Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Το LEROS.COM.GR παρουσίασε το blog μας antilogoi !

Το LEROS.COM.GR παρουσίασε το blog μας antilogoi !
       Από φίλο ήρθε η πληροφορία για την παρουσίαση του blog antilogoi από το πρώτο (αρχαιότερο) ειδησεογραφικό site της Λέρου.
       Παρά την σχεδόν καθημερινή μου περιπλάνηση στις σελίδες του, έλαβα γνώση του γεγονότος από έκπληκτο φίλο, που με ρωτούσε για τις σχέσεις μου με τον διαχειριστεί του leros.com.gr !
       Ευχαριστώ για την ευγενική πράξη και ανταποδίδω, εκφράζοντας την άποψη μου για τις σχέσεις μου με κάθε προσπάθεια στον ίδιο τομέα.


       Δεν είμαι υπέρ του Ανταγωνισμού, που τοποθετεί τα πρόσωπα ή της ομάδες και την δράση τους απέναντι, κόντρα, σε ένα κοινό τομέα δραστηριότητας.
       Είμαι υπέρ του ΣΥΝαγωνισμού, όπου ο διαρκής αγώνας για βελτίωση και καλύτερα αποτελέσματα, μέσα από την συνεργασία το σεβασμό και την αποδοχή των συμπαικτών, έχει ως αποτέλεσμα την ανύψωση του επιπέδου προς όφελος τόσο των ιδίων συνολικά όσο και του κοινού που απευθύνονται.
       Η παρουσίαση του blog www.antilogoi.blogspot.com από το  αρχαιότερο (πρώτο) site στη Λέρο LEROS.COM.GR που μπορεί για πολλούς λόγους να ταυτιστεί και με την διαδικτυακή πορεία του νησιού μας αποτελεί τιμή και δέσμευση για την (έτσι και αλλιώς από την πρώτη στιγμή λειτουργίας μας) καλή διάθεση συνεργασίας και σεβασμού, ιστοσελίδων και κοινού.
       Μπορείτε να επισκεφτείτε το LEROS.COM.GR  κάνοντας κλικ στο λογότυπο που ακολουθεί.

Μάκης Ατρμενιάκος
        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ