Όταν μια κυβέρνηση η ένα σύστημα σύρεται πανικόβλητο πίσω από συγκεκριμένα συμφέροντα χωρίς να κρατάει ούτε καν τα προσχήματα, παραβιάζοντας τους δημοκρατικούς θεσμούς και τη νομιμότητα, χρησιμοποιώντας την φασιστική νοοτροπία της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας τότε αποκαλύπτεται ποιοι πραγματικά κυβερνούν και τι ρόλο παίζουν τα συμφέροντα αυτά σε όλα τα επίπεδα.
Ο "κύριος" αυτός στην φωτογραφία είναι μεγαλοεκδότης, μεγαλοεργολάβος και με μετοχές σε τηλεοπτικά κανάλια.
Η μονόπλευρη προπαγανδιστική στάση των ΜΜΕ από όπου ενημερώνεται και διαμορφώνει άποψη η κοινή γνώμη, προωθεί κάθε φορά τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις που εξυπηρετούν τα συμφέροντα αυτού του κυρίου και των συναδέλφων του.
Αυτός λοιπόν ο κύριος είναι υπεύθυνος για τις μάχες της κερατέας αλλά και για την ένταξη της παράβασης μη πληρωμής των διοδίων στον ΚΟΚ και την είσπραξη του από το κράτος είτε σαν πρόστιμο είτε αν δεν εξοφληθεί από την εφορία!
Οι προκλητικά σκανδαλώδης συμβάσεις παραχώρησις εκμετάλλευσης εθνικών οδών από την προηγούμενη κυβέρνηση και τον κ Σουφλιά, όχι μόνο δεν αναθεωρήθηκαν υπέρ του κράτους και των πολιτών αλλά αντίθετα επετράπη η ακόμα πιο προκλητική και ληστρική λειτουργία τους με παράλογες αυξήσεις και με αυθαιρεσίες με την προστασία της κυβέρνησης που μάλιστα προτίθεται να τις ανανεώσει με ακόμα ευνοϊκούς όρους για να αποκατασταθεί η κερδοφορία λόγω της μη πρόβλεψης της μείωσης των μετακινήσεων των πολιτών λόγω της οικονομικής κρίσης!!!
Δηλαδή με λίγα λόγια η σοσιαλιστική κυβέρνηση κόβει της συντάξεις και τους μισθούς πλήττοντας όλη την αγορά αυξάνοντας τους φόρους τους που οδηγεί σε χιλιάδες λουκέτα χωρίς καμία μέριμνα αλλά σπεύδει να προστατεύσει της κοινοπραξίες των μεγαλοεργολάβων για να μην πληγούν από την κρίση!!!
Έτσι εξηγείται η αγανάκτηση και ο ζήλος του Καψή, της Τρέμη, του Πρετεντέρη και όλων των αστέρων της δημοσιογραφίας σε κάθε διεκδίκηση, σε κάθε διαμαρτυρία και σε κάθε απεργία, διότι αν δεν το ξέρατε η πατρίδα αυτές τις δύσκολες ώρες μπορεί να σωθεί μόνο από τα χρήματα των χαμηλόμισθων και των συνταξιούχων και όχι από των μεγαλοεργολάβων γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς!
Να σημειώσω την έλλειψη μελέτης του ΕΒΕΑ και του κ Μίχαλου για τις επιπτώσεις των αυξήσεων των διοδίων στην αύξηση του κόστους μεταφοράς, αύξηση του ΑΕΠ, και του πληθωρισμού όπως με τόση θέρμη είχε κάνει από τα παράθυρα των δελτίων ειδήσεων για το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων.
Δεν απορώ γιατί κανείς δεν κάνει ντου στα κανάλια παρά μόνο στη βουλή, γιατί εντέχνως οι δημοσιογράφοι κάθε φορά για να βγάλουν τους επόμενους απαξιώνουν τους προηγούμενους κατηγορώντας συστηματικά μόνο πολιτικούς.
Η εταιρία Άκτορ που έχει την αττική οδό και ποσοστό σε πολλά διόδια ανά την Ελλάδα ανήκει στον Κύριο Μπόμπολα. Ο κύριος Μπόμπολας ο μέτοχος του mega channel !! Η εταιρία του κυρίου Μπόμπολα είναι ο νονός των σκουπιδιών στην Ελλάδα. Έχει γίνει απευθείας ανάθεση στο έργο του γραμματικού που αφορά τα σκουπίδια και έμμεσα συμμετέχει στην Κερατέα!!! Είναι μεγάλες μπίζνες που έχουν στήσει με σκοπό να προχωρήσουν πανελλαδικά εισπράττοντας αρχικά 15 εκατομμύρια προκαταβολή. Το εργοστάσιο που κατέχει η εταιρία αποτελεί μονοπώλιο σε όλη την Ευρώπη. Μιλάμε για πολλά χρήματα και οι κύριοι έχουν σκοπό να προχωρήσουν σε όλη την Ελλάδα. Δεν θα ζητήσουν τα λεφτά μόνο για ένα έργο, ιδιωτικοποιούν τα σκουπίδια και από δω και πέρα μέσω των δημοτικών τελών που είναι αιώνια και θα αυξηθούν θα τα κατέχει η εν λόγο εταιρία του Μπόμπολα σε συνεργασία με άλλες εταιρίες.
Τι συμβαίνει και έχουν σιωπήσει τα μέσα; Που είναι ο πρετεντέρης ο μαχητής; Ο "Άντρακλας"; Tι συμβαίνει με το mega που σε διαφορετικές περιπτώσεις πάει πριν γίνει το συμβάν καν. Στη σύλληψη των πυρήνων της φωτιάς είχε πάει πριν γίνει η σύλληψη, εδώ τι έγινε ρε παπαγαλάκια του συστήματος;
anti-ntp.blogspot.com
Ο "κύριος" αυτός στην φωτογραφία είναι μεγαλοεκδότης, μεγαλοεργολάβος και με μετοχές σε τηλεοπτικά κανάλια.
Η μονόπλευρη προπαγανδιστική στάση των ΜΜΕ από όπου ενημερώνεται και διαμορφώνει άποψη η κοινή γνώμη, προωθεί κάθε φορά τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις που εξυπηρετούν τα συμφέροντα αυτού του κυρίου και των συναδέλφων του.
Αυτός λοιπόν ο κύριος είναι υπεύθυνος για τις μάχες της κερατέας αλλά και για την ένταξη της παράβασης μη πληρωμής των διοδίων στον ΚΟΚ και την είσπραξη του από το κράτος είτε σαν πρόστιμο είτε αν δεν εξοφληθεί από την εφορία!
Οι προκλητικά σκανδαλώδης συμβάσεις παραχώρησις εκμετάλλευσης εθνικών οδών από την προηγούμενη κυβέρνηση και τον κ Σουφλιά, όχι μόνο δεν αναθεωρήθηκαν υπέρ του κράτους και των πολιτών αλλά αντίθετα επετράπη η ακόμα πιο προκλητική και ληστρική λειτουργία τους με παράλογες αυξήσεις και με αυθαιρεσίες με την προστασία της κυβέρνησης που μάλιστα προτίθεται να τις ανανεώσει με ακόμα ευνοϊκούς όρους για να αποκατασταθεί η κερδοφορία λόγω της μη πρόβλεψης της μείωσης των μετακινήσεων των πολιτών λόγω της οικονομικής κρίσης!!!
Δηλαδή με λίγα λόγια η σοσιαλιστική κυβέρνηση κόβει της συντάξεις και τους μισθούς πλήττοντας όλη την αγορά αυξάνοντας τους φόρους τους που οδηγεί σε χιλιάδες λουκέτα χωρίς καμία μέριμνα αλλά σπεύδει να προστατεύσει της κοινοπραξίες των μεγαλοεργολάβων για να μην πληγούν από την κρίση!!!
Έτσι εξηγείται η αγανάκτηση και ο ζήλος του Καψή, της Τρέμη, του Πρετεντέρη και όλων των αστέρων της δημοσιογραφίας σε κάθε διεκδίκηση, σε κάθε διαμαρτυρία και σε κάθε απεργία, διότι αν δεν το ξέρατε η πατρίδα αυτές τις δύσκολες ώρες μπορεί να σωθεί μόνο από τα χρήματα των χαμηλόμισθων και των συνταξιούχων και όχι από των μεγαλοεργολάβων γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς!
Να σημειώσω την έλλειψη μελέτης του ΕΒΕΑ και του κ Μίχαλου για τις επιπτώσεις των αυξήσεων των διοδίων στην αύξηση του κόστους μεταφοράς, αύξηση του ΑΕΠ, και του πληθωρισμού όπως με τόση θέρμη είχε κάνει από τα παράθυρα των δελτίων ειδήσεων για το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων.
Δεν απορώ γιατί κανείς δεν κάνει ντου στα κανάλια παρά μόνο στη βουλή, γιατί εντέχνως οι δημοσιογράφοι κάθε φορά για να βγάλουν τους επόμενους απαξιώνουν τους προηγούμενους κατηγορώντας συστηματικά μόνο πολιτικούς.
Μάκης Αρμενιάκος
πηγή:ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
Η εταιρία Άκτορ που έχει την αττική οδό και ποσοστό σε πολλά διόδια ανά την Ελλάδα ανήκει στον Κύριο Μπόμπολα. Ο κύριος Μπόμπολας ο μέτοχος του mega channel !! Η εταιρία του κυρίου Μπόμπολα είναι ο νονός των σκουπιδιών στην Ελλάδα. Έχει γίνει απευθείας ανάθεση στο έργο του γραμματικού που αφορά τα σκουπίδια και έμμεσα συμμετέχει στην Κερατέα!!! Είναι μεγάλες μπίζνες που έχουν στήσει με σκοπό να προχωρήσουν πανελλαδικά εισπράττοντας αρχικά 15 εκατομμύρια προκαταβολή. Το εργοστάσιο που κατέχει η εταιρία αποτελεί μονοπώλιο σε όλη την Ευρώπη. Μιλάμε για πολλά χρήματα και οι κύριοι έχουν σκοπό να προχωρήσουν σε όλη την Ελλάδα. Δεν θα ζητήσουν τα λεφτά μόνο για ένα έργο, ιδιωτικοποιούν τα σκουπίδια και από δω και πέρα μέσω των δημοτικών τελών που είναι αιώνια και θα αυξηθούν θα τα κατέχει η εν λόγο εταιρία του Μπόμπολα σε συνεργασία με άλλες εταιρίες.
έχουν μελετητικές εταιρίες οπού έχουν κάνει συμπράξεις με καινούργιες εταιρίες που από πίσω τους κρύβονται τράπεζες (lampard eurobank) Λάτσης Μπόμπολας και cia ... Ανοίγουν τρύπες δηλαδή και μετά από τρία χρόνια που θα πρέπει να κλείσει η τρύπα των ΧΥΤΑ θα πάνε σε άλλο μέρος όπως στην Μακεδονία στην Κρήτη κτλ.
Ο Σκάι που ενδιαφέρεται για το περιβάλλον έχει κάνει το θέμα γαργάρα και παρουσιάζει τους πολίτες ως ταραξίες και φιμώνουν τον κόσμο που θέλει να παρέμβει στο δελτίο αλλά και στο ράδιο. Αυτοί δεν είναι μου μας έχουν πρήξει με το περιβάλλον τις λάμπες και τα δέντρα που πάνε και φυτεύουν σα χαζά;....
O Σκάϊ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ που μας έχει πρήξει με την Δήθεν κλιματική αλλαγή και αγαπά το περιβάλλον τόσο και την ίδια ώρα καλύπτει κάθε χαζομάρα για την αλλαγή του καιρού ΕΛΕΟΣ.....
O Σκάϊ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ που μας έχει πρήξει με την Δήθεν κλιματική αλλαγή και αγαπά το περιβάλλον τόσο και την ίδια ώρα καλύπτει κάθε χαζομάρα για την αλλαγή του καιρού ΕΛΕΟΣ.....
Τι συμβαίνει και έχουν σιωπήσει τα μέσα; Που είναι ο πρετεντέρης ο μαχητής; Ο "Άντρακλας"; Tι συμβαίνει με το mega που σε διαφορετικές περιπτώσεις πάει πριν γίνει το συμβάν καν. Στη σύλληψη των πυρήνων της φωτιάς είχε πάει πριν γίνει η σύλληψη, εδώ τι έγινε ρε παπαγαλάκια του συστήματος;
anti-ntp.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ