Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

ΒΑΘΕΙΑ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Δ. ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ! ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΡΓΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ.

       Με ευκαιρία την επίσκεψή μου στο νοσοκομείο σήμερα, για πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω, επισκέφτηκα τον Διοικητή του νοσοκομείου μας κ Δ Καρανικόλα, προκειμένου να ενημερωθώ και να κάνω μια ανάρτηση για την λειτουργία του νοσοκομείου.
       Αφού με ενημέρωσε ο κ Καρανικόλας ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν Χειρουργός, Ακτινολόγος, Ορθοπεδικός, 5 Αγροτικοί και 2 Ειδικευόμενοι, του ζήτησα να μου κάνει μια δήλωση για την ανάρτηση που διαβάζεται.

       Ο κ Καρανικόλας μου είπε πως δεν είναι ώρα για δηλώσεις, μου υπενθύμισε τι μας είχε πει κατά την προηγούμενη συνάντηση που είχαμε μαζί του με μέλη της επιτροπής κατοίκων, και πρόσθεσε ότι με πολύ μεγάλη προσπάθεια σε όλους τους τομείς, γίνεται σημαντικό έργο που ήδη έχει αποτελέσματα και βελτιώνει (ιδίοις όμμασι, είναι γεγονός!) τις παρεχόμενες υπηρεσίες.


      Κλείνοντας ο κ Καρανικόλας αναφέρθηκε στους συνεργάτες του και στους γιατρούς που στηρίζουν την προσπάθεια αναβάθμισης του νοσοκομείου μας.

       Προσωπικά (για την ιστορία) έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από την εξυπηρέτηση για το πρόβλημα υγείας που έχω (αιματολογικές, ακτινογραφίες, διάγνωση και συνταγή σε χρόνο dt !!) όσο και κυρίως για την ευχάριστα θετικές εξελίξεις για το νοσοκομείο μας.

Μάκης Αρμενιάκος   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η αποφυγή ύβρεων και αισχρολογίας είναι ο μόνος περιορισμός για την δημοσίευση των σχολίων σας.
Δεν λογοκρίνονται οποιαδήποτε σχόλια για τις απόψεις σας, τις ιδέες σας ή η γνώμη σας.
Μπορείτε να γράψετε ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ