Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Δ Η Λ Ω ΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΙΑΤΡΙΔΗ Προς Τα Μ.Μ.Ε.










Ρόδος, 29 –09 – 2011
ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΑΤΡΙΔΗΣ                                    

                                                              Π ρ ο ς
                                                            Τα Μ.Μ.Ε.


Δ Η Λ Ω Σ Η

Τα κρούσματα αθλιότητας στην πολιτική αρένα δεν είναι ασφαλώς καινούργιο φαινόμενο. Όμως μέχρι πρότινος και αυτή ακόμη η αθλιότητα είχε κάποια όρια. Οι φορείς της προσπαθούσαν να μην εκτροχιάζονται και να φοράνε τον μανδύα της απόλυτης και χωρίς φραγμούς ανηθικότητας, αδίστακτα και ανερυθρίαστα.

Κάποιοι «γνωστοί και μη εξαιρετέοι» που παριστάνουν τους …παράγοντες και οι οποίοι προσπαθούν με εξόφθαλμα ανάπηρες μεθόδους να υψώσουν ανάστημα, ώστε να βγουν από την παγιωμένη αφάνειά τους, έχουν επιδοθεί εδώ και πολύ καιρό σε μια αγωνιώδη και απεγνωσμένη προσπάθεια «κάτι» μεμπτό να βρουν στη διοίκηση και διαχείριση του Δήμου Καλλιθέας κατά τη διάρκεια της θητείας μου.


Απέλπιδες όμως και άκαρπες όλες οι προσπάθειες των «γνωστών και μη εξαιρετέων». Όχι μόνο δεν βρήκαν το παραμικρό «μεμπτό» στον πρώην Δήμο Καλλιθέας για όλα τα χρόνια της δημαρχίας μου, αλλά όλοι πλέον ομολογούν ότι άσκησα διοίκηση και διαχείριση με καθαρότητα και εντιμότητα, με αυστηρή εφαρμογή όλων των νόμων και των κανόνων.

Γι’ αυτό και είμαι υπερήφανος για τα 25 χρόνια που υπηρέτησα την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως υπερήφανος, νομίζω ότι δικαιούμαι να αισθάνομαι, και για το έργο που παρέδωσα στους Καλλικρατικούς φωστήρες. Εύχομαι να μπορέσουν και οι ίδιοι να προσφέρουν στον πρώην Δήμο Καλλιθέας όσο πρόσφερα εγώ – ή έστω και το ελάχιστο των δικών μου έργων.

Αλλά, δυστυχώς είμαι πολύ απαισιόδοξος, όχι τόσο εξ αιτίας των οικονομικών δυσκολιών, όσο λόγω της νοοτροπίας τους, μια νοοτροπία που πλημμυρίζει από εμπάθεια, φθόνο και μισαλλοδοξία. Οι «γνωστοί και μη εξαιρετέοι» αντί του δρόμου της δημιουργίας, επέλεξαν τις συκοφαντίες,  τα ασύστολα ψεύδη, την  καταστροφολογία και την ισοπέδωση των πάντων. Όμως αλίμονο γι’ αυτούς, η πραγματικότητα βοά, τα έργα δεν κατεδαφίζονται.

Και επειδή δεν μπόρεσαν να βρουν το παραμικρό σε βάρος μου, άλλαξαν τροπάριο και στράφηκαν κατά της κόρης μου, βουλευτή νέας γενιάς, που, όπως άλλοι λένε, αγωνίζεται αποκλειστικά και μόνο για τα συμφέροντα τής Δωδεκανήσου, μακριά από διαπλοκές, συμφέροντα και κάθε είδους εξαρτήσεις.

Ομολογώ ότι με ξάφνιασε αυτή η, όπως φαίνεται από την εξέλιξή της, ενορχηστρωμένη επίθεση. Από τη στιγμή όμως που έγιναν γνωστοί οι αποστολείς της ανώνυμης καταγγελίας προς τον δήμαρχο Ρόδου κ. Στάθη Κουσουρνά, όλα βρήκαν την εξήγησή τους! Οι «γνωστοί και μη εξαιρετέοι» ανωνύμως καταγγέλλοντες (υπάρχει για δείγμα και ένας …επώνυμος!) έπραξαν σύμφωνα με τη συνείδηση και το ηθικό τους υπόβαθρο!

Πέρασαν από την αθλιότητα στην ανηθικότητα, με άνεση και χωρίς καμιά αναστολή –είμαι απόλυτα βέβαιος. Άλλωστε έτσι έκαναν πάντα και γι’ αυτό είναι ήδη κατηγορούμενοι για συκοφαντική δυσφήμισή μου. Η αθλιότητα έχει διάφορες διαβαθμίσεις, αλλά η ανηθικότητα γι’ αυτούς αποτελεί ψωμοτύρι, όταν πρόκειται να εξυπηρετήσουν, ακόμη και τα πιο καταχθόνια σχέδιά τους.

Και ποιά είναι η καταγγελία τους; Ανακάλυψαν το κοινό μυστικό! Ότι δηλαδή ως δήμαρχος προσέλαβα πριν από 17 χρόνια με σύμβαση την κόρη μου Μίκα Ιατρίδη, προκειμένου να δουλέψει δίπλα μου, με πίστη και αφοσίωση, σε δύο πολύ σημαντικά προγράμματα που τάχιστα έπρεπε να προχωρήσουν: το ένα πρόγραμμα είχε σχέση με την Ενέργεια και το άλλο ήταν το μείζον και αιωνίως άλυτο πρόβλημα του καταστρεφόμενου μνημείου της Καλλιθέας. Τα αποτελέσματα, ειδικά στην περίπτωση της Καλλιθέας, είναι ορατά, χειροπιαστά και διεθνώς αναγνωρισμένα.

Ξέχασαν όμως οι (και) δειλοί «γνωστοί και μη εξαιρετέοι» να …καταγγείλουν το ουσιωδέστερο: ότι κατά την απασχόλησή της η Μίκα Ιατρίδη δεν εισέπραξε από την Κοινότητα Καλυθιών, ή τον Δήμο Καλλιθέας, ούτε μια δραχμή, ούτε ένα ευρώ! Η επιλογή για την πρόσληψή της με σύμβαση ήταν δική μου, η απόφαση να εργασθεί χωρίς καμιά αμοιβή ήταν δική της. Είμαι δε και τώρα υπερήφανος και για το ένα και για το άλλο.

Ο δήμαρχος κ. Κουσουρνάς, που ασφαλώς γνωρίζει τους «γνωστούς και μη εξαιρετέους» ανώνυμους καταγγέλλοντες, μπορούσε πολύ εύκολα και σε λίγη ώρα να πληροφορηθεί από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, ότι η Μίκα Ιατρίδη εργάσθηκε χωρίς καμιά πληρωμή και να έβαζε αμέσως τα πράγματα στη θέση τους και τους κατεργαραίους στον πάγκο τους.

Εγώ αυτό έπραξα όταν ήμουν πρόεδρος στην ΑΝΔΩ (Αναπτυξιακή Εταιρία Δωδ/σου) και ο κ. Κουσουρνάς διευθύνων σύμβουλος. Όταν διατυπώθηκε υπαινιγμός και μόνο ότι πληρωνόταν και από τη Νομαρχία και από την ΑΝΔΩ, μέσα σε λίγη ώρα έκανα διάψευση, χωρίς να μου το ζητήσει ο ίδιος, ενώ θα μπορούσα ν’ αφήσω να σέρνεται επί μέρες πολλές μια φημολογία ατιμωτική και άκρως προσβλητική για τον ίδιο.

Αυτά είναι στοιχεία πραγματικά που προσφέρονται στον ροδιακό λαό για να κρίνει και να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Το αν το νόμιμο είναι και ηθικό, είναι ένα ερώτημα που δεν μπορεί να έχει αποδέκτη εμένα. Διότι εγώ κάλυψα και τα δύο μαζί. Γι’ αυτό και έχω ήσυχη τη συνείδησή μου.

Έχει, πιστεύω, τη σημασία του να αναφερθεί ότι η Μίκα Ιατρίδη εργάσθηκε χωρίς να εισπράξει από τις Καλυθιές, ή τον Δήμο Καλλιθέας, ούτε μια δραχμή, ούτε ένα ευρώ, όταν δεν είχε καμιά σχέση με κόμματα και πολιτικές. Ίσως να είναι αυτός ο λόγος και για την τωρινή ακηλίδωτη λειτουργία της ως βουλευτή. Αυτά τα πράγματα ή τα έχεις μέσα σου και τα κουβαλάς για πάντα μαζί σου, ή δεν τα έχεις και δεν τα αποκτάς ποτέ.

Δεν μου είναι ευχάριστο να μιλώ έτσι για την κόρη μου, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να πράξω διαφορετικά προκειμένου να υπερασπισθώ την τιμή και την υπόληψη ολόκληρης πλέον της οικογένειάς μου, που οι «γνωστοί και μη εξαιρετέοι» προσπαθούν συστηματικά εδώ και πολύ καιρό να σπιλώσουν.

Οι ήδη υπόδικοι για συκοφαντική δυσφήμισή μου, ας κάνουν καλά με τη Δικαιοσύνη. Εγώ και η οικογένειά μου δεν έχουμε παρτίδες με το νόμο.

-        Η καθαρότητα δεν μολύνεται από τη λέρα.
-        Ο πολιτικός κανιβαλισμός τιμωρείται από το λαό.
-        Η δειλία είναι γνώρισμα ανθρώπων με σαθρά θεμέλια.
-        Η ανανδρία γίνεται, αργά ή γρήγορα, μπούμερανγκ.
-        Τα χτυπήματα κάτω από τη μέση στην πολιτική, αλλά και γενικά στη ζωή, ποτέ δεν βρίσκουν απήχηση, ούτε και επιβραβεύονται.
-        Ο περίπατος σε λασπωμένους δρόμους, οδηγεί σε βορβορώδη τέλματα.

Και τέλος προς κάθε άλλον, ενδεχομένως, ενδιαφερόμενο:

Η Δωδ/σος δεν είναι σκακιέρα με κατευθυνόμενα πιόνια, ούτε σφαχτάρι για να κρεμασθεί σε τσιγκέλι, προκειμένου να κατακτήσουν πολιτικές  καρέκλες κάποιοι νεοφώτιστοι σωτήρες, ή άλλοι παλαιάς (χρεοκοπημένης και παλαιοκομματικής) κοπής, πολιτικάντηδες.

Προσωπικά αγωνίσθηκα με πάθος, επί 25 χρόνια, κόντρα σ’ αυτά τα συμπτώματα σήψης και αυτό θα συνεχίσω να κάνω – τώρα δε με όλες μου τις δυνάμεις.

Όσοι πρέπει να ντρέπονται, για πολλά και διάφορα, δεν νομιμοποιούνται να γίνονται τιμητές των άλλων και μάλιστα με στραγγαλισμό της αλήθειας.

                                                     ΓΙΑΝΝΗΣ  ΙΑΤΡΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ