Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ο Γιάννης Βαληνάκης ανακοίνωσε ότι δεν θα είναι εκ νέου υποψήφιος με επιστολή του στον Σαμαρά


πηγή:olympia.gr
Ο Γιάννης Βαληνάκης ανακοίνωσε ότι δεν θα είναι εκ νέου υποψήφιος με επιστολή του στον Σαμαρά 



Αγαπητέ Πρόεδρε,
Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές.
Στην απόφασή μου αυτή οδηγήθηκα από τις 

αυξημένες υποχρεώσεις μου στο εξωτερικό στις οποίες  προστέθηκε πρόσφατα και η τιμητική πρόσκλησή μου ως Καθηγητή  και τ.Υφυπουργού Εξωτερικών από το London School of Economics ξεκινώντας από τον προσεχή Σεπτέμβριο. 


Οι υποχρεώσεις μου αυτές καθιστούν πολύ δύσκολη την φυσική μου παρουσία στα Δωδεκάνησα με τη συχνότητα και στα επίπεδα που θα ήθελα και περιμένουν από μένα οι συμπατριώτες και συμπατριώτισσές μου.
Εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο που έχεις αναλάβει για την ανάταξη της παράταξής μας και την ανάληψη της διακυβέρνησης του τόπου σε ιδιαίτερα κρίσιμες στιγμές για την πατρίδα μας.  Θα μείνω απλός στρατιώτης στις τάξεις της Νέας Δημοκρατίας και στη διάθεσή σου για ό, τι χρειαστείς.
Εξυπακούεται, επίσης, ότι θα είμαι σταθερά στο πλευρό των συμπατριωτών μου στα Δωδεκάνησα που έχουν να αντιμετωπίσουν κρίσιμα προβλήματα, τα οποία συζητήσαμε και κατά την τελευταία μας συνάντηση προ διμήνου.
Με εκτίμηση
                                                                                                       Γιάννης Βαληνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ