Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Νίκος Βασιλικός. Άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας…

γράφει ο
Νίκος Βασιλικός

Άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας…
       Μόσιαλος, εκατό χιλιάδες φορές! Όχι ο άλλος, ο Πεταλωτής! Τι πράμα ήταν και εκείνο, ήθελε να μας πει ένα ψέμα και δεν ήξερε! Βλέπεις ο καινούργιος; Τι περιτύλιγμα είναι αυτό, τι παρουσίαση για το νέο χαπάκι! Το καταπίνεις αμάσητο!
       Για να είναι λέει η δημόσια τηλεόραση αποκομματοποιημένη, να μην εξαρτάται από κανένα, να είναι βιώσιμη η εταιρία, για να δώσουμε στον Έλληνα πολίτη την ενημέρωση και την ψυχαγωγία που του αξίζει! 
       Αυτό δηλαδή ήταν το πρόβλημα και όχι το πάρτυ των διορισμών που έκαναν οι ίδιοι και ο τρόπος διαχείρισης των οικονομικών της ΕΡΤ.
 Δηλαδή ορέ πατριώτη εσύ ξέρεις τι μας αξίζει έτσι; Το ότι ζω στον πισινό της Τουρκίας και δεν έχεις πατήσει ποτέ το ποδαράκι σου εδώ για να δεις σε τι κανάλι είμαστε και τι κουπί τραβάμε, το έχεις μετρήσει; Γιατί αυτό που καταργείς για τα παραπάνω δήθεν, εγώ δεν τα απόλαυσα ποτέ!

        Γιατί αυτό που λες εσύ δημόσια τηλεόραση εγώ την διπλοπλήρωνα, μία φορά μέσω  ΔΕΗ και μία φορά στο συνδρομητικό κανάλι διότι ο αναμεταδότης που είχες βάλει με την πρώτη πορδή, (συγνώμη βροντή ήθελα να πω), καιγόταν και έπρεπε να περιμένω περίπου δυο ημέρες να φτιαχτεί. Θα καταργήσεις κανάλια που ποτέ δεν τα είδα plus κτλ, γιατί ενώ είχες προγραμματίσει ότι σε βάθος πέντε χρόνων θα τα έβλεπα, παρόλο που συμμετείχα με τη συνδρομή μου δεν θα τα δω ποτέ! Όμως για να γίνουν αυτά εγώ πλήρωσα, μήπως τελικά η Ελλάδα είναι η Αθήνα; 
       Ένα χρόνο τώρα μου λες για το digea, πάμε ένα στοίχημα ότι ούτε αυτό θα δω και θα μείνω μόνο με το κλικ – κλικ της διαφήμισης; Θα εξοικονομήσεις λες 8.5 εκατομμύρια το χρόνο από αυτή τη δουλειά, εγώ θα έχω μείωση στην εισφορά μου μέσω της ΔΕΗ;
       Εγώ εδώ που βρίσκομαι θα βλέπω τηλεόραση Ελληνική ή θα βλέπω TRT – TURK; Ξέρεις κ. Μόσιαλε, βλέπουμε πιο πολλά κανάλια της γειτονικής χώρας και μάλιστα HD, επίσης ενδιαφέρονται πιο πολύ για τα νησιά μας και εξ όσων γνωρίζω τους ενδιαφέρει να αγοράσουν σπίτια, κτήματα, επιχειρήσεις και επειδή υπάρχουν πολλοί Έλληνες, που με την αδιαφορία που σας δέρνει, το σκέφτονται να σηκωθούν να φύγουν  φοβάμαι ότι δεν θα βρίσκετε ψηφοφόρους σε λίγο.
       Βέβαια ο τόπος μου είναι μικρός και πάντα δεν συμφέρει το κράτος να κάνει κάποια δαπάνη για τόσο λίγους κατοίκους. Σας συμφέρει όμως όλους εσάς τους πολιτικούς προεκλογικά να ξοδεύεται χρήματα του δημοσίου για να πάρετε έστω και μία ψήφο από το κάθε μικρό νησάκι!    
                                                                        Νικόλαος Μ. Βασιλικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ