Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Νέο Αποδοκιμασίες κατά του υπουργού κ Νικιτιάδη και των βουλευτών του μνημονίου κατά την είσοδο τους σε συνέδριο στο Λακκί της Λέρου, από 3 αγανακτισμένους πολίτες της Λέρου. τελευταία ενημέρωση

Το πανό αναρτημένο απέναντι από το κινηματοθέατρο. Δυστυχώς δεν μπορούσε να δεθεί δίπλα στην είσοδο που αρχικά είχε τοποθετηθεί!

       Αποδοκιμασίες κατά του υπουργού κ Νικιτιάδη και των βουλευτών του μνημονίου κατά την είσοδο τους  στο συνέδριο της  Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της εφημερίδας KOSMOS ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ,  που γίνεται  σήμερα στο κινηματοθέατρο στο Λακκί της Λέρου, από 3 αγανακτισμένους πολίτες της Λέρου.
       Από τις 8:40 πήγαμε έξω από το κινηματοθέατρο, στήσαμε το πανό που βλέπετε στη φωτογραφία και φωνάζαμε συνθήματα κατά του μνημονίου και των βουλευτών τις συμπολίτευσης για τη ψήφο που έδωσαν στο μνημόνιο 1 αλλά και σε αυτή που πρόκειται να δώσουν στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα σε λίγες μέρες στη βουλή που αποτελεί την ταφόπλακα της Ελληνικής κοινωνίας και της χώρας.


 Οι βουλευτές προφανώς ειδοποιήθηκαν για την κίνηση μας αυτή και προσπάθησαν με παραπλανητικές πληροφορίες να μας πείσουν ότι οι βουλευτές θα προσέρχονταν στο συνέδριο το μεσημέρι  ώστε να φύγουμε και να αποφευχθεί το επεισόδιο της αποδοκιμασίας.
       Όμως μετά την είσοδο όλων των συνέδρων από το εξωτερικό, και των δημοσιογράφων που έφθασαν με πούλμαν έξω από το κινηματοθέατρο, και του κόσμου,  η παραμονή μας στο χώρο, έγινε αιτία για  την καθυστέρηση έναρξης του συνεδρίου και όταν πλέον δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς, αναγκάστηκαν οι βουλευτές με τους τοπικούς φορείς που τους συνόδευαν να έρθουν από τη καφετέρια που περίμεναν να φύγουμε, κοντά στο κινηματοθέατρο,  πέρασαν από κοντά μας, αποδοκιμάστηκαν και εισήλθαν.
       Μετά από αυτό μαζέψαμε το πανό μας και αποχωρήσαμε.
       Δυστυχώς λόγω του ότι δεν είχαμε πληροφορηθεί την άφιξη των βουλευτών της συμπολίτευσης, (βλέπε χθεσινή ανάρτηση) δεν προλάβαμε να ειδοποιήσουμε άλλα άτομα για αυτή την ενέργεια και δεν κατέστη δυνατή η λήψη video.
       Γίνονται προσπάθειες για την αναζήτηση video από κινητό τηλέφωνο το οποίο θα αναρτήσουμε μόλις εξασφαλίσουμε.
       Σχολιασμός αυτής της ενέργειας θα γίνει από άλλη ανάρτηση μόλις βρεθεί χρόνος και με περισσότερη ηρεμία.

τελευταία ενημέρωση
Στο συνέδριο έλαβε μέρος και η Βουλευτής της ΝΔ κ Μίκα Ιατρίδη που προσήλθε κανονικά και χωρίς καμία επιφύλαξη από μέρους της και αποδοκιμασίες από εμάς.
Ακόμα στο συνέδριο παρευρίσκεται και γνωστός δημοσιογράφος κ. Π.Σόμπολος.
Δεν είδαμε το Δήμαρχο Λέρου κ Μιχάλη Κόλια που σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκεται στη Ρόδο.
Μάκης Αρμενιάκος  

Α

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καταλαβαίνω το γιουχάισμα αλλα γιατι μονο στον Νικητιαδη;¨ολοι οι πολιτικοι ανοικουν στο σαπιο δικοματισμο.Δεν νομιζω οτι αυτο το συνεδριο βοηθαει ορος το καλυτερο μαλλον αποδεικνυει οτι απο λογια και θεωριες εχουμε χορτασει και η δικαιολογια οτι κατι τετοιες διργανωσεις διαφημιζουν τη Λερο, ποια Λερο αυτη που περιεγραπσες το νησι της πρασινης μαγειας και γαλαζιας ηρεμιας;

Ανώνυμος είπε...

Εάν η αντίδραση των αγανακτησμένων είναι κατά των πολιτικών, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο δεν αποδοκιμάστηκε η κ.Ιατρίδη απο εσάς, πολιτικός είναι.Μήπως είναι της κομματικής σας επιλογής;Εάν φθάσαμε στο μνημόνιο,φθασαμε εξ αιτίας όλων των πολιτικών αλλά και των δικών μας κομματικών επιλογών!

Μάκης Αρμενιακος είπε...

Προσωπική μου επιλογή είναι οι διαμαρτυρίες απέναντι σε πολιτικούς πρόσωπο με πρόσωπο να περιορίζεται στους Λεγόμενους Μνημονιακούς δλδ αυτούς που με την ψήφο τους επέβαλαν αυτή τη προδοσία στον Ελληνικό λαό.
Σε γενικό επίπεδο όπως στις συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων κανείς δεν επιβάλει σε κανέναν τον τρόπο ή τις επιλογές διαμαρτυρίας, όμως και εγώ ήμουν ενάντια σε όλο το πολιτικό σύστημα.
Τέλος από τις αναρτήσεις μου δεν διστάζω να τα χώνω σε όλα τα κόμματα αλλά και να επαινώ κάτι που βρίσκω σωστό ανεξάρτητα από το χώρο που προέρχεται αυτός που το λέει.
Πάγια τακτική μου και πιστεύω μου είναι να εκφράζομαι ΕΛΕΥΘΕΡΑ χωρίς δεσμεύσεις για αυτό και λειτουργό επώνυμα.
Από τη μια τα χώνω πολλές φορές και στη ΝΔ αλλά δεν έχω πρόβλημα να πω για τη κ Ιατρίδη ότι την εκτιμώ. Αφού έτσι είναι ποιος θα με μαλώσει;
Αν ξέρεις για κάποιες παραλείψεις της η για κάτι μεμπτό στείλε την καταγγελία σου και θα την δημοσιεύσω και αν τα στοιχεία είναι επαρκεί και πιεστώ και να την κράξω.
Όμως σαν Νέα βουλευτής και κυρίως από όσο την γνωρίζω δεν μπορώ να την αποδοκιμάσω μόνο και μόνο επειδή είναι πολιτικός.
Δηλαδή μπορώ εγώ να αποδοκιμάσω τον Δημαρά, την Σακοράφα και τόσους άλλους που έχουν τιμή και υπόληψη στο βωμό μια γενίκευσης;
Όσο για το αν είναι η ΝΔ η κομματική μου προτίμηση σε παραπέμπω σε παλαιότερη ανάρτηση που ξεκάθαρα δήλωσα πως προτίθεμαι να ψηφίσω και για την ώρα δεν έχει αλλάξει τίποτε, χωρίς βέβαια να δεσμεύομαι για ότι αυτό δεν θα αλλάξει.
Είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ κάνω ότι θεωρώ σωστό και πληρώνω το τίμημα των επιλογών μου ΑΚΡΙΒΑ!
Πάντως σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας και ειλικρινά πιστεύω στην ανταλλαγή των απόψεων, όπως και τον κόσμιο τρόπο που εκφράσατε τα σχόλια σας που δείχνουν ανθρώπους καλλιεργημένους και ευγενείς.
Με τιμή
Μάκης Αρμενιάκος

Νίκος Βασιλικός είπε...

Απευθύνομαι στον φίλο που δημοσίευσε το σχόλιο του στις 10.15 διότι δεν έχω άλλο στοιχείο για να του απευθυνθώ. Δεν κατάλαβα αγαπητέ μου φίλε τον συνειρμό της σκέψης σου για το συνέδριο που έγινε σε σχέση με το άρθρο μου για το ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΑΛΑΖΙΑΣ ΗΡΕΜΙΑΣ. Επειδή εγώ το έγραψα και όχι ο κ. Αρμενιάκος θα ήθελα σε παρακαλώ να μου γράψεις τις σκέψεις σου για να καταλάβω.
Φιλικά Νίκος Βασιλικός

nikos mountakis είπε...

AΠΑΝΤΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΙΩΑΝΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ,ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΟΥΤΕ ΒΛΑΜΕΝΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ!!!

nikos mountakis είπε...

απαντηση στον 10.15 και 10.42
ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ,ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ,ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ

Νίκος Βασιλικός είπε...

Απο πότε φίλε μου Μουντάκη ξεχωρίζεις μνημονιακούς και μή; Για να φτάσουμε στο μνημόνιο κάποιοι πριν απο τους τώρα κυβερνώντες έκαναν τις κουτσουκέλες τους.Ας μην έχουμε κοντή μνήμη,το οτι πάσαραν την καυτή πατάτα στον ΓΑΠ και το οτι άλλαξαν αρχηγό δεν σημαίνει οτι είναι άμοιροι ευθυνών! Μερίδιο ευθύνης έχουν αυτοί και εμείς κατά ένα μικρό ποσοστό,αυτοί έχουν το μαγαλύτερο διότι έπρεπε να έχουν φτιάξει κράτος απο το 1974.Αν θυμάσαι απο τότε μας έλεγαν "λιτότης" μέχρι τώρα τελευταία την εποχή του Κωστα του νεότερου που είπε οτι άν με ψηφίσετε να ξέρετε οτι θα πάρω σκληρά οικονομικά μέτρα,αλλά δεν μας έλεγε το γιατί.Πως να το πεί άλλωστε αφού οι υπουργοί του έλεγαν οτι έχουμε ρυθμούς ανάπτυξης 6,5 τρομάρα τους!

Μάκης Αρμενιακος είπε...

Αγαπητέ μου Νίκο επέτρεψε μου στο σχόλιο σου να απαντήσω και εγώ γιατί αυτόν τον αδόκιμο όρο που σκέφτηκα και χρησιμοποίησα στις αναρτήσεις μου χωρίς να τον έχω διαβάσει κάπου αλλού (προφανώς είναι δικιά μου βλακεία)τον επινόησα χάριν συντομίας για να μην επαναλαμβάνω συνεχώς της "ευθύνες αυτών που ψήφισαν το μνημόνιο και...".
Όμως στα διάφορα άρθρα και σχόλια σε αναρτήσεις ίσως λανθασμένα νόμιζα ότι αυτός ο όρος εξηγούνταν από τα συμφραζόμενα.
Για να θέσω πιο ξεκάθαρα το νόημα του όρου που χρησιμοποιώ και με βάση το ερώτημα σου θα παραθέσω δύο παραγράφους από το σημερινό μου σχόλιο σε ανάρτηση.
Αυτοί λοιπόν είναι οι μνημονιακοί βουλευτές, που πολλοί δεν καταλαβαίνουν το όρο, και είναι κατάπτυστοι γιατί εν γνώση τους δέχθηκαν, συμφώνησαν και ψήφισαν την κατάργηση της βουλής (με δηλώσεις τους) από τα ραβασάκια της τρόικα, την κατάργηση τους από μια υπογραφή του Υπουργού των Οικονομικών (όρος του μνημονίου) την παραχώρηση - παραίτηση της εθνικής ασυλίας και την καταδίκη της πατρίδας και του λαού από την τρόικα και τους τραπεζίτες.
Αυτές οι ευθύνες δεν είναι οι απλές για τα σημερινά δεδομένα της κακοδιαχείρισης, ανικανότητας και ότι άλλο θα μπορούσε να έχει γίνει όλα τα προηγούμενα χρόνια από όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις από όλους τους προηγούμενους πολιτικούς.
Γιατί πολύ απλά μιλάμε για την βοήθεια στην εκτέλεση συμβολαίου θανάτου της χώρας μας από τον ΓΑΠ όχι με το λαό αλλά με τους Τραπεζίτες.
Ελπίζω να κατάφερα να εξηγήσω τους λόγους για τους οποίους κάνω αυτό το διαχωρισμό στους βουλευτές.
Φιλικά Μάκης Αρμενιάκος
Υ/Γ Πολύ μου αρέσει αυτή η άμεση ανταλλαγή μέσω σχολίων διαφόρων απόψεων με αφορμή ένα θέμα.

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ