Τους τελευταίους μήνες βλέπω ελάχιστα τηλεόραση και η ενασχόληση μου με το blogging με έκανε σταδιακά να αποκτήσω άλλη εικόνα για την πραγματικότητα!
Πραγματικά όταν συναντάς ανθρώπους με ίδιες συνήθειες είναι συντονισμένοι στην ίδια συχνότητα και αντιδρούν σχεδόν προβλέψιμα ομοιόμορφα!
Δεν είναι τυχαίο ότι προβάλλεται σαν θέμα στα κεντρικά δελτία ειδήσεων να συζητιέται στα καφενεία και τις λαϊκές, και με την απαισιοδοξία του Χατζηνικολάου και του Πρετεντέρη να κοιμάται και να ξυπνάει ο Έλληνας.
Κόψτε την τηλεόραση και ειδικά της ειδήσεις και ανακαλύψτε τον αληθινό κόσμο και βιώστε την ζωή χωρίς τις υποβολές και τις ψευδαισθήσεις του γυάλινου κόσμου της TV!
Από τις περιπλανήσεις μου στα απέραντα πέλαγα του κυβερνοχώρου ανακάλυψα πολλά σπουδαία και ποιοτικά sites που αξίζουν προσοχής. Ένα από αυτά είναι το berlin-Athen απ' όπου και το άρθρο που ακολουθεί.
Γ. Τα οικονομικά μέσα που διατίθενται σε εξωτερικές οργανώσεις νοθεύουν τον διάλογο - σε σύγκριση με την προπαγάνδα που διαδίδουν οι δεξαμενές σκέψεως και οι ΜΚΟ που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ και οι οποίες διαδίδουν μόνο τα δικά της οράματά.
Πρώτον και κύριον, η ΕΕ κάνει μια παραδοσιακή διαφήμιση, φυλλάδια, ταινίες διαφήμισης, όλα κάτω από το πρόσχημα της "ενημέρωσης". Παραδείγματα: Το δημοσίευμα «Πώς λειτουργεί η Ευρωπαϊκή Ένωση", το οποίο αναφέρει: «Η ΕΕ είναι μια αξιοσημείωτη ιστορία επιτυχίας» και το φυλλάδιο «μια καλύτερη ζωή στην Ευρώπη", το οποίο λέει, "Η Ευρωπαϊκή Ένωση δίνει σε όλους μια καλύτερη ζωή" και εμφανίζει την εσωτερική αγορά της ως "μια συνταγή για την επιτυχία" - τη στιγμή που η σημερινή οικονομική κρίση αποδεικνύει, ότι η ζώνη του ευρώ, λόγω αυτής της κρίσης, μάλλον καταρρέει.
Το αξίας 400 εκατ. € πακέτο του πολιτιστικού προγράμματος της ΕΕ προβλέπει μεταξύ άλλων και τα εξής: "Για να υποστηρίξουν οι πολίτες την πλήρη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, θα πρέπει να δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στις κοινές πολιτιστικές αξίες και ρίζες τους ως αναπόσπαστο μέρος της ταυτότητάς τους και το ότι ανήκουν σε μια κοινωνία βασισμένη στην ελευθερία, τη δημοκρατία, το σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της ακεραιότητας, την ανεκτικότητα και την αλληλεγγύη".
Έτσι λοιπόν μερικοί γενναίοι δημοσιογράφοι να πληροφορούν για την ΕΕ, ξεκίνησε στις 25. Απριλίου 2008 η Υπουργός προπαγάνδας της ΕΕ, Margot Wallström, μια νέα διαδικασία: "Η ΕΕ θα αποφασίζει τι θα μεταδίδεται στα μέσα ενημέρωσης": Πρώτον, "αυτό θα πρέπει να συμβάλει σε μια μεγαλύτερη και έντονη κάλυψη των ευρωπαϊκών υποθέσεων" μέσω της διάθεσης οπτικοακουστικών μέσων και δικών της επαγγελματιών. Μια άλλη προσέγγιση είναι, να "καλέσει τα ΜΜΕ να χρησιμοποιούν περισσότερα προγράμματα για ευρωπαϊκά θέματα".
Το τρίτο και τελευταίο βήμα θα είναι η προώθηση των εκτελεστικών ανακοινώσεων της ΕΕ με την αύξηση της παραγωγής υψηλής ποιότητας βίντεο και ειδησεογραφίας και της διάθεσης της στα ΄μέσα ενημέρωσης. Αυτή η παραγωγή ποιοτικά καλύτερων βίντεο θα δώσει στην Επιτροπή καλύτερες δυνατότητες παραστάσεως και επεξηγήσεως της πολιτικής της. "Το μήνυμα αυτό θα προκαλέσει προφανώς μεγάλη αναταραχή στα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης".
Πραγματικά όταν συναντάς ανθρώπους με ίδιες συνήθειες είναι συντονισμένοι στην ίδια συχνότητα και αντιδρούν σχεδόν προβλέψιμα ομοιόμορφα!
Δεν είναι τυχαίο ότι προβάλλεται σαν θέμα στα κεντρικά δελτία ειδήσεων να συζητιέται στα καφενεία και τις λαϊκές, και με την απαισιοδοξία του Χατζηνικολάου και του Πρετεντέρη να κοιμάται και να ξυπνάει ο Έλληνας.
Κόψτε την τηλεόραση και ειδικά της ειδήσεις και ανακαλύψτε τον αληθινό κόσμο και βιώστε την ζωή χωρίς τις υποβολές και τις ψευδαισθήσεις του γυάλινου κόσμου της TV!
Από τις περιπλανήσεις μου στα απέραντα πέλαγα του κυβερνοχώρου ανακάλυψα πολλά σπουδαία και ποιοτικά sites που αξίζουν προσοχής. Ένα από αυτά είναι το berlin-Athen απ' όπου και το άρθρο που ακολουθεί.
Μάκης :ρμενιάκος
πηγή:Berlin-Athen
Η Ερωπαική Ένωση εξαγοράζει την υποστήριξη των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών (ΜΚΟ) - και ξεπουλά την Ευρώπη
Τα βασικά σημεία μιας ανάλυσης της δεξαμενής σκέψεως Open Europe απο τον Δεκέμβριο 2008. Τα οποία θα έπρεπε η Ευρωπαική Ένωση, οι αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων και οι πολίτες να εξετάσουν με πολύ μεγάλη προσοχή
του honigmann
Μετάφραση: Εμμανουήλ ΣαρίδηςΕδώ παρουσιάζεται μια ανάλυση της Think Tank, της δεξαμενής σκέψεως Open Europe απο τον Δεκέμβριο 2008. Νομίζω ότι η Ευρωπαική Ένωση και οι αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων θα πρέπει να την εξετάσουν με πολύ μεγάλη προσοχή.
"Η Ευρώπη έχει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με τους πολίτες της ... Φοβάμαι, ότι είναι ένα θεμελιώδες πρόβλημα που σήμερα πλέον είναι μια πραγματικότητα στη ζωή μας. Οι περισσότερες συμπολίτισσες και οι περισσότεροι συμπολίτες μας στην Ευρώπη δεν έχουν το αίσθημα, ότι ανήκουν στην Ευρώπη, όπως αισθάνονται για τις πόλεις, τις περιφέρειες ή τις χώρες όπου ανήκουν. Δεν έχουν την αίσθηση, ότι είναι Ευρωπαίοι πολίτες. Το πρόβλημα δεν έχει τις ρίζες του στα όργανα και τις διαδικασίες της ΕΕ. Ο μόνος τρόπος να λυθεί το πρόβλημα είναι να αλλάξει η νοοτροπία των ανθρώπων!"
Pascal Lamy, πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος και Πρόεδρος της Think Tank, δεξαμενής σκέψεως "Notre Europe 39" που χρηματοδοτείται από την ΕΕ - σήμερα Γενικός Διευθυντής του World Trade Organization, Παγκοσμίου Οργανισμού Εμπορίου.
"Η Ευρώπη έχει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με τους πολίτες της ... Φοβάμαι, ότι είναι ένα θεμελιώδες πρόβλημα που σήμερα πλέον είναι μια πραγματικότητα στη ζωή μας. Οι περισσότερες συμπολίτισσες και οι περισσότεροι συμπολίτες μας στην Ευρώπη δεν έχουν το αίσθημα, ότι ανήκουν στην Ευρώπη, όπως αισθάνονται για τις πόλεις, τις περιφέρειες ή τις χώρες όπου ανήκουν. Δεν έχουν την αίσθηση, ότι είναι Ευρωπαίοι πολίτες. Το πρόβλημα δεν έχει τις ρίζες του στα όργανα και τις διαδικασίες της ΕΕ. Ο μόνος τρόπος να λυθεί το πρόβλημα είναι να αλλάξει η νοοτροπία των ανθρώπων!"
Pascal Lamy, πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος και Πρόεδρος της Think Tank, δεξαμενής σκέψεως "Notre Europe 39" που χρηματοδοτείται από την ΕΕ - σήμερα Γενικός Διευθυντής του World Trade Organization, Παγκοσμίου Οργανισμού Εμπορίου.
"Το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθουμε για τα δημοψηφίσματα είναι - να τα αποφεύγουμε. Ένα δημοψήφισμα είναι καλό για τη Δημοκρατία, δεν είναι όμως πάντα καλό για μια χώρα. Πρέπει να μάθουμε να διακρίνουμε μεταξύ Δημοκρατίας και του τι είναι καλό για τη χώρα".
Όταν οι ψηφοφόροι απέρριψαν το Σύνταγμα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή άρχισε να διερωτάται, τι δεν πήγε καλά. Αντι όμως να αναγνωρίσει, ότι οι πολίτες είχαν απορρίψει την ιδέα μιας πιο ολοκληρωμένης ΕΕ, επειδή ήσαν δυσαρεστημένοι με τον τρόπο που η ΕΕ εργάζεται - έλλειψη διαφάνειας, απάτη διαφθορά, υπερβολικές και ανεύθυνες Αρχές, οικονομική αποτυχία, γεωργική πολιτική και υπερβολική ρύθμιση - οι ευρωπαίοι ηγέτες απεφάνθησαν, ότι το πρόβλημα είναι απλώς, ότι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν αρκετά για την ΕΕ και άρα δεν αισθάνονται επαρκώς «ευρωπαϊκά».
Α. Με αυτή την έννοια, ο τεράστιος ετήσιος προϋπολογισμός της ΕΕ για την προώθηση της ευρωπαϊκής ταυτότητας και του πολιτισμού είναι προφανώς η χειρότερη μορφή προπαγάνδας. Κάποιοι θα το ονόμαζαν "ήπια" προπαγάνδα, γιατί επηρεάζει το υποσυνείδητο.
Β. Η Επιτροπή συνιστά να την ακούμε, είναι όμως επιλεκτική στο ποιόν ακούει ή ίδια: Μετά τα δημοψηφίσματα, οι ηγέτες της ΕΕ εντυπωσιακά αγνόησαν τις επιθυμίες του λαού, να απορρίψει την περαιτέρω ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.
Γ. Τα οικονομικά μέσα που διατίθενται σε εξωτερικές οργανώσεις νοθεύουν τον διάλογο - σε σύγκριση με την προπαγάνδα που διαδίδουν οι δεξαμενές σκέψεως και οι ΜΚΟ που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ και οι οποίες διαδίδουν μόνο τα δικά της οράματά.
Δ. Η ΕΕ και οι θαυμαστές της χλευάζουν τους αντιπάλους τους.
Ε. Το Ευρωπαϊκή Νόμισμα δεν πληροί τα πρότυπα της βρετανικής κυβέρνησης
ΣΤ. Αποσπά την προσοχή από τα πραγματικά προβλήματα της ΕΕ: Μια αναποτελεσματική και ανεπιτυχής προσπάθεια, να υποστήριξει κάτι, το οποίοι οι άνθρωποι σε γενικές γραμμές δεν θέλουν καθόλου. Στην χειρότερη περίπτωση είναι μια πολύ απειλητική προπαγανδιστική εκστρατεία της ΕΕ, η οποία μακροπρόθεσμα παραμερίζει όσους είπαν Όχι, υπονομεύει τη δημοκρατία και παρεμποδίζει το λαό να διαμορφώσει μια πραγματικά ανεξάρτητη γνώμη σχετικά με την ΕΕ.
Ζ. Παραπέμπει το πρόβλημα στο μέλλον. Παρεμπιπτόντως, η προπαγάνδα της ΕΕ είναι παράδοξη, γιατί απειλεί να δώσει μακροπρόθεσμα οπισθοδρομήσεις και να αποξενώσει ακόμα περισσότερο τον κόσμο.
Χρηματοδότηση
Η ΕΕ δαπανά δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο για να υποστηρίξει τον ίδιο τον εαυτό της και τον στόχο της, την "διαρκώς στενότερης ένωση" της. Μόνο το 2008 ξόδεψε τουλάχιστον 2,4 δισεκατομμύρια €, περισσότερα από όσα ξοδεύει παγκόσμια η Coca-Cola τον χρόνο για διαφήμιση. Με την προώθηση των πολιτικών, των μέτρων και των αρχών της, η ΕΕ θέλει να δικαιολογήσει την ύπαρξή της την άποψη της, Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ότι το ευρωπαϊκό οικοδόμημα είναι το καλύτερο ή ο μόνος τρόπος για μελλοντική πρόοδο, να γυαλίσει την εικόνα της και να εξυψλωσει τον ρόλο της. Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια σειρά διαφορετικών δυνατοτήτων, μετά από ΄το τράκο που έπαθε ύστερα απο την απόρριψη του συντάγματος της ΕΕ απο την Γαλλία και την Ολλανδία το 2005.
1. "Επικοινωνία με την Ευρώπη" - η μεροληπτικά ενημερωτική εκστρατεία της ΕΕ
Η ΕΕ δαπανά δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο για να υποστηρίξει τον ίδιο τον εαυτό της και τον στόχο της, την "διαρκώς στενότερης ένωση" της. Μόνο το 2008 ξόδεψε τουλάχιστον 2,4 δισεκατομμύρια €, περισσότερα από όσα ξοδεύει παγκόσμια η Coca-Cola τον χρόνο για διαφήμιση. Με την προώθηση των πολιτικών, των μέτρων και των αρχών της, η ΕΕ θέλει να δικαιολογήσει την ύπαρξή της την άποψη της, Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ότι το ευρωπαϊκό οικοδόμημα είναι το καλύτερο ή ο μόνος τρόπος για μελλοντική πρόοδο, να γυαλίσει την εικόνα της και να εξυψλωσει τον ρόλο της. Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια σειρά διαφορετικών δυνατοτήτων, μετά από ΄το τράκο που έπαθε ύστερα απο την απόρριψη του συντάγματος της ΕΕ απο την Γαλλία και την Ολλανδία το 2005.
1. "Επικοινωνία με την Ευρώπη" - η μεροληπτικά ενημερωτική εκστρατεία της ΕΕ
Πρώτον και κύριον, η ΕΕ κάνει μια παραδοσιακή διαφήμιση, φυλλάδια, ταινίες διαφήμισης, όλα κάτω από το πρόσχημα της "ενημέρωσης". Παραδείγματα: Το δημοσίευμα «Πώς λειτουργεί η Ευρωπαϊκή Ένωση", το οποίο αναφέρει: «Η ΕΕ είναι μια αξιοσημείωτη ιστορία επιτυχίας» και το φυλλάδιο «μια καλύτερη ζωή στην Ευρώπη", το οποίο λέει, "Η Ευρωπαϊκή Ένωση δίνει σε όλους μια καλύτερη ζωή" και εμφανίζει την εσωτερική αγορά της ως "μια συνταγή για την επιτυχία" - τη στιγμή που η σημερινή οικονομική κρίση αποδεικνύει, ότι η ζώνη του ευρώ, λόγω αυτής της κρίσης, μάλλον καταρρέει.
Η Δεξαμενή Σκέψεως eurofacts της 14. Νοεμβρίου 2008:
- Η ΕΕ σε 50 χρόνια: σοσιαλιστική και φτωχιά, ένα είδος της Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Γερμανίας, όπου η σχετική οικονομική ύφεση θα πρέπει να θεωρηθεί ως σίγουρη.
Δείτε και το βίντεο με τον Ευρωβουλευτή Nigel Farage - Nigel Farage warns of euro meltdown
- πιστεύει, ότι η ναυαρχίδα της ΕΕ, το ευρώ, δεν θα επιβιώσει τα επόμενα 10 χρόνια.
Η Ιρλανδία σχοινοβατεί στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. Εάν αυτό συμβέι, θα πληγεί η διεθνής εμπιστοσύνη προς το ευρώ τόσο σοβαρά, ώστε θα το ακολουθήσουν η Ισπανία, δήλωσε ο David McWilliams, πρώην διευθυντής της UBS και της Κεντρικής Τράπεζας της Ιρλανδίας πρίν λίγο καιρό στο ιρλανδικό ραδιόφωνο.
Υπάρχουν επίσης τα φιλμ «EU Tube» και η ιστοσελίδα "Η Ευρώπη κι εσύ το 2007 - ένα στιγμιότυπο της ΕΕ". Εδώ είναι ένα βίντεο της ΕΕ που δείχνει,
πώς η ΕΕ κάνει τους νέους μας ευτυχισμένους, γιατί εμείς τους παραμελούμε! Θυμηθείτε την τελική σκηνή: Ισοτιμία με δύο Ευρωπαίους και δύο μαύρους.
Η ΕΕ κάνει η ίδια έρευνες στο Ευρωβαρόμετρο, το οποίο χρησιμοποιεί για να χειραγωγεί την κοινή γνώμη, έχει δε τα δικά της Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα μέσα, για την άσκηση επιρροής στο Διαδίκτυο και σε άλλα μέσα, όπως η εκπαίδευση και τα βραβεία για (υπάκουους) δημοσιογράφους.
Η Επιτροπή χρησιμοποιεί πράγματι τα διάφορα εργαλεία "πληροφοριών" που διαθέτει για να υποστηρίζει τις εκστρατειες της για την ένταξη στα εθνικά δημοψηφίσματα για θέματα της ΕΕ, όπως φαίνεται καθαρά στην τελευταία εκστρατεία που έκανε για τη Συνθήκη της Λισαβόνας στην Ιρλανδία κατα την επίσκεψη του Προέδρου της Επιτροπής της ΕΕ στην Ιρλανδία, που πήγε για να προπαγανδίσει το "ναι" των Ισρλανδών στην ψηφοφορία. Μετά το δημοψήφισμα, η Επιτροπή σε δύο συνεντεύξεις Τύπου ανέφερε ψευδώς, ότι το 40 τοις εκατό του πληθυσμού είχε ψηφίσει το Όχι απο άγνοια.
2. Χρηματοδότηση των ηγετών που την υποστηρίζουν:
Η ΕΕ χρηματοδοτεί ΜΚΟ, Δεξαμενές Σκέψεως και ομάδες συμφερόντων (Lobby) που προωθούν τους στόχους και τις ιδέες της, παραδείγματος χάριν το Ευρωπαϊκό Κίνημα, που λέει ότι έχει ως στόχο την μετατροπή "των σχέσεων μεταξύ των ευρωπαϊκών κρατών και των πολιτών τους σε μια ομοσπονδιακή Ευρωπαϊκή Ένωση.
3. Εξαγορά της εμπιστοσύνης: Προώθηση της ευρωπαϊκής ιθαγένειας και ενός κοινού ευρωπαϊκού πολιτισμού για την στήριξη της ΕΕ ιδίως μεταξύ των νέων.
Το αξίας 400 εκατ. € πακέτο του πολιτιστικού προγράμματος της ΕΕ προβλέπει μεταξύ άλλων και τα εξής: "Για να υποστηρίξουν οι πολίτες την πλήρη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, θα πρέπει να δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στις κοινές πολιτιστικές αξίες και ρίζες τους ως αναπόσπαστο μέρος της ταυτότητάς τους και το ότι ανήκουν σε μια κοινωνία βασισμένη στην ελευθερία, τη δημοκρατία, το σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της ακεραιότητας, την ανεκτικότητα και την αλληλεγγύη".
Η πολιτική δίνει έμφαση στα σύμβολα της ΕΕ, όπως η σημαία, ο ύμνος, το ευρώ και ο γενναιόδωρος εορτασμός της «Ημέρας της Ευρώπης" και εκδηλώσεις, όπως η 50η Επέτειος της Συνθήκης της Ρώμης - η οποία κόστισε εκατομμύρια ευρώ. Η ΕΕ χρησιμοποιεί επίσης το χρήμα για εκδρομές και ανοικτές ημέρες για τους επισκέπτες των θεσμικών οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τονίζει, επίσης, την ιδιότητά της ως χορηγός επιδοτήσεων, οι οποίεςυποχρεώνουν τους παραλήπτες να κάνουν ανακοινώσεις με τη σημαία της ΕΕ ή με ΕΕ-πλάκες.
4. Μακροπρόθεσμες επενδύσεις με στόχο τη νεολαία
Στην πραγματικότητα η νεολαία είναι ο πρωταρχικός στόχος πολλών, αν όχι των περισσοτέρων εκστρατειών της ΕΕ για την κατάκτηση της καρδιάς και της ψυχήςτους. Οι παρα πολλές πρωτοβουλίες που είναι απευθύνονται ειδικά σε παιδιά και νέους είναι όμως πολύ αμφίβολες και αποτελούν ως ένα βαθμό κραυγαλέα παραδείγματα της προπαγάνδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Επιτροπή πιστεύει, ότι η εκπαίδευση θα πρέπει να χρησιμοποιείται με ιδιαίτερη προσοχή σαν ένα κανάλι, που θα βοηθά τους νεους ανθρώπους να μορφωθούν μέσω της ΕΕ.
"Υπάρχει ένα πακέτο 885 000 000 €, το "Νεολαία εν δράσει", το πρόγραμμα εδώ, και εδώ, σαν ένα "έργο καταλύτης, στόχος του οποίου είναι να προωθηθεί το αίσθημα της ενεργού συμμετοχής των νέων ανθρώπων της Ευρώπης".
Στην πραγματικότητα η νεολαία είναι ο πρωταρχικός στόχος πολλών, αν όχι των περισσοτέρων εκστρατειών της ΕΕ για την κατάκτηση της καρδιάς και της ψυχήςτους. Οι παρα πολλές πρωτοβουλίες που είναι απευθύνονται ειδικά σε παιδιά και νέους είναι όμως πολύ αμφίβολες και αποτελούν ως ένα βαθμό κραυγαλέα παραδείγματα της προπαγάνδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Επιτροπή πιστεύει, ότι η εκπαίδευση θα πρέπει να χρησιμοποιείται με ιδιαίτερη προσοχή σαν ένα κανάλι, που θα βοηθά τους νεους ανθρώπους να μορφωθούν μέσω της ΕΕ.
"Υπάρχει ένα πακέτο 885 000 000 €, το "Νεολαία εν δράσει", το πρόγραμμα εδώ, και εδώ, σαν ένα "έργο καταλύτης, στόχος του οποίου είναι να προωθηθεί το αίσθημα της ενεργού συμμετοχής των νέων ανθρώπων της Ευρώπης".
5. Προπαγάνδα της ΕΕ: Γιατί;
Η ΕΕ διαθέτει κάθε χρόνο δισεκατομμύρια ευρώ για να προωθήσει την ΕΕ και την έννοια της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, επειδή οι ηγέτες της αναγνωρίζουν, ότι η υποστήριξη για το σχέδιο είναι ο μόνος τρόπος για να εξασφαλιστεί η συνέχισή του (Χωρίς δεκανίκια, δεν γίνεται!)
Η έκταση της πρόσφατης απόρριψης της Συνταγματικής Συνθήκης της ΕΕ και η μείωση της εκτίμησης και της υποστήριξης της σε όλόκληρη την Ευρώπη έδειξαν, οτι υπάρχει ένα σημαντικό και συνεχώς αυξανόμενο χάσμα μεταξύ των θεσμικών οργάνων της ΕΕ και των πολιτών.
Η έκταση της πρόσφατης απόρριψης της Συνταγματικής Συνθήκης της ΕΕ και η μείωση της εκτίμησης και της υποστήριξης της σε όλόκληρη την Ευρώπη έδειξαν, οτι υπάρχει ένα σημαντικό και συνεχώς αυξανόμενο χάσμα μεταξύ των θεσμικών οργάνων της ΕΕ και των πολιτών.
Μια πρόσφατη έρευνα στη Γαλλία, για παράδειγμα, διαπίστωσε ότι μόνο το 38 τοις εκατό θεωρούν τους εαυτούς τους ως ευρωπαίους πολίτες, κάτι που σημαίνει μια αύξηση μόλις κατα ένα τοις εκατό από το 1992.
Έτσι, ανάλογα με το πώς το βλέπει κανείς, όλα αυτά είναι μια τεράστια σπατάλη χρόνου και χρήματος - μια αναποτελεσματική και μάταιη προσπάθεια να υποστηριχθεί κάτι, που μόνο λίγοι άνθρωποι θέλουν.
Για μια ολόκληρη ημέρα σε μια διάσκεψη περι επικοινωνίας δεν συζητήθηκε ούτε ένα από τα πολύ πραγματικά και επείγοντα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΕΕ.
Οχι, το μόνο που είναι λάθος στα μάτια της Επιτροπής είναι η ιδέα, ότι οι Ευρωπαίοι δεν γνωρίζουν τίποτα γι 'αυτήν και γι' αυτό είναι αχάριστοι. Επιπλέον είναι παράλογο το γεγονός, ότι η πρωτοβουλία της προπαγάνδας της ΕΕ απειλεί μακροπρόθεσμα να αποξενώνουν τους ανθρώπους ακόμα περισσότερο.
Έτσι, ανάλογα με το πώς το βλέπει κανείς, όλα αυτά είναι μια τεράστια σπατάλη χρόνου και χρήματος - μια αναποτελεσματική και μάταιη προσπάθεια να υποστηριχθεί κάτι, που μόνο λίγοι άνθρωποι θέλουν.
Για μια ολόκληρη ημέρα σε μια διάσκεψη περι επικοινωνίας δεν συζητήθηκε ούτε ένα από τα πολύ πραγματικά και επείγοντα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΕΕ.
Οχι, το μόνο που είναι λάθος στα μάτια της Επιτροπής είναι η ιδέα, ότι οι Ευρωπαίοι δεν γνωρίζουν τίποτα γι 'αυτήν και γι' αυτό είναι αχάριστοι. Επιπλέον είναι παράλογο το γεγονός, ότι η πρωτοβουλία της προπαγάνδας της ΕΕ απειλεί μακροπρόθεσμα να αποξενώνουν τους ανθρώπους ακόμα περισσότερο.
Η δημοτικότητα της ΕΕ έχει μειωθεί κατακόρυφα.
Οι δημοσκοπήσεις του Ευρω-βαρόμετρου δείχνουν, ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, η ΕΕ είχε το 2008 την χαμηλότερη δημοτικότητα στα τελευταία 25 χρόνια.
Τι θα πρέπει να κάνει η ΕΕ;
Α. Να καταργήσει το Τμήμα Επικοινωνιών (Wallström Margot).
Β. Να υποβαθμίσει τον προυπολογισμό "εκπαίδευσης, πολιτισμού και πολιτών".
Γ. Να καταργήσει τις δεξαμενές σκέψεως για την προώθηση της ένταξης στην ΕΕ
Δ. Να δώσει στην δημοσιότητα πληροφορίες για όσους ευνοούνται απ' αυτές.
E. Να βελτιίώσει την διαφάνεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΣΤ. Να βελτιώσει τον έλεγχο του εθνικού κοινοβουλευτικού ελέγχου μέσω της νομοθεσίας της ΕΕ
Ζ. Να καθορίσει μια σειρά από υποχρεωτικές κατευθυντήριες γραμμές για τη λογοτεχνία και τις διάφορες εκστρατείες.
Η. Να διαπιστώσει, ότι υπάρχει μια ισορροπημένη εκπαίδευση στα σχολεία.
Θ. Να γίνονται ερισσότερα δημοψηφίσματα για θέματα της ΕΕ.
Σχόλιο
Στην πραγματικότητα, η προπαγάνδα της ΕΕ είναι ακριβή - και πολύ αναποτελεσματική:
Στην πραγματικότητα, η προπαγάνδα της ΕΕ είναι ακριβή - και πολύ αναποτελεσματική:
The Times Online της 28. Δεκεμβρίου 2008: Το EU Tube, η απάντηση της ΕΕ στο YouTube, αυτό το φαινόμενο στο Διαδίκτυο, έχει οπισθοδρομήσει, γιατί το κοινό αποφεύγει να αναρτήσει πολλά από τα clip που θέλουν να προωθήσουν τα αγαπημένη θέματα των Βρυξελλών.
Δεκαοκτώ μήνες μετά την ίδρυση του ΕΕ-Tube, πολλά από τα βίντεο στην ιστοσελίδα είχαν μόνο μερικές δεκάδες θεατές. Ο επισκέπτης Opaz, γράφει: "Είναι σαν ναζιστική προπαγάνδα της νεολαίας του Χίτλερ με επιθετική μουσική. Συνεργαστείτε - με τι; Στην καταστροφή του έθνους μας, της εσωτερικής μας ασφάλειας, για να μπορούν οι πλούσιοι να μας κυριαρχούν και να μας ελέγχουνς; Άρχουσα φυλή της ΕΕ, πάτε στο διάβολο!"
Το EU Tube χρηματοδοτείται από έναν προϋπολογισμό € 207 000 000 των Βρυξελλών. Μέχρι στιγμής το κανάλι είχε σε 18 μήνες μόνο 7391 συνδρομητές. Ο πληθυσμός της ΕΕ είναι 500 εκατομμύρια.
Το EU Tube χρηματοδοτείται από έναν προϋπολογισμό € 207 000 000 των Βρυξελλών. Μέχρι στιγμής το κανάλι είχε σε 18 μήνες μόνο 7391 συνδρομητές. Ο πληθυσμός της ΕΕ είναι 500 εκατομμύρια.
Όπως φάνηκε απο την επίσκεψη-σκάνδαλο της αντιπροσωπείας του Κοινοβουλίου της ΕΕ που πήγε στην Πράγα για να τιμωρήσει και να χλευάσει τον Πρόεδρο Vaclav Klaus, η Ευρωπαϊκή Ένωση γίνεται πολύ οξύθυμη όταν της γίνεται αντιπολίτευση σε σχέση με τη νέα στρατηγική της της παγκόσμιας τάξης, που την ονομάζει Συνθήκη της Λισαβόνας, δείτε και εδώ. Μετά το ιρλανδικό δημοψήφισμα για τη Συνθήκη, η κεφαλή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατηγόρησε την κίνηση Όχι, τον Declan Ganley και το Libertas, ότι πήρε χρήματα από τη CIA. Κατήγγειλε επίσης τον Τσέχο πρόεδρο Vaclav Klaus, ότι κατα την επίσκεψη του στην Ιρλανδία επισκέφθηκε τον Declan Ganley. Υπάρχουν όμως όρια στο τι επιτρέπεται σε πολιτικούς και δημοσιογράφους, και εδώ!
Οι Ενοχλητική αλήθειες υποβαθμίζονται - δεν αναφέρονται, εδώ, παραδείγματος χάριν η Ένωση για τη Μεσόγειο και πληροφορίες για το τι είναι αυτή. Γιατί;
Louis Michel: "Χωρίς στοιχεία, χωρίς τα μέσα ενημέρωσης, ο κόσμος χάνει τη μνήμη του για το παρελθόν, για την επίγνωσή του παρόντος και την ικανότητά του να συζητά για το μέλλον".
Joseph Goebbels: Κοινός τόπος. "Η προπαγάνδα είναι ένα μέσο για τον σκοπό. Ο σκοπός της είναι να οδηγήσει τους ανθρώπους στην κατανόηση, που θα τους δώσει την δυνατότητα να φοσιωθούν οικειοθελώς και χωρίς εσωτερική αντίσταση στα καθήκοντα και τους στόχους που καθόρισε μια υψηλότερα ισταμένη αρχή. Εάν η προπαγάνδα θέλει να έχει επιτυχία, θα πρέπει να γνωρίζει τι θέλει. Θα πρέπει να έχει έναν σαφή και δεσμευτικό στόχο και να αναζητά κατάλληλους τρόπους και μέσα για την επίτευξη αυτού του στόχου".
Joseph Goebbels: Κοινός τόπος. "Η προπαγάνδα είναι ένα μέσο για τον σκοπό. Ο σκοπός της είναι να οδηγήσει τους ανθρώπους στην κατανόηση, που θα τους δώσει την δυνατότητα να φοσιωθούν οικειοθελώς και χωρίς εσωτερική αντίσταση στα καθήκοντα και τους στόχους που καθόρισε μια υψηλότερα ισταμένη αρχή. Εάν η προπαγάνδα θέλει να έχει επιτυχία, θα πρέπει να γνωρίζει τι θέλει. Θα πρέπει να έχει έναν σαφή και δεσμευτικό στόχο και να αναζητά κατάλληλους τρόπους και μέσα για την επίτευξη αυτού του στόχου".
Έτσι λοιπόν μερικοί γενναίοι δημοσιογράφοι να πληροφορούν για την ΕΕ, ξεκίνησε στις 25. Απριλίου 2008 η Υπουργός προπαγάνδας της ΕΕ, Margot Wallström, μια νέα διαδικασία: "Η ΕΕ θα αποφασίζει τι θα μεταδίδεται στα μέσα ενημέρωσης": Πρώτον, "αυτό θα πρέπει να συμβάλει σε μια μεγαλύτερη και έντονη κάλυψη των ευρωπαϊκών υποθέσεων" μέσω της διάθεσης οπτικοακουστικών μέσων και δικών της επαγγελματιών. Μια άλλη προσέγγιση είναι, να "καλέσει τα ΜΜΕ να χρησιμοποιούν περισσότερα προγράμματα για ευρωπαϊκά θέματα".
Το τρίτο και τελευταίο βήμα θα είναι η προώθηση των εκτελεστικών ανακοινώσεων της ΕΕ με την αύξηση της παραγωγής υψηλής ποιότητας βίντεο και ειδησεογραφίας και της διάθεσης της στα ΄μέσα ενημέρωσης. Αυτή η παραγωγή ποιοτικά καλύτερων βίντεο θα δώσει στην Επιτροπή καλύτερες δυνατότητες παραστάσεως και επεξηγήσεως της πολιτικής της. "Το μήνυμα αυτό θα προκαλέσει προφανώς μεγάλη αναταραχή στα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης".
Πηγή: http://derhonigmannsagt.wordpress.com/2011/01/27/aufbau-des-weltstaats-xiii-eu-kauft-ngo-unterstutzung-verkauft-europa/
27.01.2011
Τίτλος πρωτοτύπου: «Aufbau des Weltstaats XIII. EU kauft NGO-Unterstützung – verkauft Europa»
27.01.2011
Τίτλος πρωτοτύπου: «Aufbau des Weltstaats XIII. EU kauft NGO-Unterstützung – verkauft Europa»
("Δομή του Παγκοσμιόυ Κράτους XIII. Η Ερωπαική Ένωση εξαγοράζει την υποστήριξη των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών (ΜΚΟ) - και ξεπουλά την Ευρώπη")
Rubrik: Geopolitik/Γεωπολιτικη
29.01.11
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ