Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Νίκος Βασιλικός. Τι είναι δημοκρατία;

Γράφιε ο 
Νίκολαος Μ. Βασιλικός   

                      Τι είναι δημοκρατία;
       Δημοκρατία είναι να λέω ελεύθερα την άποψή μου, δημοκρατία είναι να σταματούν τα δικαιώματά μου εκεί που αρχίζουν τα δικαιώματα του άλλου, δημοκρατία είναι να έχω ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις με τους άλλους, δημοκρατία είναι να σέβομαι την προσωπικότητα και την πολιτική υπόσταση του άλλου!
       Αυτά όλα είναι δημοκρατία για μένα και είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο προσπαθώ στο μέτρο του δυνατού να κινούμαι από τότε που ένιωσα τον εαυτό μου. 
       Έμαθα αυτά τα πράγματα όσο και να σας φανεί περίεργο στη διάρκεια της χούντας, φάρος μου ο δάσκαλός μου στην έκτη δημοτικού Νίκος Νάκκας, (αναφέρω το όνομά του τιμητικά γιατί εν μέσω χούντας το 1968-1969 είχε το θάρρος να μας μάθει τι είναι δημοκρατία και τι είναι πατρίδα). 


       Στη δημοκρατία λοιπόν έχεις κάθε δικαίωμα να πεις ότι θέλεις και για όποιον θέλεις, να κάνεις ότι θέλεις και όπως θέλεις, όμως όλα αυτά πρέπει να είναι μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας και όχι της ελευθεριότητας. 
       Η ελευθερία λοιπόν είναι δημοκρατία, ελευθεριότητα είναι η παραβίαση των ηθικών κανόνων σε κάθε εκδήλωση της ζωής μας.
       Ετσι λοιπόν φίλε μου Μάκη σκέπτομαι και γνωρίζοντας τον πολιτικό χώρο στον οποίο κινείσαι ανταλλάσω μαζί σου απόψεις εποικοδομητικές όχι μόνο για εμάς αλλά και για αυτούς που μας διαβάζουν. 
       Οι χθεσινές αντιρρήσεις μου με το άρθρο σου δεν είχαν να κάνουν με το πρόσωπο του πρωθυπουργού, όσο με το επίπεδο του blogg που με την δημοσίευση αυτή το υποβίβασες και μπήκες στη σφαίρα της ελευθεριότητας. 
       Το αν θα αποκαλέσεις φασίστα ή όπως θέλεις κάποιον, έχει να κάνει με τον τρόπο που το λες και εξηγώ την  άποψή μου. Αν παραθέσεις επιχειρήματα και καταλήγοντας λες ότι για όλα αυτά είναι φασίστας είναι αποδεκτό, διότι ο φασισμός είναι πολιτική άποψη όπως ο σοσιαλισμός, ο κομμουνισμός, ο νεοφιλελευθερισμός, ο τροτσκισμός κ.α. Αν όμως πεις σε κάποιον «άντε ρέ φασίστα» ή κάπως αλλιώς τότε είναι ύβρης. 
       Εν πάση περιπτώσει, άποψή σου είναι και θα κριθείς ή κρίνεσαι από άλλους, εμένα η παρατήρησή μου είχε να κάνει με το επίπεδο του blogg και αυτό θέλω να προσέξεις για να έχω και εγώ χώρο μαζί με άλλους να λέμε τις απόψεις μας που ευγενικά δημοσιεύεις, όσο για τη  συγγνώμη σου άφησέ την  για τους παπάδες και για τον Θεό.
                                              Φιλικά Νίκολαος Μ. Βασιλικός    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ