Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Επίθεση από χάκερ εξαφάνισε για κάποιες ώρες το blog antilogoi.

Επίθεση από χάκερ εξαφάνισε για κάποιες ώρες το blog antilogoi. 
       Η απόγνωση ακολούθησε τον πανικό και μετά σκότος!
       Το μήνυμα του blogger " το blog antilogoi bgogspot.com καταργήθηκε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το όνομα αυτό σε άλλο blog " μου πάγωσε το αίμα.
       Τόσων μηνών δουλειά πάει! εξαφανίστηκε.....
       Μάζεψα τα κομμάτια μου και με σφιγμένα χείλη άρχισα τις προσπάθειες να επαναφέρω εξ αποστάσεως ένα πτώμα στη ζωή!


       Είμαστε πάλι  ζωντανοί!!!
       Οι χακές εναντίον του blog είναι τιμή μου!
       Λοιπόν, ενημέρωση προς κάθε επίδοξο σαμποτέρ.
       Ήδη έχω κάνει buck up όλες τις αναρτήσεις και τα σχόλια καθώς και το πρότυπο που χρησιμοποιώ, και θα κάνω από σήμερα κάθε μέρα.
       Λίαν συντόμως θα υπάρξει η μεταφορά του blog και σε άλλη πλατφόρμα wordpress με το ίδιο όνομα αν είναι διαθέσιμο.
       Αν έχουν αντίθετη άποψη από τη δική μου ας κάνουν ένα blog να τις μοιραστούν με όλη τη blogόσφαιρα και ας μην σπαταλούν το χρόνο τους για να καταστρέψουν το δικό μου!
Μάκης Αρμενιάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ