενού περιεχομένου, αλλά σταθερές και αδιαπραγμάτευτες αξίες και στάση ζωής.
       Μόνον τότε υπάρχει η ελπίδα να ξανά σταθούμε στα πόδια μας και να χτίσουμε μια Ελλάδα όπως ονειρευόμαστε και μας αξίζει, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ και ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ.
Μάκης Αρμενιάκος   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ