Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

antilogoi 50.000 προβολές σελίδων συνολικά με απόλυτο ρεκόρ προβολών αυτό το μήνα με 12.331 προβολές

50.000 προβολές σελίδων συνολικά με απόλυτο ρεκόρ προβολών ατό το μήνα με 12.331 προβολές, 1.205 αναρτήσεις, 258 σχόλια, 10 μήνες ανόδου και προσπάθειας
       Τους δύο τελευταίους μήνες είχαμε σχεδόν 25000 προβολές όσους περίπου και τους υπόλοιπους 8 μήνες !!!

Προβολές Σελίδων ανά μήνα.





Συνολικές προβολές δηλαδή στο τέλος κάθε μήνα πόσες ήταν οι συνολικές προβολές σελίδων




Συνολικές προβολές ανά χώρα. Οι  πρώτες δέκα χώρες
Ελλάδα                                                           45.365
Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής                2.301
Γερμανία                                                             585
Κύπρος                                                                440
Ηνωμένο Βασίλειο                                             240
Αργεντινή                                                            188
Ρωσία                                                                  124
Ουγγαρία                                                               79
Γαλλία                                                                   57
Εσθονία                                                                 47

        Φάση πρώτη
       Αυτό το blog ξεκίνησε πριν από 27 μήνες, τον Απρίλιο του 2009, από περιέργεια, σαν πείραμα για τις δωρεάν δυνατότητες που προσφέρονται  στο  Internet για τη δημιουργία και φιλοξενία web sites και ιστολογίων bloggs.
       Μετά τους πειραματισμούς με την εγγραφή σε κάποια υπηρεσία και το στήσιμο με την επιλογή προτύπων και ρυθμίσεων, έγραψα και ένα άρθρο, το ανάρτησα και το διάβαζα μόνον εγώ!
       Θα πρέπει να γράψω και άλλο άρθρο σκέφτηκα, και με τις νέες επίκαιρες ετικέτες στις μηχανές αναζήτησης όλο και κάποιος θα μπει να με διαβάσει! Όμως και πάλι τίποτα!
        Αυτή και εκεί σταματάει η πρώτη φάση του antilogoi .
      
       Φάση δεύτερη
       Η συμμετοχή μου στις Δημοτικές Εκλογές του 2010 είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία λογαριασμού στο facebook για την καλύτερη συνεννόηση και συντονισμό με τα μέλη και τους φίλους του συνδυασμού, και την πρόσβαση στην  facebook group σελίδα και το site του συνδυασμού μας.
       Στο τέλος της προεκλογικής περιόδου σκέφτηκα να ενεργοποιήσω ξανά το blog μου antilogoi και με κοινοποίηση στου φίλους μου στο facebook να με διαβάζουν οι φίλοι μου!

       Φάση Τρίτη
       Μετά τις εκλογές, η ανάρτηση αλλά και ο σχολιασμός των αποτελεσμάτων, μαζί με διάφορες αναρτήσεις από άλλα bloggs αύξησαν τις επισκέψεις και την διάθεση μου να δουλέψω πάνω στο blog antilogoi, αναρτώντας τοπικά θέματα που μου έστελναν άλλοι (ανακοινώσεις, καταγγελίες, κτλ) και άλλα που κάλυπτα εγώ (Συνεδριάσεις ΔΣ, παρελάσεις, εκδηλώσεις κτλ)  με αποτέλεσμα να πολλαπλασιαστούν οι επισκέψεις και οι αναγνώστες, και το blog να πάρει τη μορφή που έχει σήμερα.

       Ιδεολογικό στίγμα:Έμαθα πολλά και σταμάτησα να βλέπω τηλεόραση!  
       Στην  προσπάθεια μου να βρω αναρτήσεις από άλλα bloggs που θα άξιζε να αναρτήσω, διάβαζα δεκάδες αναρτήσεις κάθε μέρα, και ανακάλυπτα νέα αξιόλογα bloggs και έμαθα πράγματα που άλλαξαν σημαντικά τον τρόπο που σκέφτομαι αφού με τις νέες πληροφορίες, αυτές που τα ελεγχόμενα ΜΜΕ φρόντιζαν επιμελώς να αποκρύπτουν, μπορούσα να δω ολοκάθαρα το μέγεθος της εξαπάτησης και της εικονικής πραγματικότητας που ζούμε για να μπορούν να περάνε τα εκβιαστικά διλλήματα της  λεηλασίας των δικαιωμάτων και των οικονομικών πόρων του λαού.
       Πολλοί που ξέρουν το ποιόν μου, καταφέρθηκαν εναντίον μου εντάσσοντας τα γραπτά μου σε κομματικές γραμμές κι συμπεριφορές, αγνοώντας το κίνητρο της δράσης μου μέσα από τις πολλές αλλαγές στη διάρκεια αναζήτησης πολιτικής  (κομματικής) έκφρασης-ταύτισης-ταυτότητας.
       Σήμερα η πολιτική (κόμματα) όπως συμβατικά την αντιλαμβανόμαστε  δεν μου λέει τίποτα ή μάλλον μου λέει πως είναι ένα σάπιο σύστημα εξαπάτησης και χειραγώγησης των μαζών από τους οικονομικά ισχυρούς με περιτύλιγμα δημοκρατικής ψευδαίσθησης μόνο και μόνο για να στηρίξουν την συνυπευθυνότητα και άρα την συνενοχή πίσω από την οποία κρύβονται οι αληθινά υπεύθυνοι που επωφελούνται, από την κάκιστη και ελεεινή πορεία του πολιτισμού μας.
       Θρησκευόμενος (Χ Ο) χωρίς προκαταλήψεις (όσο μπορώ) δέχθηκα την αληθινή ελευθερία του ΘΕΟΥ και έκανα ιδεολογία μου τις πανανθρώπινες αξίες του Ελληνισμού (Χριστιανισμός Ελληνισμός).
       Χωρίς τα απαραίτητα μηχανήματα και τον κατάλληλο εξοπλισμό προσπαθώ για ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.
       Μέχρι τώρα δεν έχω εισπράξει ούτε ένα ευρώ από ΚΑΝΕΝΑ δεν παίρνω εντολές από ΚΑΝΕΝΑ και δεν εξαρτώμαι από ΚΑΝΕΝΑ.
       Όσοι νομίζουν ότι αξίζει τον κόπο να βοηθήσουν αυτή την προσπάθεια, ας το κάνουν με την διαφήμιση τους από το blog που χάριν των δικών σας επισκέψεων είναι πλέον ανταποδοτική του ποσού της ενίσχυσης που θα καταβάλουν για την προβολή τους από εδώ.

       Εθελοντές Συνεργάτες     
       Στην προσπάθεια μου αυτή θέλω να ευχαριστήσω μερικούς ανθρώπους που με την ενεργή συμμετοχή τους στηρίζουν αυτό το blog.
       Νικόλαο Μ Βασιλικό για τα άρθρα του που όπως δείχνουν τα στατιστικά έχουν την αποδοχή σας.
       Δημήτρη Μουντάκη για την αποστολή θεμάτων και κειμένων για ανάρτηση που σας ενδιαφέρουν.
       Ρένα Νομικού που ανάλαβε το σημαντικό ρόλο της καθημερινής εξερεύνησης στο διαδίκτυο για την άντληση θεμάτων σχετικών με την θεματολογία και το ύφος του blog.

        Ακόμα τους
       Την εφημερίδα η “ΠΝΟΗ” της Λέρου για το πάρε δώσε που έχουμε και για την προβολή του blog μας από τις σελίδες της.
       Νίκο Μουντάκη γιατί έχω μετατρέψει το γραφείο του σε σταθμό εργασίας του blog και την υποστήριξη του σε σκαναρίσματα, φωτοτυπίες και εκτυπώσεις όποτε είναι απαραίτητο.
       Τους δεκάδες φίλους που μου γνωστοποιούν γεγονότα και προβάλουν το blog όπου και όποτε μπορούν.
       Την οικογένεια μου που με ανέχονται και μου συμπαραστέκεται  με πολλούς τρόπους.
       Και περισσότερο από όλους εσάς που επισκέπτεστε το blog antilogoi και δίνεται νόημα σε όλη αυτή την προσπάθεια.
Μάκης Αρμενιάκος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ