Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Νικόλαος Μ. Βασιλικός. Εγώ ο "Ακρίτας" γιατί νιώθω "Μακάκας;"

Γράφει ο 
Νικόλαος Μ. Βασιλικός  
Εγώ ο "Ακρίτας"  γιατί νιώθω "Μακάκας;"

       Εδώ είμαι και εγώ! Αυτός που πριν 28 χρόνια αποφάσισα να ζήσω στον τόπο μου, γιατί δεν μου άρεσε πλέον η πόλη. 
      Ζώ σε έναν τόπο κοντά στον πισινό της Τουρκίας, γιατί είμαι «Ακρίτας», έτσι τουλάχιστον μου λένε παραμονές των εκλογών. 
      Ο τόπος μου κατά καιρούς έχει φάει πολλή λάσπη , αλλά επειδή για άλλους τόπους το πολιτικό κόστος θα ήταν μεγάλο το φορτώσανε σε εμάς. 
      Ο τόπος μου είναι η Λέρος, ένα νησάκι που αμφιβάλω αν έχει προβληθεί τόσο για την νεότερη ιστορία του, απ΄ ότι για το Ψυχιατρικό Θεραπευτήριο του. Γι’ αυτό το θέμα θα γράψω άλλη φορά και έχω πολλά να σας πω, όχι για τίποτε άλλο αλλά επειδή είμαι στενάχωρος άνθρωπος και δεν μπορώ να τα κουβαλάω μέσα μου.
      Είμαι δημόσιος υπάλληλος, κάνω τη δουλειά μου όσο μπορώ συνειδητά και δόξα τον Θεό παράπονο από άνθρωπο για τη δουλειά μου δεν έχω ακούσει.
      Επί πρωθυπουργίας του Κ. Μητσοτάκη και για να στηριχθεί η δημόσια διοίκηση στην μεθόριο, θέσπισαν την πλασματική τριετία και την χορηγία τριών χρονοεπιδομάτων για τα τρία χρόνια μετά την τριετή παραμονή στην παραμεθόριο περιοχή, δηλαδή για το 4,5 και 6 έτος. Έρχεται ο Σημίτης το καταργεί το μέτρο και έναντι του συναδέλφου μου του αστικού κέντρου δεν έχω τίποτε αλλά μειονεκτώ κιόλας, διότι η υπαλληλική μου σταδιοδρομία έχει πάει κατά Καπερναούμ μεριά. Είμαι ¨Ακρίτας¨ ή ¨Μακάκας;¨

    Θα μου πει τώρα κάποιος ότι παίρνω το επίδομα παραμεθορίου 120 ΕΥΡΑ! Αυτό μετά το ΔΝΤ έγινε περίπου 95 μικτά και 78 ΕΥΡΑ καθαρά, όταν το εισιτήριο στο καράβι στην οικονομική θέση έχει 42 ΕΥΡΑ  ποιο είναι το κέρδος; ¨Ακρίτας¨ ή ¨Μακάκας;¨
      Πληρώνω δημόσια τηλεόραση μέσω της ΔΕΗ, πληρώνω για να έχω προσφορά των ίδιων υπηρεσιών με όλους τους έλληνες. Άκουγα λοιπόν παλαιότερα για κάποια συστήματα τηλεοπτικά, για κανάλια αθλητικά, για κινηματογραφικά τα οποία ποτέ δεν έφτασαν σε εμένα. 
      Τώρα τελευταία έβαλαν και μια διαφήμιση για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση DIGEA, εκείνη με το κλικ – κλικ, ούτε και από αυτή θα δούμε να είστε σίγουροι. Ένα άλλο σίγουρο είναι ότι θα πληρώνουμε τη συνδρομητική τηλεόραση για να βλέπουμε ελληνική δημόσια κατά τα άλλα τηλεόραση. “Ακρίτας ή Μακάκας;”
       Κάθε χρόνο πληρώνω τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μου περίπου 320 ΕΥΡΑ, απ’ ότι τουλάχιστον γνωρίζω ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά τα χρήματα πρέπει να πηγαίνουν στην οδοποιία, έτσι λένε τουλάχιστον. 
      Αυτό που βλέπω λοιπόν στον τόπο μου είναι, να γίνονται μπαλώματα με πίσσα ανοιχτού ή κλειστού τύπου και αν κάποτε ασφαλτοστρωθεί κάποιος δρόμος είναι γιατί βοήθησε ο τάδε βουλευτής ή υπουργός και πρέπει να του έχουμε και υποχρέωση. Εγώ τότε γιατί πληρώνω αφού στο τέλος θα είμαι και υποχρεωμένος; “Ακρίτας” ή “Μακάκας;” Ακούω τώρα με το ΔΝΤ ότι θα αρθούν όλες οι φορολογικές ελαφρύνσεις (;) στις παραμεθόριες περιοχές! Ποιές ελαφρύνσεις; Εμείς μόνο επιβαρύνσεις έχουμε! Έχουμε λέει χαμηλότερο ΦΠΑ, σώωωπα και πώς δεν το έχουμε αντιληφθεί ακόμα;   Ήλθε κανένας ελεγκτής του κράτους να ελέγξει τις τιμές αν υπάρχει αισχροκέρδεια ή αν υπάρχουν μονοπώλια; Όχι! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι αν κόβονται οι σχετικές αποδείξεις για να εισπράξουν το ΦΠΑ! Εμένα που δεν έχω το δικαίωμα επιλογής λόγω της μικρής αγοράς, εμένα που πληρώνω τα πάντα σχεδόν στη διπλάσια τιμή με λογαριάζει κανένας; 
      Τουλάχιστον έχω την ικανοποίηση να είμαι για ένα μήνα πριν τις εκλογές ΑΚΡΙΤΑΣ και μετά για τέσσερα χρόνια ΜΑΚΑΚΑΣ!!!

                                                                           Νικόλαος Μ. Βασιλικός   

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πες τα Νικολα..

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ